Kakeshoma Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hva slags mat snakker du om nå? >> Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Muskler? Nei. Bare for å kverulere. Jo. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 vil tro vida hadde blitt en bra mengde kjøttdeig tilslutt, må bare pirke av fra beinene litt mer (sånn som pinnekjøtt) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hva slags mat snakker du om nå? >> Vida ville lage tacokjøttdeig av innvollene sine. Da poengterte jeg at man trenger skikkelig kjøtt (dvs, muskler) for å få skikkelig mat. Og dermed, må man ha mer muskler for mer mat. Ei lita jente som Vida er det nesten ikke mat på, men en muskuløs mann derimot... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Alle mennesker har like mange muskler. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er selvfølgelig størrelsen jeg snakker om, og ikke "antall muskler". Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg kan spises, for faen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Kan vel mose involler sammen med litt muskler/sener og lage muk? som igjen skal kunne bli grei å lage en slags takodeig med. Endret 19. juni 2012 av Mr. Primera Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg kan spises, for faen. Tygges eller slikkes? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Tygges eller slikkes? Jeg foretrekker biting framfor slikking. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg leste forresten i bladet "Bergenseren", informasjonsavisa fra Bergen kommune, at tvang er omsorg. Det skal jeg ta med meg videre i livet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg leste forresten i bladet "Bergenseren", informasjonsavisa fra Bergen kommune, at tvang er omsorg. Det skal jeg ta med meg videre i livet. Jeg leste i dagens avis at det har vært rekordmange overgrep i Bodø den siste tiden. Bra vi har så mange omsorgsfulle menn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Lett å få seg ligg i Bodø altså. Dere jenter har det så lett! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kommer jo helt an på fyren. "Alle menn" vil ikke ligge med masse tilfeldige jenter. Det finnes faktisk trofaste gutter som holder pikke i buksa når de er i utlandet og dama sitter igjen hjemme. Tro det eller ei. Mmjo, men så er jeg jo tross alt ikke dama hans da. Så hvorfor bryr du deg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg leste i dagens avis at det har vært rekordmange overgrep i Bodø den siste tiden. Bra vi har så mange omsorgsfulle menn. Bodø også? Er slik her i Oslo også. Jomfruer skal vi jommen ikke ha her i landet! Pules skal dem. Lett å få seg ligg i Bodø altså. Dere jenter har det så lett! Nordlendinger er løse i trusa. Det er bare å vifte litt med lommeboka, eller et nytt kontantkort, så kommer dem logrende. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Fordi hun vil være det kanskje? Doh... Før jeg legger meg: 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Så hvorfor bryr du deg? One-sided love, brotha'. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Hehehehehe. Ser topgear.com/uk følger reglene og informerer om småkakene. Jaja, EU du EU. Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 ok sekylubb1, jeg hadde noe jeg skulle komentere men nå glemte jeg hva. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg leste i dagens avis at det har vært rekordmange overgrep i Bodø den siste tiden. Bra vi har så mange omsorgsfulle menn. Bodø også? Er slik her i Oslo også. Jomfruer skal vi jommen ikke ha her i landet! Pules skal dem. Lett å få seg ligg i Bodø altså. Dere jenter har det så lett! Nordlendinger er løse i trusa. Det er bare å vifte litt med lommeboka, eller et nytt kontantkort, så kommer dem logrende. Spesiellt hvis du har bil. Da kaster jentene trusene etter deg. Og dunk-dunk bass på utsida av bilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg