felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg tipper dette: New York > Niagra Falls > New Orleans > Flagstaff > Las Vegas > San Francisco HEI. Jeg har ikke engang eksponert hvem det er snakk om. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg har også vært flere av de stedene uten å ligge med noe som helst. Annet enn meg selv. Jeg kan forresten legge til at jeg har vært på ferie på et eller flere av de stedene Lars nevnte uten å ligge rundt med masse jenter. Men vi har jo allerede slått fast at jeg er meg, ikke andre.Dere er så teite. Spill nå med litt da.Jeg tipper du slipper å tippe. Virker som en kul tur. Men Flaggstaff?Ikke spør meg. Er ikke jeg som skal reise. HEI. Jeg har ikke engang eksponert hvem det er snakk om. Det trenger du ikke, lille venn. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Sist jeg var i Thailand satt jeg i to dager på toalettet og dreit ut hele skjelettet føltes det som. No more. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Flagstaff has a strong tourism sector, due to its proximity to Grand Canyon National Park, Oak Creek Canyon, the Arizona Snowbowl, Meteor Crater and historic Route 66. Der var vel svaret på det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ja også er det masse indianergreier der. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 VIKTIG: Er det sånn at alle menn som drar på to måneders ferie ligger med masse tilfeldige jenter? Kommer jo helt an på fyren. "Alle menn" vil ikke ligge med masse tilfeldige jenter. Det finnes faktisk trofaste gutter som holder pikke i buksa når de er i utlandet og dama sitter igjen hjemme. Tro det eller ei. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 I USA tror de at alle nordmenn er hvalhatere og selunge-mordere uansett, så han får seg ikke noe der så fort de finner ut han er norsk. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Feil. De tror alle nordmenn er staute vikinger og dessuten rike (noe som iofs er sant mtp kronekurs, dollarkurs og det faktum at de har råd til å reise til USA på ferie i utgangspunktet), så der får en seg lett. Kommer jo helt an på fyren. "Alle menn" vil ikke ligge med masse tilfeldige jenter. Det finnes faktisk trofaste gutter som holder pikke i buksa når de er i utlandet og dama sitter igjen hjemme. Tro det eller ei. Hva om gutten ikke har dame? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Kommer jo helt an på fyren. "Alle menn" vil ikke ligge med masse tilfeldige jenter. Det finnes faktisk trofaste gutter som holder pikke i buksa når de er i utlandet og dama sitter igjen hjemme. Tro det eller ei. Mmjo, men så er jeg jo tross alt ikke dama hans da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Da er sjansen for at han puler masse ukjente jenter gigantisk. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 :---( Skal lage tacokjøttdeig av innvollene mine. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Vær så snill, gjør det. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Send noe til meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Når skal liksom denne treningsgleden alle snakker om kicke inn? At man blir glad av det og slikt tull. Tar en stund, men om du har noen å trene med blir det kjapt mye kjekkere. Og når du kjenner fremgangen, blir det kjempegøy. Jeg er i det nivået nå, at trening er gøy. Fetteren min som jeg møtte i helga kommenterte også på at jeg hadde fått muskler fra sist han så meg i fjor. Feels good. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Folk kommenterte at jeg så bedre ut i høst, faktisk. Det eneste negative med trening, utover at det kan være dritkjedelig, er at det tar en liten stund før en ser resultatene. En fyr i Få din signatur vurdert!-tråden likte ikke signaturen min. Den var ikke dyp nok. Sukk :< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Da har jeg vært ute og gått tur for å få sove bedre om et par timer. Satser på at det er lurt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Skal lage tacokjøttdeig av innvollene mine. Det fungerer dårlig. God kjøttdeig består for det meste av kjøtt, og kjøtt består for det meste av muskler. Det har du for lite av for at det skal bli et skikkelig måltid. En fyr i Få din signatur vurdert!-tråden likte ikke signaturen min. Den var ikke dyp nok. Sukk :< Legg til "Mora di" og svar at du har økt dybden. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det fungerer dårlig. God kjøttdeig består for det meste av kjøtt, og kjøtt består for det meste av muskler. Det har du for lite av for at det skal bli et skikkelig måltid. Jeg har da muskler. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Han påstår du har for lite muskler. Stor forskjell! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det fungerer dårlig. God kjøttdeig består for det meste av kjøtt, og kjøtt består for det meste av muskler. Det har du for lite av for at det skal bli et skikkelig måltid. Jeg har da muskler. Muskler? Nei. Muskler? Ja. Hvem hadde gitt mest mat? Fyren der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg