Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Var kjøpt i Sverige av min far, som da fikk mørne seg litt ekstra i kjøleskapet før det ble partert og fryst ned. Jeg har ikke en eneste gang i hele mitt liv smakt et bedre stykke kjøtt. Plutselig er vitsen med å besøke en restaurant og betale 800kr for et måltid borte. Så det er mulig å kjøpe 100 dagers mørnet kjøtt i Sverige? Endret 18. juni 2012 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ikke langt ifra, nei. Det er ikke lov med sånt i Norge, men er visst det i Sverige? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Virker veldig rart siden Sverige er medlem av EU og EU er nazi på alt som har med matforeskrifter å gjøre... PS! Hvorfor i helvete foreslår stavekontrollprogrammet mitt å dele sammensatte ord? Kanskje ikke så merkelig at folk ikke klarer å forstå hvordan det der fungerer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kompis spiste noe sånt på en restaurant i USA, var visst også den beste biffen han hadde smakt. Men fikk vite at det er ulovlig å selge i Norge. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Noen tips til nytt navn på bruker? Må deaktivere alle brukere jeg har overalt etter faren min stjal mobilen min og gjenomsøkte den en halv uke Dafuq, er han sjuk i hue? Strøyk i etikk og militærmakt i dag...Oppgåve eg fekk var mynta på Juss og militærmakt, så hadde ikkje sjanse til å stå. Jaja, godt det bare var for morroskyld - kunne få 5 studiepoeng. Han ER sjuk i huet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Han ER sjuk i huet. Hvor gammel er du igjen? 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Jeg tenkte jeg skulle lage en kremet biffgryte den uka her, men har aldri laga det før og finner ikke noen gode oppskrifter, så bare prøver meg frem. Noen som har noen superduperforslag til hva jeg bør gjøre/ha med? ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Skuffende lite reaksjoner på morsomhetene... Mer seriøst: Rødvin, creme fraiche, sopp og løk? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tenkte litt på rødvin, men mamma hater rødvin i mat. Hmm, ikke så glad i sopp selv, men kan dele opp i to halve og ha sopp i den ene, siden mamma elsker det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) -.- Dere er teite. Personangrep på moderator? Dette lukter utestengelse. Jeg forventer skriftlig og underskrevet unnskyldning i triplika innen en uke om du ikke ønsker samtlige IP-er du har postet siden registrering bannet fra forumet. Endret 18. juni 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Tenkte litt på rødvin, men mamma hater rødvin i mat. Hmm, ikke så glad i sopp selv, men kan dele opp i to halve og ha sopp i den ene, siden mamma elsker det. Om du verken kan ha rødvin eller sopp i biffgryte synes jeg egentlig du bare kan finne noe annet å lage... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 -.- Dere er teite. Personangrep på moderator? Dette lukter utestengelse. Jeg forventer skriftlig og underskrevet unnskyldning i triplika innen en uke om du ikke ønsker samtlige IP-er du har postet siden registrering bannet fra forumet. Jepp, vi vet jo alle at moderatorer er større primadonnaer enn fotballspillere med 100k dollar i ukelønn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Faen i helvetes råtne negerhorefitte. Nå har de faens jævlene av noen ballesvette homsejødemøkka-flyggelederne brutt forhandlingene. Hvis de kommunistiske kuksugende rævhøla av noen kamelridende terroristelskende horebukkene klarer å ødelegge ferien min skal jeg personlig sløye alle som en med en sløv suppeskjei før jeg kutter hodeskallen deres i to og serverer hjernen deres til en orangutang og drite i den tomme hodeskallen deres. Also: Jeg trenger hjelp til å bli mindre politisk korrekt i mitt bannskap. Endret 18. juni 2012 av Daskemannen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Faen ta sykhet. Dra til hælvete med deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Om du verken kan ha rødvin eller sopp i biffgryte synes jeg egentlig du bare kan finne noe annet å lage... Nope, lager da det jeg har lyst på jeg. Personangrep på moderator? Dette lukter utestengelse. Jeg forventer skriftlig og underskrevet unnskyldning i triplika innen en uke om du ikke ønsker samtlige IP-er du har postet siden registrering bannet fra forumet. Nå synes jeg du er en bavianrumpe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Faen i helvetes råtne negerhorefitte. Nå har de faens jævlene av noen ballesvette homsejødemøkka-flyggelederne brutt forhandlingene. Hvis de kommunistiske kuksugende rævhøla av noen kamelridende terroristelskende horebukkene klarer å ødelegge ferien min skal jeg personlig sløye alle som en med en sløv suppeskjei før jeg kutter hodeskallen deres i to og serverer hjernen deres til en orangutang og drite i den tomme hodeskallen deres. Also: Jeg trenger hjelp til å bli mindre politisk korrekt i mitt bannskap. Hm, jaja, jeg skal ikke ut og fly før om 3 uker. Regner med det har ordnet seg innen da. Må jo tenke på at det er trist og leit for flygelederne å bare ha 600k i grunnlønn. Endret 18. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg