L4r5 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg har aldri hørt han si et ord. lurer litt på åssen han høres ut. Han høres ærlig talt ut som en puslete mammagutt. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 jeg søkte det opp på youtube nå og du har helt rett larsemann. han hørtes ut som en puslete liten mammagutt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 @Slimda Get me off this fucking planet! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ah, jeg elsker når folk bare skriver "gegege....." på rapportene de legger inn. Eller bare legger inn blanke rapporter. De er så enkle å behandle. *trykke på "Ferdigbehandlet"* Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 utdyp gjerne, jeg tok den heller ikke. Det var ikke noe i innlegget ditt som tilsier at det var en spøk. Nei, det går nok ikke. Det er jo helt tydelig hvor underlegen dere er. Dere forstår sikkert ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 På hvilken måte skal dette inspirere andre? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 At en med to lærerforeldre og en solid oppvekst, kan også klare å få 6-ere i alle fag. Bare det. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Det sier du bare fordi du var ræva. Endret 20. juni 2012 av Lycantrophe 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Tja, på min ungdomsskole ville den artikkelen fort inspirert til en ekstra omgang deng etter skoletid. Endret 20. juni 2012 av Spartapus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Faen, jeg må slutte å legge ting på lure steder for at de ikke skal forsvinne. Jeg husker aldri hvor de lure stedene er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Det sier du bare fordi du var ræva. Nei. Jeg sier det bare fordi karakteren på skolen har ingenting å si for hvorvidt du er intelligent eller noe som helst. Det betyr at du klarer å pugge. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Nei. Jeg sier det bare fordi karakteren på skolen har ingenting å si for hvorvidt du er intelligent eller noe som helst. Det betyr at du klarer å pugge. Skolen har forandra seg litt siden din tid gamlefar Det blir nå lagt mye mer vekt på dypere forståelse, det å kunne se sammenhenger, refleksjon og lignende. Prøver er i mye mindre grad lagt opp etter å pugge årstall, konkrete fakta o.l. Men selvfølgelig, det hjelper. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Er man virkelig smart behøver man ikke pugge eller repetere; da forstår man ting uten å få det forklart flere ganger. Hvis man i tillegg pugger for å sikre seg helt så er det en smal sak å få seksere i alle fag. Jeg er overbevist om at det er dette som skjer i de tilfellene der man ser helt eksepsjonelle vitnemål; gode anlegg kombinert med innsats. Hvis man kun har det ene eller det andre så når man ikke så høyt opp. Intens og langvarig pugging er mest for mennesker som ikke lærer så fort men som ønsker å gjøre det bra på skolen allikevel. Man kjenner typen; følger intenst med i timen, gjør alle leksene og er alltid bekymret før prøver uansett hvor mye de har lest. De får gode karakter, men aldri rene 6er-vitnemål, og de havner på omtrent samme hylle som de som har gode anlegg for å lære men ikke gjør noen innsats. Og så har man selvfølgelig de stakkarne som har så dårlige anlegg at de må pugge beinhardt for å få en 3 og jubler om de får 4. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 God aften folkens! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 God ettermiddag, frøken. Jeg har tilbragt de siste 5 timene (og vel så det) med gamle bilder fra 80- og 90-tallet. Finne de i arkivet, scanne de, fikse de opp i Photoshop og så lage bildegalleri og sak med de. Fy søren, så artig! Gamle bilder av barnestjerna Jannicke (Abrahamsen), Bjøro Håland, John Brack, Sputnik, Oluf, Tore Skoglund og Dan Børge Akerø. Jeg savner martna ... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hummm, er det ikke en måte å laste ned alle bilder i en tråd på her inne? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Gudene vet. Jeg bruker DownThemAll. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Noen som har noe scopolamin? Jeg hører gode ting om det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Hummm, er det ikke en måte å laste ned alle bilder i en tråd på her inne? wget. $ wget -r -A.jpg http://url/ Endret 20. juni 2012 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Noen som har noe scopolamin? Jeg hører gode ting om det. Den videoen der har jeg faktisk sett før.. Fascinerende. Edit: og skummelt. Endret 20. juni 2012 av Extraterrestrial 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg