Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Sitter å moter meg opp til å ringe. Det er så ekkelt. Hater å ringe. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Sitter å moter meg opp til å ringe. Det er så ekkelt. Hater å ringe. Hvem ville trodd. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Legekontoret. og ett par andre plasser. Gud! Vet ikke hva jeg skal si eller noe. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hva med: "hjelp hjelp foten min falt av"? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Legekontoret. og ett par andre plasser. Gud! Vet ikke hva jeg skal si eller noe. Presenter deg selv. "Hei, jeg er Gypsy, og ønsker å bestille meg en legetime / ellerno. " Svar deretter på spørsmålene, som f.eks "jeg ønsker legetime for å sjekke nærmere kvisa jeg har fått på storetåa mi". Prøv å forestill deg at du ringer på vegne av Gypsy, og ikke for deg selv. Hvem ville trodd. Telefonskrekk er et overraskende stort problem hos befolkningen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Sliter litt med det selv, men har blitt betraktelig bedre etter jeg begynte å ta telefonen her på jobb. Hjelper også å ha en stilling som "beskyttelse". F.eks Gypsy fra Diskusjon.no. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Telefonskrekk er et overraskende stort problem hos befolkningen. Overså du eller tok du ikke spøken det var ment til å være? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 utdyp gjerne, jeg tok den heller ikke. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hvorfor sensureres sendingen når Breivik skal snakke? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Overså du eller tok du ikke spøken det var ment til å være? Det var ikke noe i innlegget ditt som tilsier at det var en spøk. Hvorfor sensureres sendingen når Breivik skal snakke? Slik folk ikke skal bli inspirert eller bli påvirket av det han sier eller ett eller annet piss. Eneste det gjør er å bygge opp under konspirasjonsteoriene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hvorfor sensureres sendingen når Breivik skal snakke? Fordi dommerne er cocks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Fordi han er en narsissist og det er ikke sunt for hans egne fremtidige uttalelser å få se seg selv on the big screen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg er veldig lettet over at Breivik sensureres. I likhet med de fleste nordmenn er jeg lettpåvirkelig som et barn og ville umiddelbart blitt terrorist om jeg kunne høre argumentene til Breivik. Det er i sånne tider det er godt å ha myndigheter som passer på hvilke budskap vi får med oss. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg har aldri hørt han si et ord. lurer litt på åssen han høres ut. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Vil bytte navn på øy i Tyrifjorden. De vil nå fjerne navnet "Bombeøya" (fra andre verdenskrig) til noe annet, pga. 22 Juli. Tullinger. Hele gjengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg