Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 I feel snill. Jeg var den eneste som kom med ett forslag som kunne funket. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg er ikke i form til å finne gode forslag, samt alt for trett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars: Nei. Men jeg vet noe som kan få deg våken. Skriv en lang artikkel om hobbiten, en om Ringenes Herre og en om Tolkien selv. Også sende til meg. Det burde få deg våken. Ferdig. Jeg sendte det via T-post (telepati-post) og du burde ha den nå. Har du ikke mottatt artikkelen så er det noe galt med innstillingene på din side. Vent i så tilfelle litt og prøv på nytt eller ta kontakt systemansvarlig. Nei Lars, det blir et mantra som gjør at du sovner. Nei Jævlig postitive dere skulle være da! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Telepatipost mottatt. Kunne du sende en kopi på e-post tror du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Telepatipost mottatt. Kunne du sende en kopi på e-post tror du? dessverre. Epost er i følge norske styresmakter et usikkert medie å sende slik informasjon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Som jeg sa til gruppa mi i går da jeg avslo deres forslag ... "Jeg er kronisk negativ og stort sett alltid deppa. Deal with it", før jeg sovna gående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars: Nei. Men jeg vet noe som kan få deg våken. Skriv en lang artikkel om hobbiten, en om Ringenes Herre og en om Tolkien selv. Også sende til meg. Det burde få deg våken. Ferdig. Jeg sendte det via T-post (telepati-post) og du burde ha den nå. Har du ikke mottatt artikkelen så er det noe galt med innstillingene på din side. Vent i så tilfelle litt og prøv på nytt eller ta kontakt systemansvarlig. Nei Lars, det blir et mantra som gjør at du sovner. Nei Jævlig postitive dere skulle være da! Jeg vet, jeg er skikkelig positiv i dag. Jeg kan være enda mer positiv og si at det med Ringenes herre kommer til å gjøre deg enda trøttere. =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vet, jeg er skikkelig positiv i dag. Jeg kan være enda mer positiv og si at det med Ringenes herre kommer til å gjøre deg enda trøttere. =DGodt jeg skal ut i regnet igjen om en time, halvannen da. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars: Ehm. Send med en brevdue? Anfall: Du må skades. Ikke driv og lek smartass med mine tidsbesparende forslag. Ehm. Jeg mente. Vekkende forslag. Eller noe. =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars: Ehm. Send med en brevdue? Anfall: Du må skades. Ikke driv og lek smartass med mine tidsbesparende forslag. Ehm. Jeg mente. Vekkende forslag. Eller noe. =D Ok, kom og skad meg da. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 *tvinge i seg selv mat* Tror frokost vil ta knekken på magesmertene mine. I alle fall håper jeg det (selv om jeg tror disse kommer av at jeg forspiste meg i går, men vet aldri med meg). Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Anfall: Jeg kan ikke skade deg. Du er for nusselig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Da var jeg hjemme etter å ha hatt heldags ( som jeg ikke brukte tida mi godt på, som dere sikkert ser ) i nyrealismen. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 @ Espen: Ehm. Begge deler? x)For det første er det Mars! Og for det andre så er Silje ett bedre Navn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars: Ehm. Send med en brevdue?Brevdue kan for øyblikket ikke skaffes til veie i stort nok kvanta. Du kan dog få oversendt en skriftlig kopi via B-post. Før jeg kan sende den som B-post må jeg ha følgende fra deg: * Ligningsattest for deg og familiemedlemmer i oppadstigende og/eller nedadstigene retning for de tre siste årene. * Håndskrevet søknad i triplika (Kopi godtas ikke her.) * To forskjellige legitimasjon med bilde * Dåpsattest * Fødselsattest * Studentbevis * Vernepliktsbok * Bankgaranti for dekning av mine portoutgifter * Vandelsattest * Utskrift fra legejournal * Himmel * Jord * Og alt mellom * 4 kalde pils *2 pølse i brød uten ketchup, men med grov sennep Alt dette må være datert, stemplet og meg i hende innen jeg kan sende deg noe. Jeg gjør oppmerksom på at ekspedisjonsgebyr på 299,90 kommer i tilleg for dekking av mine utgifter ved printing. Ha en ellers god dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Anfall: Jeg kan ikke skade deg. Du er for nusselig. Buuuuuuuuuuuullshiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars: Nei. Men jeg vet noe som kan få deg våken. Skriv en lang artikkel om hobbiten, en om Ringenes Herre og en om Tolkien selv. Også sende til meg. Det burde få deg våken. Jeg kunne sikkert skrevet en lang artikkel om i hvert fall John Ronald Reuel Tolkien, da jeg fangirler han. Meeeeeeeeeen. Gidderikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 "Intimbarbering kan ødelegge sexlivet Du og du Kanskje jeg skal lovprise mine ekstremt skjelvende hender som gjør at jeg ikke tør bruke barberhøvel eller kniv noen steder på kroppen og til og med klarer å kutte meg opp med maskin Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 "Intimbarbering kan ødelegge sexlivet Du og du Kanskje jeg skal lovprise mine ekstremt skjelvende hender som gjør at jeg ikke tør bruke barberhøvel eller kniv noen steder på kroppen og til og med klarer å kutte meg opp med maskin klarer du å kutte deg når du barberer deg med maskin? O_o det skal jo sånn rimelig mye til før man klarer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 "Intimbarbering kan ødelegge sexlivet Du og du Kanskje jeg skal lovprise mine ekstremt skjelvende hender som gjør at jeg ikke tør bruke barberhøvel eller kniv noen steder på kroppen og til og med klarer å kutte meg opp med maskin Tipper det er BS fra han legeduden som han bruker til å forsvare sin egen kjønnshårfetisj. Velkjent den. Det er mange som mener at Jung og Freud basserte store deler av sine teorier på ting hos dem selv eller deres nære som de (kanskje ubevisst) prøvde å finne "unnskyldninger" for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg