Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi hun må skaffe nye venner på en ny skole og alt er ikke koselig og normalt som før.

Pft, alle i Bodø er enten bestevenner eller erkefiender. Ingen som ikke kjenner hverandre. Men ja, det blir rart å ikke ha tryggheten i de rammene jeg har vennet meg til. Og hun jenta jeg er forelsket i flytter til USA, så jeg mister henne.

Lenke til kommentar

Da kaster du deg etter henne på flyplassen og hyler ut din kjærlighet og DON*T LEAVE MEEEEEEEEE I LOVE YOUUUUUUUUU så blir hun så brydd at hun ikke kommer seg på flyet likevel. Eller enda bedre, springer ut på rullebanen og stopper flyet fra å ta av. Gjerne med motorsykkel.

Lenke til kommentar

Hvordan ser det ut? Og om du kommer inn på allmenn, betyr det noe?

Det er et par 4ere der som ikke skulle vært der. Og nei, allmenn kommer jeg ikke inn på. Det er nærmere 20 søkere for mye i år, og det etter at skolen har fått dispensasjon for å ha to elever ekstra i hver av fem klasser.

Lenke til kommentar

Scania har motorbrems, selvsagt. Men Volvo sin er mye bedre. MAN er noe herk. Det samme er det der asiatiske merket. Crap crap crap.

 

Ahh, I see.. Kjører du langtransport? Det er faktisk et yrke jeg kunne tenke meg, men lappen er jo så fordømt dyr....

 

Det høres ganske koselig ut egentlig. En gubbe på jobben forteller masse underholdende historier fra da han kjørte langtransport i Europa for 20 år siden. At han alltid hadde en pott med lokale penger til å bestikke politi eller andre vanskelige folk med, .f.eks.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det høres ganske koselig ut egentlig. En gubbe på jobben forteller masse underholdende historier fra da han kjørte langtransport i Europa for 20 år siden. At han alltid hadde en pott med lokale penger til å bestikke politi eller andre vanskelige folk med, .f.eks.

 

Ja, hvis man er glad i lange turer, natur og reising så er det et fint yrke. Man får sett og opplevd mye spennende. Det er forsåvidt også skummelt å være lastebilsjåfør utenfor de Skandinaviske landene, da de kan bli utsatt for ran under hviletidene osv.

Endret av Extraterrestrial
Lenke til kommentar

Scania har motorbrems, selvsagt. Men Volvo sin er mye bedre. MAN er noe herk. Det samme er det der asiatiske merket. Crap crap crap.

 

Ahh, I see.. Kjører du langtransport? Det er faktisk et yrke jeg kunne tenke meg, men lappen er jo så fordømt dyr....

 

Nei. Jeg kjører lokalt. Kunne godt tenkt meg å prøve langtransport en eller annen gang, men jeg er usikker på om det er verdt det rent økonomisk i forhold til hvor stress det er.

 

Lappen er ikke dyr forresten. Ikke om du har muligheten til å ta et kurs på 19 uker på en VGS-skole. Du taper jo selvsagt eventuell lønn om du har jobb, eller ikke har mulighet til å jobbe kveld i den perioden, men ja. Muligheten er der for å få det sponsa av staten.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...