Eplefe Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 http://galleri.csfoto.no/#2.36 Her og et stykke bakover. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Åå Nå har jeg skyldfølelse for at jeg gjorde noe som måtte modereres vekk. Jeg er en fryktelig person En omgang over kneet og en tur i skammekroken får deg nok til å føle deg bedre. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sexylubb1 siterte et innlegg du skrev Sent i dag, 18:07 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Det er nok så enkelt som at jeg er like usynlig for jenter på nett som IRL. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har en kompis som fotograferte ørn som spiste rev. Brutalt. Kjenner faktisk jeg er litt misunnelig nå. Åå Nå har jeg skyldfølelse for at jeg gjorde noe som måtte modereres vekk. Jeg er en fryktelig person Not rly. I no mad. Bare tenkte at når det var avklart så var det ikke noen vits å la dem ligge der lenger. Når det er sagt så hadde det vært mulig å opprette en egen tråd i test-kategorien. Jeg snudde meg, brakk meg flere ganger og døde på innsiden. Hvorfor? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Når Lars siterer meg får jeg TO varslinger. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 En omgang over kneet og en tur i skammekroken får deg nok til å føle deg bedre. I like the way you think. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ang. fotografier av dyr som spiser dyr, ble rett som det var rapportert på facebook av flere etter jeg la ut et bilde av min katt som tygde på hodet til et ekorn.. Er det ekkelt? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 En omgang over kneet og en tur i skammekroken får deg nok til å føle deg bedre. Det tror jeg og. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Visste forøvrig ikke at det fantes en testseksjon her. Og det hadde jo uansett innebefattet kommunikasjon med Hedvig som ikke får med seg at jeg kommuniserer til henne! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Når Lars siterer meg får jeg TO varslinger. Jeg tipper jeg vet hvorfor. Først siterte jeg deg og Eplefe og postet. Så siterte jeg theajos og postet på nytt. Siden ingen hadde postet i mellomtiden og det var så kort tid siden jeg hadde postet ble det slått sammen med det forrige. Antagelig tenkte forumprogramvaren at jeg postet sitat av deg en gang til når den oppdaterte innlegget.Men dette er bare en hypotese. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Men dette er bare en hypotese. Kan godt hende, jeg fikk bare én nå Men skjer faktisk ofte at jeg får to fra deg. Jaja. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg tipper jeg vet hvorfor. Først siterte jeg deg og Eplefe og postet. Så siterte jeg theajos og postet på nytt. Siden ingen hadde postet i mellomtiden og det var så kort tid siden jeg hadde postet ble det slått sammen med det forrige. Antagelig tenkte forumprogramvaren at jeg postet sitat av deg en gang til når den oppdaterte innlegget. Men dette er bare en hypotese. Det skjer ofte, av akkurat den grunnen. Hvorfor er det ingen andre enn meg som reagerer på at det står at varslene er "sent" og ikke sendt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 En omgang over kneet og en tur i skammekroken får deg nok til å føle deg bedre. Det tror jeg og. Skal jeg komme innom? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor? Det var jo veldig trist. Den stakkars spurven hadde sikkert familie og greier. Og måker er ondskapsfulle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hvorfor er det ingen andre enn meg som reagerer på at det står at varslene er "sent" og ikke sendt? Reagerte på det selv, men jeg gadd ikke kommentere. Du kan lage en sak om det på trackeren. Det var jo veldig trist. Den stakkars spurven hadde sikkert familie og greier. Og måker er ondskapsfulle. Måken hadde sikkert også familie. Tenk på stakkars måkeungene. Vil du at de skal sulte? Det er DU som er ondskapsfull! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Måken hadde sikkert også familie. Tenk på stakkars måkeungene. Vil du at de skal sulte? Det er DU som er ondskapsfull! Jeg reddet en måkeunge fra å bli påkjørt en gang jeg var i Tromsø. Måkemoren angrep meg midt i redningsaksjonen. Men jeg lot meg ikke stoppe. Jeg er ganske sikker på at jeg har god karma i måkesamfunnet. Endret 18. juni 2012 av theajos Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det var jo veldig trist. Den stakkars spurven hadde sikkert familie og greier. Og måker er ondskapsfulle. Den kua du spiste i går hadde også familie. 2 Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Men den så jeg ikke bli myrdet. Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 survival of the fittest? Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det hadde vært noe det. Folk stod klare med gæver i NAVdøra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg