Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Klart du kan, i store nok mengder.

Det skal jeg huske på. Ser jeg ei blondine bærende på en grill i Oslo så skal jeg si hei.

Den er grønn. Da vet du det.

Jeg drar til Oslo utelukkende for å se det. :p

Jeg har den med på ferier også selvfølgelig. Ble litt kaos i fjor på Gardermoen da jeg ville ha den som håndbagasje(det er plass til å ha litt i den også, som pølser f.eks), men det ordnet seg til slutt.

Stilig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig kan du det. På samme måte som med sjokoladen.

Man har jo friterte løkringer, så hvorfor ikke ketsjup og sennep.. Forslag til ha man ikke kan fritere, eller kan man fritere alt?

Hjelp meg... Hører på Lars Vaular. Gi meg en ny favorittlåt!

Seven Drunken Nights av The Dubliners Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Jeg liker melodisk metalcore, electro (altså sjangeren, ikke generell elektronisk musikk) og god hiphop. Har du noe på lager?

Tidlig Wu-Tang Clan, Onyx og Public Enemy?

Gi meg en låt. Har ikke energi til å lete frem til de beste låtene. D-:

Lenke til kommentar

Friterte marsipankaker hørtes godt ut.

Jeg så på et program på Travel Channel en gang, der de besøkte en "deep fry festival" i tjukkeste USA et sted. Vinneren av "deep fry" konkurransen hadde en halvmeter stor "kake" laget av forskjellige frityrstekte deiger og pølser og anna drit. Jeg fikk et lite hjerteinfarkt bare av å se på den.

Lenke til kommentar

Man har jo friterte løkringer, så hvorfor ikke ketsjup og sennep.. Forslag til ha man ikke kan fritere, eller kan man fritere alt?

Vi får prøve å se. :)

Lurer på hvordan fritert ost ville smakt.. Eller kanskje friterte jordbær nå som det er sommer :)

Fritert sjokolade

Friterte marsipankaker hørtes godt ut.

Dropp kaka, så snakker vi
Lenke til kommentar

Bare fritert marsipan? Marsipan er jo ekkelt.

Den er jeg enig i. Mandler er derimot digg.

Bare fritert marsipan? Marsipan er jo ekkelt.

Må må dere slutte å tulle.. Marsipan er godt, men jeg er enig i at mandler er digg! :)

Den er jeg enig i. Mandler er derimot digg.

Mandler er godt. Særlig den jeg får i grøten på julaften. :)

Grøt er ikke godt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...