Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Er det sosialt akseptert å lage bursdagskort fra scratch, eller er det bare kleint og jævlig?

Det er sosialt akseptert blant mine søstres venner i alle fall. Mine venner ser ut til å gi lett faen i om de i det hele tatt får et kort eller ei.

Jeg prøver alltid å lage kort til venninnene mine, samt skrive en personlig hilsen, men får aldri noe respons på det. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slå deg selv i hodet tre ganger før du stiller meg det spørsmålet på nytt.

 

Glemte det var deg. Jeg kan ikke se hvorfor et hjemmelaget kort ikke skulle være sosialt akseptert. Men det kommer sikkert an på hvilken sosial sirkel det er snakk om og hvilken sosial sammenheng kortet skal gis i.

Lenke til kommentar

Glemte det var deg. Jeg kan ikke se hvorfor et hjemmelaget kort ikke skulle være sosialt akseptert. Men det kommer sikkert an på hvilken sosial sirkel det er snakk om og hvilken sosial sammenheng kortet skal gis i.

Post. Han blir noen og tjue eller noen og tredve eller noe.

Lenke til kommentar

Som noen og tjue eller noen og tredve eller noeåring kan jeg si at jeg hadde syntes det hadde vært hyggelig å fått et kort noen hadde brukt tid på å lage til meg. Med mindre jeg ikke hadde likt deg da, da hadde jeg blitt brydd og irritert. Men nå er ikke jeg som andre noen og tjue eller noen og tredve eller noeåringer da, så egentlig betyr min mening forferdelig lite i denne sammenhengen. Spesielt siden jeg gir blanke i sosial aksept.

 

Jeg sto på eksamenen min. Caching!

 

Og grunnen til at jeg ikke får postet skikkelig i denne tråden er...

 

 

www.diskusjon.no Driver Error
There appears to be an error with the database.
If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again.
You can try to refresh the page by clicking here

 

Forslag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...