Heddy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Når du begynner å merke resultatene. Det var hvertfall da jeg fant den. Good point. Skal du forandre signaturen din snart? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det der maste jeg om for lenge siden! Irriterer meg fortsatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Du har dårligere økonomisk selvkontroll enn selv meg. Og jeg har ikke spesielt god selvkontroll. Yeah, jeg sliter med å spare penger når jeg har noen tusen på konto. Ikke for det, jeg hadde 13.000 på konto i går og overførte 6k til BSU, samt betalte regninger for 3k, og får nye 6k om ei uke, så jeg tror jeg klarer meg fint. Hvorfor ikke investere i èn eller maks to skjorter som holder lenger enn noen døve t-skjorter med døve prints? Hvis du absolutt skal ha t-skjorter, kjøp plain. Fordi fuck skjorter. I alle fall de med lange ermer. De er ukomfortable å bruke i lengden, og jeg bruker de bare ved finere anledninger som krever dress / pent antrekk. Kortermede har jeg opp og i mente av. Alt fra fargerike, blomstrede hawaii-skjorter og gedigne skjorter med drage-motiv til mer casual, rutete skjorter. Og plain er kjedelig. Folk kommer ikke opp til deg og sier at de liker t-skjorta di om du har ei kjedelig skjorte uten trykk, derimot hører jeg det stadig vekk fra folka på jobb og de jeg er ute og filmer når jeg går med t-skjortene mine fra T-shirthell, 6dollarshirts, topatoco og andre steder, med alt fra prints med Turtles og Commander Keen til gamle, indianske guder og nedlatende tekst. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Ingenting kommuniserer white trash mer enn t-skjorter med "morsomme" trykk. e: Og også kortermede skjorter. Gjerne en kombinasjon av disse to. Endret 19. juni 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Finnes det noe som er kleinere enn folk som går opp til noen og kommenterer tskjorta/genseren hans/hennes? Faen, det er flaut det. Sånne folk fortjener juling. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Moteforumet er den veien ----> T-skjorter med trykk er artig. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Moteforumet er den veien ----> T-skjorter med trykk er artig. Det gjør ikke at det ser noe bedre ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Det gjør ikke at det ser noe bedre ut. Folk flest ser ikke bra ut. Endret 19. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Moteforumet er den veien ----> T-skjorter med trykk er artig. Holder på å poste der også. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Folk flest ser ikke bra ut. Der er vi ganske uenige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ingenting kommuniserer white trash mer enn t-skjorter med "morsomme" trykk. e: Og også kortermede skjorter. Gjerne en kombinasjon av disse to. Ingenting kommuniserer håpløse wannabe-hipstere som deg og Sex Raptor. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Folk flest ser ikke bra ut. Der er vi ganske uenige. Du er student. Jeg jobber innen transport. Do the math Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 For de av dere som av en eller annen grunn skulle være interessert i å se på dagens t-skjorte-kjøp (samt de som kom i posten), kan dere se her. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Du er student. Jeg jobber innen transport. Do the math Haha, joa Men tenkte mest folk jeg ser ute på gata og sånt da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Holder på å poste der også. Det var ikke deg jeg hadde tenkt å sende dit. Virker varslinger når jeg poster med IE, Smurfelurf? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Er det sosialt akseptert å lage bursdagskort fra scratch, eller er det bare kleint og jævlig? Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ingenting kommuniserer håpløse wannabe-hipstere som deg og Sex Raptor. Hvordan er jeg en "wannabe-hipster"? Er det sosialt akseptert å lage bursdagskort fra scratch, eller er det bare kleint og jævlig? Dritkleint. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det viser at du bryr deg. Betyr sosial aksept noe da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Holder på å poste der også. Det var ikke deg jeg hadde tenkt å sende dit. Virker varslinger når jeg poster med IE, Smurfelurf? Ah. Nei, ser ikke sånn ut. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Betyr sosial aksept noe da? Slå deg selv i hodet tre ganger før du stiller meg det spørsmålet på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg