Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg vil ha en nice guy ^^ Men nå vil jeg faktisk spille Sims. Noen ideer til hva slags type familie jeg skal lage? Hva er egentlig en nice guy? Lag en homofil swinger-familie. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det er treeren, der har de faktisk blitt så smarte at de klarer å klatre opp av svømmebassenget :O Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg vil ha en nice guy ^^ Men nå vil jeg faktisk spille Sims. Noen ideer til hva slags type familie jeg skal lage? Hva er egentlig en nice guy? Tipper det er det motsatte av Bad Boy, men hu burde virkelig sikte seg inn på én "bad boy" som Moss eller Roy Det er treeren, der har de faktisk blitt så smarte at de klarer å klatre opp av svømmebassenget :O Hva skjer med verden? Å drepe simmene var jo litt av moroa... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hva er egentlig en nice guy? Lag en homofil swinger-familie. En vanlig person som ikke er en drittsekk. Altså ikke så veldig uvanlig Og god idé! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 En vanlig person som ikke er en drittsekk. Altså ikke så veldig uvanlig How you doin'? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Hva skjer med verden? Å drepe simmene var jo litt av moroa... Fortsatt mange artige måter å drepe de på! De kan få en meteor i hodet eller sprenge seg selv. How you doin'? Haha Endret 17. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 How you doin'? Haha I'm disabled Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 How you doin'? Haha Er ikke du egentlig litt for ung til å ta den referansen? Eller gikk det i reprise? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Er ikke det friends? Jeg er da 21, perfekte alderen for å ha fulgt med det Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Så jeg var egentlig for gammel for å ha fulgt med... Right. Dette er forresten det beste fra IT crowd: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Rosebusk=/=rosebud. Sistnevnte er en referanse til Citizen Kane. Førstnevnte er en plante. 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Dette er forresten det beste fra IT crowd: Den er utrolig bra! Ah, jeg digger IT Crowd Rosebusk=/=rosebud. Sistnevnte er en referanse til Citizen Kane. Førstnevnte er en plante. http://en.wikipedia.org/wiki/Rosebud Endret 17. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det er treeren, der har de faktisk blitt så smarte at de klarer å klatre opp av svømmebassenget :O Kan man ikke drukne simmene sine lenger? Det var dråpen, as. Jeg investerer ALDRI i Sims 3. 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Er ikke det friends? Jeg er da 21, perfekte alderen for å ha fulgt med det Nei, kun de fra '80-tallet har vært i den perfekte alderen for å ha fulgt med Det er treeren, der har de faktisk blitt så smarte at de klarer å klatre opp av svømmebassenget :O Kan man ikke drukne simmene sine lenger? Det var dråpen, as. Jeg investerer ALDRI i Sims 3. Investerer hva? Tid eller penger? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Kan man ikke drukne simmene sine lenger? Det var dråpen, as. Jeg investerer ALDRI i Sims 3. Men Vida, de kan tukle med kjemisettet sitt og EKSPLODERE funfun!! Pluss at resten av byen eldes og gjør rare ting mens du spiller, som er artig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Danmark-kamp i kveld. Viktig at alle følger med og heier. Jeg drister meg til å ta den første Gammel Dansken nå for å være i perfekt stemning til kampen...om seks timer. Gønne på! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Investerer hva? Tid eller penger? Tid er penger. Ergo, investering er investering. Men Vida, de kan tukle med kjemisettet sitt og EKSPLODERE Ah. Små, imaginære mennesker som eksploderer. Jeg er solgt. Brb, skal skaffe meg Sims 3. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Men Vida, de kan tukle med kjemisettet sitt og EKSPLODERE funfun!! Pluss at resten av byen eldes og gjør rare ting mens du spiller, som er artig. It’s cold outside, there’s no kind of atmosphere, I’m all along, more or less. Let me fly, far away from here, Fun, fun, fun, in the sun, sun, sun. I want to lie, shipwrecked and comatose, Drinking fresh mango juice. Goldfish shoals, nibbling at my toes, Fun, fun, fun, in the sun, sun, sun, Fun, fun, fun, in the sun, sun, sun. I’ll pack my bags, and head into hyperspace, Velocity at time-warp speed. Spend my days in ultraviolet rays, Fun, fun, fun, in the sun, sun, sun. We’ll lock on course, straight through the universe, You and me, and the galaxy. Reach the stage, hyperdrive’s engaged, Fun, fun, fun, in the sun, sun, sun, Fun, fun, fun, in the sun, sun, sun. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Danmark-kamp i kveld. Viktig at alle følger med og heier. Jeg drister meg til å ta den første Gammel Dansken nå for å være i perfekt stemning til kampen...om seks timer. Kunne gjort det om den ble sendt på TV2... Skal vurdere å se Portugal vs Nederland. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg skulle ønske vennene mine likte fotball, så jeg kunne opplevd en kveld med venner der vi ser kamp, drikker og har det artig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg