Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hvordan går det å lage toast med brie istedenfor vanlig ost?
sikkert veldig bra :) uansett verdt ett forsøk....

Min kjære mann, du har helt rett! Det er verdt et forsøk :D

Np: Morten Abel - The Birmingham Hoe (kniz^^)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om tremenningen min kan fråtse i vafler og pandecager med brie og cammembert, går det sikkert greit på toast også.

Ser ikke noe grunn til at det ikke skulle funke.

edit: *vil ha penger til å kjøpe seg Daft Punk-LPer*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg synes synd på "nullblinde" folk som skal betale regninger i nettbank, og får kidnummere med åtte nuller etter hverandre og sånt :wee:

btw, det var helt greit med brie-toast, men ikke akkurat en kulinarisk opplevelse fra min side.

Lenke til kommentar

Bah.

Faen.

Jeg skulle vært i møte på skolen klokka 10.

Sånn ble det ikke.

Får labbe bortover nå da ...

edit: Noe som viste seg å være lettere skrevet enn utført.

*sende på gruppa melding og spørre hvordan møtet går med lovnader om at man skal dukke opp snart og håpe at man holder det man lover*

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ugh. Ugh, ugh, ugh.

Jeg kastet nesten opp kaffen min, og svelgte den igjen. Greit, den smakte -litt- plastikk hele tida, men det der var ekstremt. Å herregud. Drittsmak i kjeften. Drittsmak i kjeften. Oh mai føkking gawd. x)

Uff. På tide å slenge på seg noe sminke, kanskje. Uff. Nei. Vil ikke. Gidder ikke. Joo, må nesten gjøre det. Jaaah. Nei, vet ikke helt hvorfor. Jaja. Gjøre likevel. Herlighet så bablete jeg plutselig ble. Jeg er faen kjerring, jeg. :wee:

Lenke til kommentar
Ugh. Ugh, ugh, ugh.

Jeg kastet nesten opp kaffen min, og svelgte den igjen. Greit, den smakte -litt- plastikk hele tida, men det der var ekstremt. Å herregud. Drittsmak i kjeften. Drittsmak i kjeften. Oh mai føkking gawd. x)

Uff. På tide å slenge på seg noe sminke, kanskje. Uff. Nei. Vil ikke. Gidder ikke. Joo, må nesten gjøre det. Jaaah. Nei, vet ikke helt hvorfor. Jaja. Gjøre likevel. Herlighet så bablete jeg plutselig ble. Jeg er faen kjerring, jeg. :wee:

nei mars!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er våken, jeg er våken, jeg er våken!

Tror dere jeg våkner om jeg fortsetter å si det der til meg selv?

Nei :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...