Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også den der steampistol saken man kan fjerne fett fra ALLE overflater med på null komma niks. Alt fra dusjen til stekeovnen. Og treningsapparatet som lar meg sitte stille og forbrenne alt fettet på null komma niks. Uten å legge om kostholdet selvsagt.

Den steammoppen? Den og. Jeg vil ha den og. >_>
Lenke til kommentar

De beste er jo sånne "shows" med publikum i studio med en hysterisk entusiastisk kostholdsekspert som demonstrerer en juicemaskin e.l. og publikum hyler og skriker værre enn når Oprah deler ut gratis biler.

Skikkelig amerikansk kvalitetsunderholdning.

Lenke til kommentar

Husker jeg satt i kjellern hos farmor (som hadde kabeltv på 90-tallet) og glodde på TV Shop-programmer med studioverter og demonstrasjoner fra amerikansk fjernsyn og bare tenkte at DETTE måtte være det ultimate TV.

En kar med hockeysveis som er så entusiastisk over en spesiallaget malerkost som ALDRI spruter at han holder på å eksplodere av lykke.

Støvsugeren som BÅDE suger og sprayer damp samtidig så stripa på teppet blir myyyye renere enn uten den.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Synes de er best.. Som trolig kommer delvis pga. utseendet (awesome logo bl.a) og delvis pga. det er scania lastebiler jeg har hatt mest med å gjøre.

Kjører du lastebil? Ja jeg kjører Scania og liker dem best av de merkene jeg har prøvd. Men jeg savner motorbremsen og måten den samhandler med fartsholder på Volvo.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...