felicity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Dere kan endre det i innstillinger. Men jeg får jo varsel når alle andre siterer? Jeg får varsel for alle siteringer, minus fra Runar ( ) og Sexylubb1. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg har sett flere ugler. Både her, på Steinkjer og i USA. Samt to ganger i Stavanger. Har ikke den ringeste anelse hva slags ugler det var vel og merke. Jeg får notifications fra når folk quoter meg omtrent 10-15 minutter etterpå. Nå har jo du sett tusser og troll også da, så vet jo ikke helt om vi skal ta deg for god fisk. 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Huh. Rart. Ja, veldig. Jeg får varsel for alle siteringer, minus fra Runar ( ) og Sexylubb1. Jeg vår heller ikke varsel fra Runar!! Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har sett ugle en gang i livet - en liten pjusk av en ugle som ble jaget på av noen kråker.... btw, ugler i mosen gir egentlig ingen mening,... not sure if trolling ore stupid. er det big deal og ha sett ugle? eller elg, rådyr, rev, hare, skogsdue, hauk, og andre dyr også da? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg vår heller ikke varsel fra Runar!! Da må det være fordi Runar () er overmenneskelig. Har alltid trodd det var MEG det var noe galt med. Men hva greia er med Sexylubb1 forblir et mysterium. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sexylubb1 er Runar. Privatkonto vs Administratorkonto. Derav den samme reaksjonen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sexylubb1 er Runar. Privatkonto vs Administratorkonto. Derav den samme reaksjonen. Feil. Runar () er på ferie. Sexylubb1 tør ikke bevege seg utenfor dørstokken. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 not sure if trolling ore stupid. er det big deal og ha sett ugle? eller elg, rådyr, rev, hare, skogsdue, hauk, og andre dyr også da? Ugler er veldig skye dyr, så det er vanlig å ikke se dem så ofte. D Or har for øvrig ingen e på slutten. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har sett ugle en gang i livet - en liten pjusk av en ugle som ble jaget på av noen kråker.... btw, ugler i mosen gir egentlig ingen mening,... not sure if trolling ore stupid. er det big deal og ha sett ugle? eller elg, rådyr, rev, hare, skogsdue, hauk, og andre dyr også da? elg check ( en som lusket bak buskene på skogtur under lunch :s - da jeg var liten... rådyr check stadig på vei til UIS rev check - langøya i sande/vestfold. Matet dem med brød fra hånda hare check på klassetur skogsdue check overalt hauk check Ved sjøen Røyskatter har jeg også sett, i fjor var det en som gikk forbi meg på brygga i Kragerø (!) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sexylubb1 er Runar. Privatkonto vs Administratorkonto. Derav den samme reaksjonen. Feil. Runar ( ) er på ferie. Sexylubb1 tør ikke bevege seg utenfor dørstokken. Runar har da mobil med internett? Ingen problem å logge seg på privatkontoen sin for å underholde sine kjære små da vel? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Sexylubb1 er Runar. Privatkonto vs Administratorkonto. Derav den samme reaksjonen. Feil. Runar ( ) er på ferie. Sexylubb1 tør ikke bevege seg utenfor dørstokken. Det går an å gå ut uten å snakke med andre mennesker. Så det så. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har sett ugle en gang i livet - en liten pjusk av en ugle som ble jaget på av noen kråker.... btw, ugler i mosen gir egentlig ingen mening,... not sure if trolling ore stupid. er det big deal og ha sett ugle? eller elg, rådyr, rev, hare, skogsdue, hauk, og andre dyr også da? usikker... trodde trolling var å være usakelig, bare tulle og kverulere? Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Har sett ugle en gang i livet - en liten pjusk av en ugle som ble jaget på av noen kråker.... btw, ugler i mosen gir egentlig ingen mening,... not sure if trolling ore stupid. er det big deal og ha sett ugle? eller elg, rådyr, rev, hare, skogsdue, hauk, og andre dyr også da? usikker... trodde trolling var å være usakelig, bare tulle og kverulere? ugler i mosen... gir jo mening det da. skal jeg slenge ut noen flere dyr så checklista di blir lenger? not sure if trolling ore stupid. er det big deal og ha sett ugle? eller elg, rådyr, rev, hare, skogsdue, hauk, og andre dyr også da? Ugler er veldig skye dyr, så det er vanlig å ikke se dem så ofte. D Or har for øvrig ingen e på slutten. skal sies at det er en stund siden jeg har sett noen nå, men før bonden tok skauen bak huset så jeg en stadig vekk. kan stemme det at jeg har en evne til å slenge på ekstra "e"'r hvor jeg føler for. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Hehe, forumkafè.. Hvor bestiller jeg kaffe og sveler? Hei forresten! 1 Lenke til kommentar
Funtazz Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Aah, fikk eksamenskarakterene i dag! Stas med 3x A Hva går praten på idag? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Aah, fikk eksamenskarakterene i dag! Stas med 3x A Hva går praten på idag? Grattis Vi prater om ugler. Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 legger bare med de jeg har sett da: hjort, reinsdyr, bjørn, ulv, ekorn, rotte, grevling, skogsmus(de er sykt søte), gråmus, lemen, meis, spurv, kråke, skjære, måke, and, kanada gjess, svane og kanin kommer ikke på flere navn nu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg