Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater at i Norge pøser de alltid på med dressing og olje på salat og grønnsaker, glemmer alltid å spørre om å få uten. Alle steder jeg har vært i utlandet får man det alltid ved siden, så kan man velge selv.

I Tyskland fikk jeg velge mellom ketchup eller majones på pommes fritesene..da ble jeg litt satt ut.

Lenke til kommentar

I Belgia spiser alle pommes frites med mayo.

Alle? Er det på en spesiell dag, eller er det bare noe alle spiser en eller gang i løpet av året?

Alle spiser det hver dag til frokost, lunsj og middag. Noen ganger til kvelds, men det er valgfritt.

Men siden du bare kverulerer kan jeg godt legge ved kilder på at de spiser det der altså:

"In some European countries, especially Germany, Denmark, Belgium and the Netherlands, mayonnaise is often served with "Pommes Frites","

Quote:

http://en.wikipedia.org/wiki/Mayonnaise

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvordan skriver man ett oppsigelsesbrev?

Kjære Raymond Chow , du er en bæsj og nå drar jeg til Hollywood.....you can suck it. Mvh Bruce Lee.

:D

Kvinne drept av ulv i svensk dyrepark

Håhåhå...

Steven Spielberg presents "Vargsommer".......in theatres this summer !

Lenke til kommentar

Da har jeg brukt de siste to timene på å fjerne dritt fra hjulene på stolen min, festa alle skruene og mutrene godt, olja det som oljes kan (og bør) og generelt fiksa den skikkelig.

Kun for å finne ut at jeg ikke merker noen forskjell, den er fortsatt like jævlig, ukomfortabel, irriterende og skeiv, og jeg burde sannsynligvis ha dratt til IKEA og kjøpt en ny en. -_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...