Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den beste måten å spille Sims på er ikke å gjøre dem mest mulig happy og hyggelig. Men være en tyrannisk gud.

 

Fant ut at simmene har en utrolig evne til å løse labyrinter. Hvis man setter opp en gigantisk labyrint med vegger, og putter en do i midten, vil simmen gå direkte til dassen når han er nøden nok.

Han går ikke feil EN gang i labyrinten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle ønske vennene mine likte fotball, så jeg kunne opplevd en kveld med venner der vi ser kamp, drikker og har det artig :(

Du kan se fotball med meg, selv om jeg ikke er særlig interessert i fotballen. Kanskje heller drikkinga :p

 

Ikke uten grunn at turenavnet ditt er Kong Alkohol, si!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mekker fotballkveld med kara i kveld. Noe gode ideas på hva som trengs annet enn pizza, potetgull og øl?

 

Morsom drikkelek:

 

Kjøp inn 2-3 flasker sprit. Shot hver gang Nils Johan Semb sier "klasse" eller "verdensklasse".

 

PS: Du bør ha speed-dial til AMK utover kvelden, men det blir god stemning av sånt.

Lenke til kommentar

Mekker fotballkveld med kara i kveld. Noe gode ideas på hva som trengs annet enn pizza, potetgull og øl?

 

Morsom drikkelek:

 

Kjøp inn 2-3 flasker sprit. Shot hver gang Nils Johan Semb sier "klasse" eller "verdensklasse".

 

PS: Du bør ha speed-dial til AMK utover kvelden, men det blir god stemning av sånt.

 

Hver gang Scheie referer til noe som skjedde før år 1997, og alle havner på pumping.

Lenke til kommentar

"Som alle vet, var bestefaren hans i den øsstyske klubben Deutsche vaffelschnabelkäse i 1939, da de ble invadert av russland"

 

Det er jo sånn med eldre. De husker de utroligste detaljer fra de selv var unge, men lite om nåtiden.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi har alle forskjellige interesser. De som har mange, er lykkeligere tho.

Da vil du få puffe hverdagen oftere, med events som EM, OL og lignende, samtidig som du gleder til E3, ett nytt spill, den nye heftige filmen, den festivalen du skal på, og ikke minst bursdagsfesten neste helg. Også blir det jo fett med jul.

Point; Du burde like sport.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...