Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hm, jaja, jeg skal ikke ut og fly før om 3 uker. Regner med det har ordnet seg innen da.

De regner med det kan gå to uker før meglingen tas opp igjen. Lykkes ikke meglingen da kan det bli streik. Plutselig er ikke tre uker så mye tid likevel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si fra hva du ender opp med å ha i gryta da. Utover løk, biff og noe å kreme med er det vel egentlig åpning for det meste. Jeg pleier ha gulrot/sopp/rødvin og kanskje noen brekkbønner eller lignende. Tomat fungerer også.

Gulrot er vel godt å ha i ja, og kanskje paprika? Løk er alltid med, og hvitløk selvfølgelig. Purre... Også tenkte jeg å ha oppi muskat, tror du det kan bli bra?

Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring med muskat. Paprika synes jeg ikke er godt om det er mye varmebehandlet så jeg legger paprika i rett før servering om jeg bruker det utenom salat.

Ananas? :D Sjalottlauk, forresten!

Edit: Når jeg tenker meg om har jeg nok smakt muskat i kålstuing o.l. Men ikke i biffstuing/gryte.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Vel, nå har jeg ikke for vane å henge på økonominyhetssider som E24.. Det burde stått en artikkel i mainstream-avisene også.

De gjør selvsagt dette noen få uker før nasjonal sommerferie for å utøve ekstremt press på myndighetene. Tror det blir bare en trussel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ja, har du sett. En liten banner trykket inn mellom Breivik-saken og nyheter om Justin Biebers nye "plate".

Flygelederne oppfører seg som unger, akkurat som sist. "Neivel hvis ikke vi får høyere lønn enn 700k i året sykemelder vi oss! SÅDETSÅ!"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring med muskat. Paprika synes jeg ikke er godt om det er mye varmebehandlet så jeg legger paprika i rett før servering om jeg bruker det utenom salat.

Ananas? :D Sjalottlauk, forresten!

Synes det samme, den blir så blaut og søt, så jeg pleier alltid å slenge det i helt til sist :D

Sjalottløk ja! Også tenkte jeg litt på vannkastanjer, det er så fint og crunchy!

Lenke til kommentar

Synes det samme, den blir så blaut og søt, så jeg pleier alltid å slenge det i helt til sist :D

Sjalottløk ja! Også tenkte jeg litt på vannkastanjer, det er så fint og crunchy!

Det er jeg usikker på om jeg har smakt. Men jeg tenkte akkurat på en superviktig ingrediens. BACON!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...