theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg gjentar bare den forferdelige opplevelsen jeg hadde i går med måken som spiste spurven jeg. Ellers er jeg ganske glad i undulater. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Greit, serveringen har sine mangler, men selskapet er av ypperste klasse da. Ja, nå får jeg virkelig håpe det veier opp! Var jo så klar til å bestille kaffe, forventet å få en leveranse på døren.. Var visst en litt for høy forhåpning.... Men over til dette så pent omtalte selskapet; hva er samtaleemnet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 HedvigR, Sexylubb1: Jeg fjernet innlegga deres fra den andre tråden siden de egentlig ikke hadde noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kunne du ikke ventet til jeg fikk svar på om quotes bare ikke funker i denne tråden da? Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) var tenkt som svar rett etter thea... da kan jeg nevne den fantastiske opplevelsen jeg hadde av at en måke stjal kebaken til ei jente på oslo s. fy faen jeg lo greit av det. Endret 18. juni 2012 av settings Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg gjentar bare den forferdelige opplevelsen jeg hadde i går med måken som spiste spurven jeg. Ellers er jeg ganske glad i undulater. Forferdelig? Du fikk se naturen i full sving! Jeg har sett en hauk spise en due, det var kjempekult. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kunne du ikke ventet til jeg fikk svar på om quotes bare ikke funker i denne tråden da? Hu svarte at det funka. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Da får du sette i gang med å fikse denne tråden. Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Greit, serveringen har sine mangler, men selskapet er av ypperste klasse da. Ja, nå får jeg virkelig håpe det veier opp! Var jo så klar til å bestille kaffe, forventet å få en leveranse på døren.. Var visst en litt for høy forhåpning.... Men over til dette så pent omtalte selskapet; hva er samtaleemnet? vi skriver om alt og ingenting tror jeg. vi er så å si ferdig med ugle nå, så kjør på med nytt emne. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Faen da. Hvem var det som tok opp Runar? Jeg selv? Ja? Tenkte meg det. Faen som jeg savner ham. Halve sjelen min mangler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (...)hva er samtaleemnet? Akkurat nå ser det ut som det er dyr og dyr som spiser dyr, men samtaleemnet skifter så fort her inne at innen jeg er ferdig å skrive dette er det godt mulig det er noe helt annet. Gjerne noe skittent. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sexylubb1 siterte et innlegg du skrev Sent i dag, 18:07 Jeg skjønner ikke hva dere snakker om. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Den dro tarmen ut av spurven da jeg tittet ut. Ikke gadd den å spise opp, heller ikke å ta med seg restene. Charming. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sexylubb1 siterte et innlegg du skrev Sent i dag, 18:07 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Den dro tarmen ut av spurven da jeg tittet ut. Ikke gadd den å spise opp, heller ikke å ta med seg restene. Charming. Du skulle hatt med kamera. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Den dro tarmen ut av spurven da jeg tittet ut. Ikke gadd den å spise opp, heller ikke å ta med seg restene. Charming. Jeg løp opp på kontoret og hentet jobbens kamera, slik jeg fikk filme det som skjedde med hauken og dua. Det ble foreviget i flerfoldige bilder av naturens makt, som jeg videresendte til noen kolleger. Dette er dessverre flere år siden, og bildene har jeg ikke lengre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Du skulle hatt med kamera. Har en kompis som fotograferte ørn som spiste rev. Brutalt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 HedvigR, Sexylubb1: Jeg fjernet innlegga deres fra den andre tråden siden de egentlig ikke hadde noe med saken å gjøre. Åå Nå har jeg skyldfølelse for at jeg gjorde noe som måtte modereres vekk. Jeg er en fryktelig person Lenke til kommentar
theajos Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg snudde meg, brakk meg flere ganger og døde på innsiden. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 var tenkt som svar rett etter thea... da kan jeg nevne den fantastiske opplevelsen jeg hadde av at en måke stjal kebaken til ei jente på oslo s. fy faen jeg lo greit av det. Dette minner meg på en sur episode jeg hadde da jeg hadde bestilt meg kebab. Var på vei til å sette meg i bilen med den i hånden da en måke bestemte seg for å gjøre sitt fornøye rett over min kebab.. Direkte ukult. "Sånt skjer ikke meg"- frasen kan jeg lenger ikke benytte meg av i den type sammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg