Bytex Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Kaffe smaker jo vondt fra før, da kan ikke decaf smake noe særlig heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvordan kan jeg ha gått totalt glipp av en genial serie som "Misfits"? Traileren så ganske bedriten ut da.. :S Kaffe smaker jo vondt fra før, da kan ikke decaf smake noe særlig heller. sniffsniff...her lukter det kristenmannsblod.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har returnert fra en hyggelig fototur i gokk, og er til dels oppspist av mygg og knott, men etter bildene og filmene vi fikk å dømme, var det absolutt verdt det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Traileren så ganske bedriten ut da.. :S Godt mulig. Jeg har ikke sett traileren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Also, Misfits er en fantastisk serie som jeg har skrevet om her flere ganger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Kaffe smaker jo vondt fra før, da kan ikke decaf smake noe særlig heller. Er mange som drikker decaf allikevel. Kaffe er forøvrig ikke vondt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Finnes lite som smaker verre enn kaffe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Dere burde prøve å drikke kvalitetskaffe. Gjerne i aeropress. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Og derfor skal jeg til Bergen for å få deg til å lage meg kaffe jeg kommer til å like. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Trenger vitterlig ikke komme til Bergen for det. Det er fire Dromedarer i Trondheim med veldig kompetente folk som garantert finner noe du liker. Hvis du ikke liker søt chili, f.eks., er jeg ganske sikker på at du ikke har en sjel. Edit: Ikke at jeg er så glad i søt chili, men jeg tror det er mest fordi jeg har drukket så mye av den. Whatever. Endret 17. juni 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vel, jeg liker chili i kakao, så jeg antar det er godt i kaffe også? Men altså, målet er ikke å kun drikke Dromedar-kaffe, men å få deg til å lage den til meg. :D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jøss. Fant opptak av mannen som introduserte meg til The Beatles (i ganske så ung alder) spille inn sang @Abbey Road Studios. Ante ikke at han har fått gjort det der i det hele tatt så jævlig bra! Hihi. http://www.youtube.com/watch?v=9Ysawon7K3w&feature=plcp Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vel, jeg liker chili i kakao, så jeg antar det er godt i kaffe også? Men altså, målet er ikke å kun drikke Dromedar-kaffe, men å få deg til å lage den til meg. :D Du spiser pølser med hvit saus, så du gjelder ikke. Jeg har talt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det smaker godt, dermed basta! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg har returnert fra en hyggelig fototur i gokk, og er til dels oppspist av mygg og knott, men etter bildene og filmene vi fikk å dømme, var det absolutt verdt det. Se etter flått. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 God idé, til tross for at det ikke er flått oppi der, så skal jeg gjøre så. Du er aldri for sikker. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 "Put a balloon inside your pussy, queef and blow it up" Haha, Eminem eier. Skal dere noe gøy i morgen da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 God idé, til tross for at det ikke er flått oppi der, så skal jeg gjøre så. Du er aldri for sikker. Jeg kikker på armene og beina flere ganger hver gang jeg rusler i skogen, vet aldri med de jævlene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg