Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Is med lakris er bare helt feil. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Lakris er i seg selv er helt feil. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Is med lakris er bare helt feil. Mye som er feil, men det betyr ikke at det ikke er godt. Pølse i Vaffel er også feil, men det er fortsatt godt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Dere er på bærtur begge to. Blir faktisk fysisk kvalm av tanken på pølse i vaffel. Æsj! :nei2: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Dere er på bærtur begge to. Blir faktisk fysisk kvalm av tanken på pølse i vaffel. Æsj! :nei2: Liker du vafler? Liker du pølser? Da går det greit. Se på Pølse i vaffel som Pølse i brød, bare at brødet er mykere og søtere. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jo, det er et problem. Pølser i vaffel er stusselig som faen. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Liker du vafler? Liker du pølser? Da går det greit. Slående logikk du har der. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Jo, det er et problem. Pølser i vaffel er stusselig som faen. Hva om du kun hadde hatt ei pakke pølser og vaffelrøre stående? Hadde ikke du lagd pølsevafler, eller vaffelpølser? Endret 17. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Dere er på bærtur begge to. Blir faktisk fysisk kvalm av tanken på pølse i vaffel. Æsj! :nei2: Liker du vafler? Liker du pølser? Da går det greit. Se på Pølse i vaffel som Pølse i brød, bare at brødet er mykere og søtere. Ikke noe problem. Liker du majones? Liker du softis? Da går det greit! Se på Majones i softis som vanlig softis, bare at majonesen smaker annerledes og er helt annerledes. Ikke noe problem. 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Blåmuggost og eplesyltetøy er godt sammen, da er det lite grunn til at pølse og vaffel ikke skal være det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jo, det er et problem. Pølser i vaffel er stusselig som faen. Passer jo perfekte for den stusselige faen du er da. Slående logikk du har der. Ufeilbar logikk. Liker du majones? Liker du softis? Jeg liker ikke majones. Eksempelet ditt suger. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Liker du majones? Liker du softis? Jeg liker ikke majones. Eksempelet ditt suger. Hvordan hadde det vært med pølser med rømme og syltetøy, eller pølser med is? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvordan hadde det vært med pølser med rømme og syltetøy, eller pølser med is? Det er nasjonalretter i Slimdaria. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vafler og iskrem fungerer ypperlig, bare så det er sagt. Og siden alle nyter pølse med brød og iskrem på søttende mai, tipper jeg at det går fint med pølse og is også, uten at jeg har prøvd det. Pølse med rømme og syltetøy kunne vært morsomt å ha prøvd. Nå finnes jo det allerede retter hvor man får syltetøy sammen med kjøttkaker (og pølser) i brunsaus. Teller det? Det er nasjonalretter i Slimdaria. Og den seksuale lavalder har blitt fjernet. Vi har derimot en eksillov som sender ut alle jenter over 20 år. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Jeg regner med at du tenker på tyttebærsyltetøy? Nei, det tells ikke, jeg tenker på jordbær, bringebær og kanskje til og med blåbærsyltetøy Endret 17. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg er tør og vond i halsen, har drukket en del men det blir ikke borte. Tips? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Bra du ikke er tørr i halsen i hvert fall da, det er så ubehagelig. Halspastiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg