Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg spiser is med delvis bedøvet tunge, lepper og ja, munn. Isen føles varm på den siden som er bedøvet og kald på den andre. Weird :s Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Også den der steampistol saken man kan fjerne fett fra ALLE overflater med på null komma niks. Alt fra dusjen til stekeovnen. Og treningsapparatet som lar meg sitte stille og forbrenne alt fettet på null komma niks. Uten å legge om kostholdet selvsagt. Den steammoppen? Den og. Jeg vil ha den og. >_> Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Haha, ja. Den der dampgreia - var jo like før jeg bestilte! Heldigvis tok fornuften tak i meg før jeg lot meg lure. Skummelt å se på tvins. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 De beste er jo sånne "shows" med publikum i studio med en hysterisk entusiastisk kostholdsekspert som demonstrerer en juicemaskin e.l. og publikum hyler og skriker værre enn når Oprah deler ut gratis biler. Skikkelig amerikansk kvalitetsunderholdning. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Dampmoppen og vannstøvsugeren skal bli min en dag. Jeg må bare finne et annet sted å kjøpe dem enn tvins. Kanskje amazon har noe lignende. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 publikum hyler og skriker værre enn når Oprah deler ut gratis biler. Hahaha :!: Exactly! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Husker jeg satt i kjellern hos farmor (som hadde kabeltv på 90-tallet) og glodde på TV Shop-programmer med studioverter og demonstrasjoner fra amerikansk fjernsyn og bare tenkte at DETTE måtte være det ultimate TV. En kar med hockeysveis som er så entusiastisk over en spesiallaget malerkost som ALDRI spruter at han holder på å eksplodere av lykke. Støvsugeren som BÅDE suger og sprayer damp samtidig så stripa på teppet blir myyyye renere enn uten den. Endret 20. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Stort sett er menn bare så lykkelige når de FÅR sprute. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Haha, ja. Det er jo underholdende.. i det minste. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 HI, BILLY MAYS HERE WITH ANOTHER FANTASTIC OFFER FOR YOU Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 DEN ULTIMATE AMERIKANER JEG VIL VÆRE SOM HAN! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Stort sett er menn bare så lykkelige når de FÅR sprute. Jenter liker da å sprute de og. Ble full i vann i dag når jeg vaska lastebilen min iaf... Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (..)jeg vaska lastebilen min iaf... Scania, ja?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Skjønner ikke helt koblinga mellom at jenter liker å sprute og at lastebilen din ble våt. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Synes de er best.. Som trolig kommer delvis pga. utseendet (awesome logo bl.a) og delvis pga. det er scania lastebiler jeg har hatt mest med å gjøre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Skjønner ikke helt koblinga mellom at jenter liker å sprute og at lastebilen din ble våt. Ei jente som var i vaskehallen samtidig som meg spruta vann på meg. Jeg er rimelig sikker på at det gikk an å tenke seg frem til det scenarioet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Nei, min skitne hjerne tenkte "sprutorgasme" umiddelbart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Synes de er best.. Som trolig kommer delvis pga. utseendet (awesome logo bl.a) og delvis pga. det er scania lastebiler jeg har hatt mest med å gjøre. Kjører du lastebil? Ja jeg kjører Scania og liker dem best av de merkene jeg har prøvd. Men jeg savner motorbremsen og måten den samhandler med fartsholder på Volvo. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Det føles egentlig bare jævlig ekkelt å plutselig ha fullført grunnskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg