Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, Luna. Det har jeg ikke smakt enda. Godt?

Luna er digg. Pleier å spise kyllingluna på Shell nå og da. Vanligvis når de er tomme for panini. Metter jo ikke for fem flate øre, men ville jeg bli mett, hadde jeg sannsynligvis kjøpt noen pølser eller en burger.

Spiste forøvrig toast fra Shell i går. Tørr og overprisa, men smakte helt okay. Ikke som hjemmelaget i vaffeljern eller grilled cheese, men skal ikke forvente så mye av Shells mattilbud i disse dager lenger. Var bedre før. :p

Lenke til kommentar

Noen tips til nytt navn på bruker? Må deaktivere alle brukere jeg har overalt etter faren min stjal mobilen min og gjenomsøkte den en halv uke :(

Dafuq, er han sjuk i hue?

Strøyk i etikk og militærmakt i dag...Oppgåve eg fekk var mynta på Juss og militærmakt, så hadde ikkje sjanse til å stå. Jaja, godt det bare var for morroskyld - kunne få 5 studiepoeng.

Lenke til kommentar

(Jeg fulgt med på terrorrettsaken via VG, siden idag tidlig...)

Å herregud at det går an, nå har de pratet om en tapetkniv som en tegner fikk med seg gjennom sikkerhetskontrollen i over 20 minutter...

Blablablabla......., det klarer seg nå..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Havreknekkebrød er best. Men åh, husker det var slike fruktknekkebrød som var ganske gode. Men dem forsvant så fort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...