j-- Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Thea: Stakkars deg fordi du er et svakt menneske? Så film til 03:30 i går natt, enda jeg skulle opp 06:30. Worth it! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Thea: Stakkars deg fordi du er et svakt menneske? Var det Jannicke som fortalte deg det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Pule? Fy faen, du er subtil. Lær meg, o' store mester. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 NP, jeg håper på en oppfølger og føler en sterk trang til å ha Star Wars-maraton i natt. Drit i Star Wars, se Rango. Eller American Gangster. Jeg tror er en av få som ikke likte Rango. American Gangster er grei nok den, men jeg tror jeg foretrekker Star Wars. Det er bare 3 filmer, så tar ikke så lang tid, skjønt nå ser jeg Serenity. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Star Wars er noe av det aller verste jeg har sett. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Nå er du bare barnslig. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kline, noen? Hadde du vært 5 år eldre, gjerne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Nå er du bare barnslig. Jeg har aldri sagt at Star Wars er dårlig laget. Storm Troopers og Jar Jar Binks(?) appellerer ekstremt lite til meg faktisk. Jeg gjorde et ærlig forsøk, men det ble altfor, altfor tullete. Gi meg f.eks Hotel Rwanda eller City og God i stedet. To filmer av ypperste klasse, som appellerer til meg. Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kline, noen? Send bilde på PM så skal jeg vurdere Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Irland er ett fantastisk land. Jeg vil til Dublin! jeg ska bo der i nesten 4 måneder Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (...) Jeg syntes både Hotel Rwanda og City of God er gode filmer. Jeg respekterer at folk har forskjellig smak, du liker sikkert noen filmer jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Selv liker jeg dokumentarer. Zeitgeist: Moving Forward og Thrive er to gode dokumentarer jeg anbefaler for den som liker denslags. Handler om hvordan samfunnet fungerer, om de menneskelige behovene, hvordan vi tenker, noe om uendelige energi-muligheter, en liten dose konspirasjoner og mye spennende fakta. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Zeitgeist: Moving Forward Den har jeg sett. Fantastisk, hvis man forstår den mentale kjernen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Dokumentarer er stort sett fantastiske, jeg liker de hvor folk utforsker katakomber og kloakker og "byer" under byene. Samt dokumentaren om Helvetica. Rett og slett fantastisk. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Den har jeg sett. Fantastisk, hvis man forstår den mentale kjernen. Ja, det er en tung dokumentar, om man kan bruke det ordet. Man må like å se dokumentarer som det der, for å fiske opp all informasjonen de kommer med. Fantastisk indeed! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Selv liker jeg dokumentarer. Zeitgeist: Moving Forward og Thrive er to gode dokumentarer galmannsprosjekter jeg anbefaler for den som liker denslags. Handler om hvordan samfunnet fungerer alt du har lært er galt, om de menneskelige behovene, hvordan vi lettlurte konspirasjonsteoretikere tenker, noe svada om uendelige energi-muligheter, en liten enorm dose konspirasjoner og mye spennende absolutt ingen fakta. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg