Den store P Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 jeg flyr jo gjennom med høvelen i vill fart uten og kutte meg... så jeg er egentlig oppgitt over dere begge Jeg kutter meg ikke med høvel, og har bare kutta meg en gang med maskin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Av en eller annen grunn så kutter jeg meg sjeldnere nedentil enn oventil. Og det er jo rart med alle skrukker og at huden er mer ømfintlig der nede. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 barberer meg bare i trynet jeg da har ikke overgrodd nedtil, så det går fint Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har brukt høvel to-tre ganger, og begge gangene kutta jeg 6-7 ganger bare på å trimme kinnskjegget og fjerne minipelsen på halsen. Kanskje ikke så rart når jeg kan sitte her, stoppe å skrive og slappe av i hendene og se de skjelve som aspeløv. Noe de har gjort siden jeg var liten ... Men ja, jeg kutter meg støtt og stadig med maskin også. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Men ja, jeg kutter meg støtt og stadig med maskin også. Profesjonelt! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ehm. Jeg fatter dere ikke. oO Jeg har kutta meg to ganger med barberhøvel, og begge gangene kan jeg skylde på at det plutselig kom en edderkopp og fikk meg til å hoppe. Dere er merkelige. Men, det er vel snakk om forskjellig type barbering, men likevel. Herlighet. xD Anyhow: Lars: Vandelattest, jord, himmel, øl, hot dog-greiene og dåpsattest, og blablabla kan bli vanskelig å fremskaffe. Er det mulig å sende via A-post og motta noen halvlitere i C-post litt senere? xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva slags avatar er det der, Hylo? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hylol, ja, jeg føler meg alltid like proff når jeg står der og stusser kinnskjegget og plutselig merker at jeg har kutta meg *himle med øya* Ir suxx0r @ shaving : < Endret 11. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hva slags avatar er det der, Hylo? PRS (Paul Reed Smith) Custom 22 i high gloss fargen "Blue Matteo", med gull'buckere. Jobb? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ja, jobb. Jeg føler meg virkelig opplagt og fin i dag. NAT. Men du, hvorfor så femidottavatar? Den var fin, men ikke deg-fin Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Faen skjer med at alle de jeg tror er jevngamle med meg / eldre enn meg faktisk er 2 og 3 år yngre enn meg? O_o Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Men du, hvorfor så femidottavatar? Den var fin, men ikke deg-fin Hva er "meg-fin"? Nå forventer jeg med noe random. Endret 11. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Faen skjer med at alle de jeg tror er jevngamle med meg / eldre enn meg faktisk er 2 og 3 år yngre enn meg? O_o Du er umoden i forhold til aldersnittet ditt. Det trenger ikke være så ille da. For halvparten av alle befinner seg på hver side av snittet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 En penis, splittet på midten Neida, avataren var fin den, bare veldig uvandt på deg (: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hmm. Det har altså gått nedover med meg. På ungdomsskolen og VGS var jeg mer moden og mentalt eldre enn gutta i klassen min og klassen over meg. Og nå er jeg altså umoden i forhold til alderssnittet. What a shame. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Neida, avataren var fin den, bare veldig uvandt på deg (:Beklager. Jeg skal finne en ny, random, stygg og jævelig avatar. Bare vent! Det kommer! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hm. Når jeg tenker på hylo tenker jeg på båt. Jeg foreslår en båt-avatar. =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hm. Når jeg tenker på hylo tenker jeg på båt. Jeg foreslår en båt-avatar. =D Støttes. Helst en diger tanker eller bulk-carrier. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Ikke få meg på tanken engang. Trening. Poffz. Endret 11. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Støttes. Helst en diger tanker eller bulk-carrier. Ett eller annet stooort og tøft, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg