hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Verdens største bulker. Berge Stahl. Den er drøy i virkeligheten. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva er det med jenter og deres evinnelige fascinasjon for hester? Greit, jeg innrømmer å ha smuglest Wendy i 4 år, men det var ikke for hestenes del ... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hylo: Siden jeg ikke gidder google og du sikkert har peiling, hvor drøy er egentlig den tingen der? Smurfen: Om du wanket til WENDY? oO Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nie: http://en.wikipedia.org/wiki/Berge_Stahl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei, akkurat det gjorde jeg ikke, men jeg likte serien. Akkurat som jeg ELSKET Sweet Valley High, både i bokform og på TV. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Faen skjer med at alle de jeg tror er jevngamle med meg / eldre enn meg faktisk er 2 og 3 år yngre enn meg? O_o Din fasinasjon for småjenter/smårips har endelig gjort sitt utslag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Berge Stahl var en heit båt. o_O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 biril, noes! :O Ikke si sånt, jeg lover å aldri mer sette mine øyne på en seksten år gammel lekkerbisken og ha skitne tanker om henne, heretter holde meg til nordlendinger fra 18 år og oppover. Eller kanskje jeg bare gir faen som vanlig ... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er ikke 16 år litt i eldste laget? Har fått inntrykk av det fra din kant Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Berge Stahl var en heit båt. o_O ...hvis hun varmes opp først så... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ha ha, clvn. Nei du, feil inntrykk gitt. Jeg liker ikke å titte på jenter under alderen av seksten år. Dog, jeg er ikke begeistra for tynne jenter heller. Gimmeh chubbeh! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Berge Stahl var en heit båt. o_O ...hvis hun varmes opp først så... Er det ett tegn på dårlig humor at jeg lo høyt? x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 ha ha, clvn.Nei du, feil inntrykk gitt. Jeg liker ikke å titte på jenter under alderen av seksten år. Dog, jeg er ikke begeistra for tynne jenter heller. Gimmeh chubbeh! Svømminga var det ei i går som var litt chubbeh og herregud for ei pen ræva ble når hun svømte...var bare.."uuuhh...nei ikke ta på" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det ett tegn på dårlig humor at jeg lo høyt? x) Det er et tegn på at du ikke må henge så mye på forumet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Er det ett tegn på dårlig humor at jeg lo høyt? x)Eller et tegn på at du har litt samme humor som meg til tider? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er et tegn på at du ikke må henge så mye på forumet. Pass munnen din. o_O Det er ikke for mye forum før jeg ikke sover lengre. Eller et tegn på at du har litt samme humor som meg til tider? Blir ikke det ca det samme? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Eller et tegn på at du har litt samme humor som meg til tider?Blir ikke det ca det samme? Tjaaa... kanskje? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg er kjerring, jeg hører det jeg vil høre. Jeg bare fjerner T'en og tar det som ett "jaaaa". x) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 "hermod, skal du ikkje ha på dæ høreapparate i dag?" "æ har faen mæ hørt nokk!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 biril, guddie ^^ Kanskje jeg skal bruke stipendet på ny dykkermaske og begynne å stikke i svømmehallen igjen. Unngått det de siste åra siden jeg alltid herper eller mister dykkermaskene mine, og jeg er hyperallergisk mot klor så om jeg skal bade i klorvann, må jeg minst ha dykkermaske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg