Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Dokumentarer er stort sett fantastiske, jeg liker de hvor folk utforsker katakomber og kloakker og "byer" under byene. Samt dokumentaren om Helvetica. Rett og slett fantastisk. Det som er så bra med dokumentarer er jo det her med fakta, de aller fleste dokumentarer er bra. Viktigste er å finne de som inneholder noe man selv finner spennende. Har ikke sett Helvetica, hva omhandler den? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, det er en tung dokumentar, om man kan bruke det ordet. Man må like å se dokumentarer som det der, for å fiske opp all informasjonen de kommer med. Fantastisk indeed! Med fantastisk mener jeg altså helt mindfuck på en fascinerende måte, men det regner jeg med at alle forsto. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 . Hvordan kan du si at det ikke er noe fakta der? Hvilket grunnlag har du som tilsier at alt de professorene sitter å sier er svada? Jeg er interessert i å høre deg motbevise de alle de fakta de har kommet med i de dokumentarene. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sorry, jeg er allerede opptatt med å motbevise alle påstandene fra DB.no-kommentatorer om at Illuminati styrer den rød-grønne regjeringen. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Dokumentarer er stort sett fantastiske, jeg liker de hvor folk utforsker katakomber og kloakker og "byer" under byene. Samt dokumentaren om Helvetica. Rett og slett fantastisk. Det som er så bra med dokumentarer er jo det her med fakta, de aller fleste dokumentarer er bra. Viktigste er å finne de som inneholder noe man selv finner spennende. Har ikke sett Helvetica, hva omhandler den? Sant. Helvetica omhandler skrifttypen Helvetica. De fleste jeg kjenner som har sett den finner den dørgende kjedelig. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sorry, men om den var hintet mot at de sier Illuminati har skyld i dokumentarene, så har ikke du akkurat sett de dokumentarene jeg snakket om, hvorpå de sier tydelig at det har ingenting med "a secret society" (aka Illuminati)å gjøre, hvertfall i Zeitgeist. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kline, noen? Gjerne. Vet du om noen jenter i 20+-alderen som passer seg? Takk for tips. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sant. Helvetica omhandler skrifttypen Helvetica. De fleste jeg kjenner som har sett den finner den dørgende kjedelig. Presis! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Oh well. Star Wars 4-6 blir utsatt til i morgen, tett etterfulgt av Babylon A.D., kun for å høre den fantastiske operaen igjen. Er meldt opp til 2 cm regn her, så det blir en innedag med film, og så skal jeg (prøve å) lese ut noen Terry Pratchett-bøker. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så værmeldingen for Oslo meldte sol hele dagen, hurra! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skal vi løpe rundt nakne i sentrum? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, møtes ved nationaltheatret i 12 tiden? Vi kan ta en liten dypp i frontenen først. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Var på dagstur til Oslo på søndag og klarte å bli solbrent både på bringa og i ansiktet. Nei, takke meg til Trøndelag og gråvær =) 1 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Ahh. Så litt verre ut en meg det der ja, men omtrent så rød var kjæresten etter Osloturen Han og er rødhåra og lys i huden, så han har veldig litt for å bli "rosa", for så å gå tilbake til normal hudfarge igjen. Ikke no brunfarge der i gården. Endret 18. juni 2012 av KristineS Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så, hva driver folk med? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg ser på et par karer som streamer live mens de spiller Amnesia for øyeblikket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg