Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Ha-ha, jeg prøver å ikke være creepy stalker i disse dager, jenter blir ikke så sjarmert som jeg trodde. :/ Sjekka ut de norske Petra-ene jeg fant på Facebook, men det stemte ikke med noen av de, det nærmeste jeg kom var i jente fra Kungälv i Sverige. Og nå har jeg cravings for en banansplitt. Av alle merkelige ting å ha lyst på før frokost. o_O Endret 17. juni 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Creds! Du har begynt sommerferie? Jepp.. Men fra i morgen er det tidlig opp på jobb. Lurer på åssen det går... Ha-ha, jeg prøver å ikke være creepy stalker i disse dager, jenter blir ikke så sjarmert som jeg trodde. :/ Sjekka ut de norske Petra-ene jeg fant på Facebook, men det stemte ikke med noen av de, det nærmeste jeg kom var i jente fra Kungälv i Sverige. Er du helt sikker på at Petra er rett navn? Og nå har jeg cravings for en banansplitt. Av alle merkelige ting å ha lyst på før frokost. o_O Kanskje du er gravid? Tror de pleier å få rare cravings Endret 17. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg skal fortelle deg en hemmelighet, jeg har vært gravid i årevis. :o Så sikker som jeg er på at jeg er sanndrømt, så nei. For alt jeg vet var det Thea jeg møtte. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Gikk hu rundt med en grill? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Det er sånne detaljer du må huske Men det var sikkert ikke Thea hvis drømmedama ikke gikk rundt og bar på en grill Når det er sagt så skal det sies at jeg hadde en drøm om at jeg ble spist av en Tyrannosaurus Rex. Om dette var rett etter jeg hadde sett Jurassic Park, husker jeg ikke Men jeg våkna hvertfall når jeg så inn i gapet på den EDIT: Lurer på om jeg skal stå opp og ta meg en dusj.. Endret 17. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
theajos Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvem er det, da? Kommer ann på hvilket univers vi snakker om! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Kommer ann på hvilket univers vi snakker om! La oss starte med dette, før vi sakte men sikkert tar for oss de andre parallelle universene EDIT: Jeg liker å lure til meg intetanende romskip Endret 17. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
theajos Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg våknet opp i seks tiden og var sikker på at det var innbrudd. Jeg var alene hjemme og jeg var sikker på at jeg hadde latt døren til soverommet stå oppe, men den var lukket. Viste seg at lillesøs hadde kommet hjem midt på natten. Fikk ikke sove etter det. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Åpna hu ytterdøra med brekkjern? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 D'aww. Minner meg litt om dette. Fyren gikk i klassen under meg på høyskolen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 God morgen, kjente og ukjente. \o Lenke til kommentar
theajos Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Og nå tittet jeg ut at vinduet og så en måke spise tarmen til en spurv. Ingenting er som fugleinnvoller om morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Nice! Alt jeg ser ut er overskya himmel og en skitten bil jeg må støvsuge med en støvsuger som ikke fungerer. Gleder meg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ikke for meg, da blir jeg om til flytende væske som må tømmes over i en kopp. Det er lov det også. Ikke alle er like sånnsett. Selv tolererer jeg i overkant mye alkohol til tider. Det er digg når jeg nyter alkoholen min, men om jeg drikker for å get the party started kan det være irriterende. My god! Aas smakte langt ifra jomfrurompe... Holder meg til Hansa her i Bergen! Aass smaker mannepils. God, kraftig smak, finnes ikke bedre. Hansa er,sammen med tuborg, pilsen jeg aldri har klart drikke no særlig av. Det er så lenge siden jeg har drukket det nå, at jeg knapt husker hvorfor, men jeg synes å huske smaken er langt for søt for min smak. Og at pilsen er for "tynn". Tuborg er bare vann med alkohol. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Faen så aktive dere har vært i natt. Og ingen av jentene har sendt meg nakenbilder for godkjenning. Urutinert! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Det er ingen jenter på internett, så de bildene kan du finne selv via google. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Jeg liker virkelig godt det nye avatarsystemet. 150x100 ser veldig bra ut ved siden av postene. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Og nå tittet jeg ut at vinduet og så en måke spise tarmen til en spurv. Ingenting er som fugleinnvoller om morgen. Merker jeg et snev av begeistring? Faen så aktive dere har vært i natt. Og ingen av jentene har sendt meg nakenbilder for godkjenning. Urutinert! Har du ikke nok fra før? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Man har aldri nok nakenbilder av jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg