Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har også vært flere av de stedene uten å ligge med noe som helst. Annet enn meg selv.
Jeg kan forresten legge til at jeg har vært på ferie på et eller flere av de stedene Lars nevnte uten å ligge rundt med masse jenter. Men vi har jo allerede slått fast at jeg er meg, ikke andre.
Dere er så teite. Spill nå med litt da.
Jeg tipper du slipper å tippe. Virker som en kul tur. Men Flaggstaff?
Ikke spør meg. Er ikke jeg som skal reise.

HEI. Jeg har ikke engang eksponert hvem det er snakk om.

Det trenger du ikke, lille venn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

VIKTIG: Er det sånn at alle menn som drar på to måneders ferie ligger med masse tilfeldige jenter?

Kommer jo helt an på fyren. "Alle menn" vil ikke ligge med masse tilfeldige jenter. Det finnes faktisk trofaste gutter som holder pikke i buksa når de er i utlandet og dama sitter igjen hjemme. Tro det eller ei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Feil. De tror alle nordmenn er staute vikinger og dessuten rike (noe som iofs er sant mtp kronekurs, dollarkurs og det faktum at de har råd til å reise til USA på ferie i utgangspunktet), så der får en seg lett.

Kommer jo helt an på fyren. "Alle menn" vil ikke ligge med masse tilfeldige jenter. Det finnes faktisk trofaste gutter som holder pikke i buksa når de er i utlandet og dama sitter igjen hjemme. Tro det eller ei.

Hva om gutten ikke har dame?

Lenke til kommentar

Mmjo, men så er jeg jo tross alt ikke dama hans da.

Lenke til kommentar

Når skal liksom denne treningsgleden alle snakker om kicke inn? At man blir glad av det og slikt tull.

Tar en stund, men om du har noen å trene med blir det kjapt mye kjekkere. Og når du kjenner fremgangen, blir det kjempegøy.

Jeg er i det nivået nå, at trening er gøy. Fetteren min som jeg møtte i helga kommenterte også på at jeg hadde fått muskler fra sist han så meg i fjor. Feels good.

Lenke til kommentar

Folk kommenterte at jeg så bedre ut i høst, faktisk. Det eneste negative med trening, utover at det kan være dritkjedelig, er at det tar en liten stund før en ser resultatene.

En fyr i Få din signatur vurdert!-tråden likte ikke signaturen min. Den var ikke dyp nok. Sukk :<

Lenke til kommentar

Skal lage tacokjøttdeig av innvollene mine.

Det fungerer dårlig. God kjøttdeig består for det meste av kjøtt, og kjøtt består for det meste av muskler. Det har du for lite av for at det skal bli et skikkelig måltid.

En fyr i Få din signatur vurdert!-tråden likte ikke signaturen min. Den var ikke dyp nok. Sukk :<

Legg til "Mora di" og svar at du har økt dybden.

Lenke til kommentar

Det fungerer dårlig. God kjøttdeig består for det meste av kjøtt, og kjøtt består for det meste av muskler. Det har du for lite av for at det skal bli et skikkelig måltid.

Jeg har da muskler.

stock-photo-happy-time-for-little-girl-2853916.jpg

Muskler? Nei.

football-muscle-man-andrew-1.jpg

Muskler? Ja.

Hvem hadde gitt mest mat? Fyren der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...