j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Hvordan går det å lage toast med brie istedenfor vanlig ost?sikkert veldig bra uansett verdt ett forsøk.... Min kjære mann, du har helt rett! Det er verdt et forsøk Np: Morten Abel - The Birmingham Hoe (kniz^^) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Om tremenningen min kan fråtse i vafler og pandecager med brie og cammembert, går det sikkert greit på toast også. Ser ikke noe grunn til at det ikke skulle funke. edit: *vil ha penger til å kjøpe seg Daft Punk-LPer* Endret 11. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg synes synd på "nullblinde" folk som skal betale regninger i nettbank, og får kidnummere med åtte nuller etter hverandre og sånt btw, det var helt greit med brie-toast, men ikke akkurat en kulinarisk opplevelse fra min side. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 btw, det var helt greit med brie-toast, men ikke akkurat en kulinarisk opplevelse fra min side. hva hadde du på av krydder da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 hva hadde du på av krydder da? Nada. Burde nok hatt på en dæsh med Aromat, det pleier å gjøre alt bedre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Aaaah! Så utrolig deilig. Ingen ting er som en kjapp gåtur til sentrum i skikkelig rufsevær. Deilig vind og store tunge dråper som nesten overfaller deg! Og så har det jo bieffekten av å vekke folk som døgner. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lyden av kaffetrakteren er faen minst like bra som hvilken som helst musikk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nada. Burde nok hatt på en dæsh med Aromat, det pleier å gjøre alt bedre Der har du problemet der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Bah. Faen. Jeg skulle vært i møte på skolen klokka 10. Sånn ble det ikke. Får labbe bortover nå da ... edit: Noe som viste seg å være lettere skrevet enn utført. *sende på gruppa melding og spørre hvordan møtet går med lovnader om at man skal dukke opp snart og håpe at man holder det man lover* Endret 11. mars 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ugh. Ugh, ugh, ugh. Jeg kastet nesten opp kaffen min, og svelgte den igjen. Greit, den smakte -litt- plastikk hele tida, men det der var ekstremt. Å herregud. Drittsmak i kjeften. Drittsmak i kjeften. Oh mai føkking gawd. x) Uff. På tide å slenge på seg noe sminke, kanskje. Uff. Nei. Vil ikke. Gidder ikke. Joo, må nesten gjøre det. Jaaah. Nei, vet ikke helt hvorfor. Jaja. Gjøre likevel. Herlighet så bablete jeg plutselig ble. Jeg er faen kjerring, jeg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ugh. Ugh, ugh, ugh. Jeg kastet nesten opp kaffen min, og svelgte den igjen. Greit, den smakte -litt- plastikk hele tida, men det der var ekstremt. Å herregud. Drittsmak i kjeften. Drittsmak i kjeften. Oh mai føkking gawd. x) Uff. På tide å slenge på seg noe sminke, kanskje. Uff. Nei. Vil ikke. Gidder ikke. Joo, må nesten gjøre det. Jaaah. Nei, vet ikke helt hvorfor. Jaja. Gjøre likevel. Herlighet så bablete jeg plutselig ble. Jeg er faen kjerring, jeg. nei mars! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Beklager, jeg mente jo april, da. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Beklager, jeg mente jo april, da. x) navnet eller måneden? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Fælt så dårlig jeg sku bli i dag da. Lover ikke godt. Håper jeg friskner til til i morra, jeg nekter meg selv å gå glipp av Kaizers-konserten! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) @ Espen: Ehm. Begge deler? x) Endret 11. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg er våken, jeg er våken, jeg er våken! Tror dere jeg våkner om jeg fortsetter å si det der til meg selv? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Lars: Nei. Men jeg vet noe som kan få deg våken. Skriv en lang artikkel om hobbiten, en om Ringenes Herre og en om Tolkien selv. Også sende til meg. Det burde få deg våken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nei Lars, det blir et mantra som gjør at du sovner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg er våken, jeg er våken, jeg er våken! Tror dere jeg våkner om jeg fortsetter å si det der til meg selv? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg