Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Shikaru, hva kan jeg si? Jeg er "flink" Men satan det var godt med mat, selv om jeg våkna mett. Stek 4 grove skiver i smør, smør på smør på hver av de fire, legg til side to. Skive #1: Smør, salat, dressing, skinke, oregano, ost, ketchup og skive over og under. Skive #2: Smør, kyllingcurry, parmesan, skinke, ost og skive over og under. Yumyum says the Joker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 haha detta fikk jeg på armen i forrige uke og det er der fortsatt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har å klart å kutte meg på barbermaskin.. Ganske heftig å faktisk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 haha detta fikk jeg på armen i forrige uke og det er der fortsatt http://www.maj.com/gallery/Shikaru/Stuff/bruiseonarm.jpeg Suspekt at det er rett ved en blodåre... Har du skyti bomskudd med nåla? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Suspekt at det er rett ved en blodåre... Har du skyti bomskudd med nåla? haha oh you got me Nei jeg bare blokka slag veldig mye på ju jitsuen sist pluss at jeg skulle angripe med kniv ( bytta på ofc ) også skulle han mot meg blokke. så er en blanding Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Åh. Særemnet er utsatt. Yay. God dag, folkens. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 glad jeg er ferdig med særemne ^__^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Godt det ikke var noe alvorlig da, shikaru. Og god dag til deg, kibs. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Det er mange som mener at Jung og Freud basserte store deler av sine teorier på ting hos dem selv eller deres nære som de (kanskje ubevisst) prøvde å finne "unnskyldninger" for. Freud ble jo ofte offer for satire av den enkle grunn at han brukte seg selv som utgangspunkt. Og han baserte alle teoriene sine på det lett nevrotiske overklassefruer fra et ganske lite geografisk område fortalte ham - men likevel klarte han å forklare hele den menneskelige psyke og nesten hele samfunnsordenen. Bemerkelsesverdig! Problemet var bare et teoriene hans forklarte alt for mye, og ikke lot seg falsifisere. 8D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har å klart å kutte meg på barbermaskin.. Ganske heftig å faktisk Hvordan er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 glad jeg er ferdig med særemne ^__^ Det kommer jeg til å være på torsdag. Hei Kibs Hei Smurfelurfen. Fikk du sove? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Espen, det spør jeg meg selv om hver gang jeg gjør det. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvordan er det i det hele tatt mulig? Jeg vet ikke.. Im just that good I guess Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kibs, ja. Jeg er ødelagt pga. det Sovna ti, våkna elleve, sovna igjen, våkna ett, sovna igjen, våkna to, sovna igjen, våkna sju, sovna igjen, våkna åtte, sovna igjen, våkna kvart på ni. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Du gjør mye rart og har mye rart for deg du Sjur Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kibs, ja.Jeg er ødelagt pga. det Sovna ti, våkna elleve, sovna igjen, våkna ett, sovna igjen, våkna to, sovna igjen, våkna sju, sovna igjen, våkna åtte, sovna igjen, våkna kvart på ni. Au. Jaja. Da må jeg øve bass i 45 minutter. Wish me luck. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lykke til Jeg skal slenge meg på senga og prøve å bli bedre. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Espen, det spør jeg meg selv om hver gang jeg gjør det.jeg flyr jo gjennom med høvelen i vill fart uten og kutte meg... så jeg er egentlig oppgitt over dere begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg