Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Dokumentarer er stort sett fantastiske, jeg liker de hvor folk utforsker katakomber og kloakker og "byer" under byene.

Samt dokumentaren om Helvetica. Rett og slett fantastisk. :)

Det som er så bra med dokumentarer er jo det her med fakta, de aller fleste dokumentarer er bra. Viktigste er å finne de som inneholder noe man selv finner spennende. Har ikke sett Helvetica, hva omhandler den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er en tung dokumentar, om man kan bruke det ordet. Man må like å se dokumentarer som det der, for å fiske opp all informasjonen de kommer med. Fantastisk indeed!

Med fantastisk mener jeg altså helt mindfuck på en fascinerende måte, men det regner jeg med at alle forsto.

Lenke til kommentar

Dokumentarer er stort sett fantastiske, jeg liker de hvor folk utforsker katakomber og kloakker og "byer" under byene.

Samt dokumentaren om Helvetica. Rett og slett fantastisk. :)

Det som er så bra med dokumentarer er jo det her med fakta, de aller fleste dokumentarer er bra. Viktigste er å finne de som inneholder noe man selv finner spennende. Har ikke sett Helvetica, hva omhandler den?

Sant.

Helvetica omhandler skrifttypen Helvetica. :)

De fleste jeg kjenner som har sett den finner den dørgende kjedelig. :p

Lenke til kommentar

Ahh. Så litt verre ut en meg det der ja, men omtrent så rød var kjæresten etter Osloturen :p Han og er rødhåra og lys i huden, så han har veldig litt for å bli "rosa", for så å gå tilbake til normal hudfarge igjen. Ikke no brunfarge der i gården.

Endret av KristineS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...