Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har dårligere økonomisk selvkontroll enn selv meg. Og jeg har ikke spesielt god selvkontroll.

Yeah, jeg sliter med å spare penger når jeg har noen tusen på konto. Ikke for det, jeg hadde 13.000 på konto i går og overførte 6k til BSU, samt betalte regninger for 3k, og får nye 6k om ei uke, så jeg tror jeg klarer meg fint. :p

 

Hvorfor ikke investere i èn eller maks to skjorter som holder lenger enn noen døve t-skjorter med døve prints?

 

Hvis du absolutt skal ha t-skjorter, kjøp plain.

Fordi fuck skjorter. I alle fall de med lange ermer. De er ukomfortable å bruke i lengden, og jeg bruker de bare ved finere anledninger som krever dress / pent antrekk.

Kortermede har jeg opp og i mente av. Alt fra fargerike, blomstrede hawaii-skjorter og gedigne skjorter med drage-motiv til mer casual, rutete skjorter.

 

Og plain er kjedelig. Folk kommer ikke opp til deg og sier at de liker t-skjorta di om du har ei kjedelig skjorte uten trykk, derimot hører jeg det stadig vekk fra folka på jobb og de jeg er ute og filmer når jeg går med t-skjortene mine fra T-shirthell, 6dollarshirts, topatoco og andre steder, med alt fra prints med Turtles og Commander Keen til gamle, indianske guder og nedlatende tekst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...