Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lars: Nei. Men jeg vet noe som kan få deg våken. Skriv en lang artikkel om hobbiten, en om Ringenes Herre og en om Tolkien selv. Også sende til meg. Det burde få deg våken. :wee:
Ferdig. Jeg sendte det via T-post (telepati-post) og du burde ha den nå. Har du ikke mottatt artikkelen så er det noe galt med innstillingene på din side. Vent i så tilfelle litt og prøv på nytt eller ta kontakt systemansvarlig.

Nei Lars, det blir et mantra som gjør at du sovner.
Nei :p

Jævlig postitive dere skulle være da!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Lars: Nei. Men jeg vet noe som kan få deg våken. Skriv en lang artikkel om hobbiten, en om Ringenes Herre og en om Tolkien selv. Også sende til meg. Det burde få deg våken. :wee:
Ferdig. Jeg sendte det via T-post (telepati-post) og du burde ha den nå. Har du ikke mottatt artikkelen så er det noe galt med innstillingene på din side. Vent i så tilfelle litt og prøv på nytt eller ta kontakt systemansvarlig.

Nei Lars, det blir et mantra som gjør at du sovner.
Nei :p

Jævlig postitive dere skulle være da!

Jeg vet, jeg er skikkelig positiv i dag. Jeg kan være enda mer positiv og si at det med Ringenes herre kommer til å gjøre deg enda trøttere. =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Lars: Ehm. Send med en brevdue?

Anfall: Du må skades. Ikke driv og lek smartass med mine tidsbesparende forslag. Ehm. Jeg mente. Vekkende forslag. Eller noe. =D

Ok, kom og skad meg da. xD

Lenke til kommentar
Lars: Ehm. Send med en brevdue?
Brevdue kan for øyblikket ikke skaffes til veie i stort nok kvanta. Du kan dog få oversendt en skriftlig kopi via B-post.

Før jeg kan sende den som B-post må jeg ha følgende fra deg:

* Ligningsattest for deg og familiemedlemmer i oppadstigende og/eller nedadstigene retning for de tre siste årene.

* Håndskrevet søknad i triplika (Kopi godtas ikke her.)

* To forskjellige legitimasjon med bilde

* Dåpsattest

* Fødselsattest

* Studentbevis

* Vernepliktsbok

* Bankgaranti for dekning av mine portoutgifter

* Vandelsattest

* Utskrift fra legejournal

* Himmel

* Jord

* Og alt mellom

* 4 kalde pils

*2 pølse i brød uten ketchup, men med grov sennep

Alt dette må være datert, stemplet og meg i hende innen jeg kan sende deg noe.

Jeg gjør oppmerksom på at ekspedisjonsgebyr på 299,90 kommer i tilleg for dekking av mine utgifter ved printing.

Ha en ellers god dag. :)

Lenke til kommentar
Jeg kunne sikkert skrevet en lang artikkel om i hvert fall John Ronald Reuel Tolkien, da jeg fangirler han. :p

Meeeeeeeeeen. Gidderikke.

Lenke til kommentar
"Intimbarbering kan ødelegge sexlivet

Du og du :p

Kanskje jeg skal lovprise mine ekstremt skjelvende hender som gjør at jeg ikke tør bruke barberhøvel eller kniv noen steder på kroppen og til og med klarer å kutte meg opp med maskin :p

Tipper det er BS fra han legeduden som han bruker til å forsvare sin egen kjønnshårfetisj. Velkjent den.

Det er mange som mener at Jung og Freud basserte store deler av sine teorier på ting hos dem selv eller deres nære som de (kanskje ubevisst) prøvde å finne "unnskyldninger" for.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...