Datasmurf Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Klart du kan, i store nok mengder. Det skal jeg huske på. Ser jeg ei blondine bærende på en grill i Oslo så skal jeg si hei. Den er grønn. Da vet du det. Jeg drar til Oslo utelukkende for å se det. Jeg har den med på ferier også selvfølgelig. Ble litt kaos i fjor på Gardermoen da jeg ville ha den som håndbagasje(det er plass til å ha litt i den også, som pølser f.eks), men det ordnet seg til slutt. Stilig. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Du kan da ikke fritere ketsjup og sennep, eller kan du? Selvfølgelig kan du det. På samme måte som med sjokoladen. 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Hjelp meg... Hører på Lars Vaular. Gi meg en ny favorittlåt! Endret 16. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Stakkar deg. Hva slags musikk liker du da? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Selvfølgelig kan du det. På samme måte som med sjokoladen. Man har jo friterte løkringer, så hvorfor ikke ketsjup og sennep.. Forslag til ha man ikke kan fritere, eller kan man fritere alt? Hjelp meg... Hører på Lars Vaular. Gi meg en ny favorittlåt! Seven Drunken Nights av The Dubliners Endret 16. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg liker melodisk metalcore, electro (altså sjangeren, ikke generell elektronisk musikk) og god hiphop. Har du noe på lager? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Man har jo friterte løkringer, så hvorfor ikke ketsjup og sennep.. Forslag til ha man ikke kan fritere, eller kan man fritere alt? Vi får prøve å se. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 I USA kan man fritere ALT. Selv marsipankaker. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg liker melodisk metalcore, electro (altså sjangeren, ikke generell elektronisk musikk) og god hiphop. Har du noe på lager? Tidlig Wu-Tang Clan, Onyx og Public Enemy? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Friterte marsipankaker hørtes godt ut. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg liker melodisk metalcore, electro (altså sjangeren, ikke generell elektronisk musikk) og god hiphop. Har du noe på lager? Tidlig Wu-Tang Clan, Onyx og Public Enemy? Gi meg en låt. Har ikke energi til å lete frem til de beste låtene. D-: Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg liker melodisk metalcore, electro (altså sjangeren, ikke generell elektronisk musikk) og god hiphop. Har du noe på lager? Hvem liker dårlig hip-hop? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Friterte marsipankaker hørtes godt ut. Jeg så på et program på Travel Channel en gang, der de besøkte en "deep fry festival" i tjukkeste USA et sted. Vinneren av "deep fry" konkurransen hadde en halvmeter stor "kake" laget av forskjellige frityrstekte deiger og pølser og anna drit. Jeg fikk et lite hjerteinfarkt bare av å se på den. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg liker melodisk metalcore, electro (altså sjangeren, ikke generell elektronisk musikk) og god hiphop. Har du noe på lager? Hvem liker dårlig hip-hop? De fleste, ifølge topplista på Spotify. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Man har jo friterte løkringer, så hvorfor ikke ketsjup og sennep.. Forslag til ha man ikke kan fritere, eller kan man fritere alt? Vi får prøve å se. Lurer på hvordan fritert ost ville smakt.. Eller kanskje friterte jordbær nå som det er sommer Fritert sjokolade Friterte marsipankaker hørtes godt ut. Dropp kaka, så snakker vi Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Bare fritert marsipan? Marsipan er jo ekkelt. 1 Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Bare fritert marsipan? Marsipan er jo ekkelt. Den er jeg enig i. Mandler er derimot digg. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Den er jeg enig i. Mandler er derimot digg. Mandler er godt. Særlig den jeg får i grøten på julaften. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Bare fritert marsipan? Marsipan er jo ekkelt. Den er jeg enig i. Mandler er derimot digg. Bare fritert marsipan? Marsipan er jo ekkelt. Må må dere slutte å tulle.. Marsipan er godt, men jeg er enig i at mandler er digg! Den er jeg enig i. Mandler er derimot digg. Mandler er godt. Særlig den jeg får i grøten på julaften. Grøt er ikke godt Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Den er jeg enig i. Mandler er derimot digg. Mandler er godt. Særlig den jeg får i grøten på julaften. Synd du får marsipan for den mandelen. Ville heller hatt en pose med mandler. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg