Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en kompis som fotograferte ørn som spiste rev. Brutalt.

Kjenner faktisk jeg er litt misunnelig nå.

Åå :( Nå har jeg skyldfølelse for at jeg gjorde noe som måtte modereres vekk. Jeg er en fryktelig person :cry:

Not rly. I no mad. Bare tenkte at når det var avklart så var det ikke noen vits å la dem ligge der lenger. Når det er sagt så hadde det vært mulig å opprette en egen tråd i test-kategorien.

Jeg snudde meg, brakk meg flere ganger og døde på innsiden.

Hvorfor?
Lenke til kommentar

Når Lars siterer meg får jeg TO varslinger.

Jeg tipper jeg vet hvorfor. Først siterte jeg deg og Eplefe og postet. Så siterte jeg theajos og postet på nytt. Siden ingen hadde postet i mellomtiden og det var så kort tid siden jeg hadde postet ble det slått sammen med det forrige. Antagelig tenkte forumprogramvaren at jeg postet sitat av deg en gang til når den oppdaterte innlegget.

Men dette er bare en hypotese.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tipper jeg vet hvorfor. Først siterte jeg deg og Eplefe og postet. Så siterte jeg theajos og postet på nytt. Siden ingen hadde postet i mellomtiden og det var så kort tid siden jeg hadde postet ble det slått sammen med det forrige. Antagelig tenkte forumprogramvaren at jeg postet sitat av deg en gang til når den oppdaterte innlegget.

Men dette er bare en hypotese.

Det skjer ofte, av akkurat den grunnen.

Hvorfor er det ingen andre enn meg som reagerer på at det står at varslene er "sent" og ikke sendt?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen andre enn meg som reagerer på at det står at varslene er "sent" og ikke sendt?

Reagerte på det selv, men jeg gadd ikke kommentere. Du kan lage en sak om det på trackeren.

Det var jo veldig trist. Den stakkars spurven hadde sikkert familie og greier. Og måker er ondskapsfulle.

Måken hadde sikkert også familie. Tenk på stakkars måkeungene. Vil du at de skal sulte? Det er DU som er ondskapsfull!
Lenke til kommentar

Måken hadde sikkert også familie. Tenk på stakkars måkeungene. Vil du at de skal sulte? Det er DU som er ondskapsfull!

Jeg reddet en måkeunge fra å bli påkjørt en gang jeg var i Tromsø. Måkemoren angrep meg midt i redningsaksjonen. Men jeg lot meg ikke stoppe. Jeg er ganske sikker på at jeg har god karma i måkesamfunnet. Endret av theajos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...