Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva slags mat snakker du om nå? >>

Vida ville lage tacokjøttdeig av innvollene sine. Da poengterte jeg at man trenger skikkelig kjøtt (dvs, muskler) for å få skikkelig mat. Og dermed, må man ha mer muskler for mer mat. Ei lita jente som Vida er det nesten ikke mat på, men en muskuløs mann derimot...

Lenke til kommentar

Jeg leste forresten i bladet "Bergenseren", informasjonsavisa fra Bergen kommune, at tvang er omsorg. Det skal jeg ta med meg videre i livet.

Jeg leste i dagens avis at det har vært rekordmange overgrep i Bodø den siste tiden. Bra vi har så mange omsorgsfulle menn.

Lenke til kommentar

Kommer jo helt an på fyren. "Alle menn" vil ikke ligge med masse tilfeldige jenter. Det finnes faktisk trofaste gutter som holder pikke i buksa når de er i utlandet og dama sitter igjen hjemme. Tro det eller ei.

Mmjo, men så er jeg jo tross alt ikke dama hans da.

Så hvorfor bryr du deg? :)

Lenke til kommentar

Jeg leste i dagens avis at det har vært rekordmange overgrep i Bodø den siste tiden. Bra vi har så mange omsorgsfulle menn.

Bodø også? Er slik her i Oslo også. Jomfruer skal vi jommen ikke ha her i landet! Pules skal dem.

Lett å få seg ligg i Bodø altså. Dere jenter har det så lett!

Nordlendinger er løse i trusa. Det er bare å vifte litt med lommeboka, eller et nytt kontantkort, så kommer dem logrende.

Lenke til kommentar

Bodø også? Er slik her i Oslo også. Jomfruer skal vi jommen ikke ha her i landet! Pules skal dem.

Lett å få seg ligg i Bodø altså. Dere jenter har det så lett!

Nordlendinger er løse i trusa. Det er bare å vifte litt med lommeboka, eller et nytt kontantkort, så kommer dem logrende.

Spesiellt hvis du har bil. Da kaster jentene trusene etter deg. Og dunk-dunk bass på utsida av bilen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...