Bytex Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Sikkert NRA Beauty Pageant avd. Texas. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Han er så hunky. Liker spesiellt guitar hero gitaren han har stilt opp. Kjipt om pistolen i hånden hans hadde gått av.. Jeg lurer veldig på hvem det bildet var ment for... Alle som vil se. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det var strengt tatt jeg som var grillsjef så skal ikke påstå at det var noen gode sauser. Men hvitløksdressing (fra idun elns) stod på bordet Marinerte fileter? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Alle som vil se. Jeg tror ikke det er noen som faktisk vil se... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Og ikke nok med at han har haugevis av gønnere, han kan spille fletta av deg i Guitar Hero også. The ultimate man. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Marinerte fileter? Hamburgere og pølser? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Marinerte fileter? Hamburgere og pølser? Funker, men blir lett lei i løpet av sommeren. En favoritt her i huset er å grille laks/ørret og grillspyd. Min far har en svær amerikansk Weber grill som han kan lage magi med. No kidding. Endret 16. juni 2012 av ryc Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Funker, men blir lett lei i løpet av sommeren. En favoritt her i huset er å grille laks/ørret og grillspyd. Min far har en svær amerikansk Weber grill som han kan lage magi med. No kidding. Joda. Jeg liker best å grille scampi egentlig. Eller spyd selvfølgelig. Nå ble jeg sulten igjen Jeg har en bitteliten grill som kan bæres med overalt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fortsatt ingen i Bergen som joine? Skal få flere gratis øl med meg bare fordi jeg kjeder meg akkurat nå i denne fremmede byen! Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Og ikke nok med at han har haugevis av gønnere, han kan spille fletta av deg i Guitar Hero også. The ultimate man. Blir trist når jeg tenker på at han aldri vil bli min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Du bruker da vel ikke vodka i karsk? o_O Jeg drikker aldri karsk, så jeg bruker ikke noe som helst, men jo, de aller, aller fleste jeg kjenner bruker Vodka. Merkelige mennesker. Karsk med vodka er jo jævligere enn vanlig karsk. Skjønt, den verste versjonen jeg har smakt var på landstreffet i Kongeparken i 2007. Noen russ fra Bærum jeg ble kjent med som så jeg var trønder på frakken min og fant ut at de skulle spandere på meg karsk. De brukte 21,9% "vodka" og en "cappuccino" kjøpt på nærmeste bensinstasjon. Grøsser fortsatt langt inn i sjela når jeg tenker tilbake på det. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Joda. Jeg liker best å grille scampi egentlig. Eller spyd selvfølgelig. Nå ble jeg sulten igjen Jeg har en bitteliten grill som kan bæres med overalt. Og du bærer den også med deg overalt? Just in case? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hamburgere og pølser? Kan jeg foreslå fritert hamburger? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Og du bærer den også med deg overalt? Just in case? Selvfølgelig. Hadde en forferdelig opplevelse der jeg virkelig trengte en grill og ikke hadde en. Etter det tar jeg ingen sjanser. :nei2: Kan jeg foreslå fritert hamburger? Hehehe, sammen med de sjeldne friterte potetene? Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Selvfølgelig. Hadde en forferdelig opplevelse der jeg virkelig trengte en grill og ikke hadde en. Etter det tar jeg ingen sjanser. :nei2: Det skal jeg huske på. Ser jeg ei blondine bærende på en grill i Oslo så skal jeg si hei. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg drar til Oslo utelukkende for å se det. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Og du bærer den også med deg overalt? Just in case? Selvfølgelig. Hadde en forferdelig opplevelse der jeg virkelig trengte en grill og ikke hadde en. Etter det tar jeg ingen sjanser. :nei2: Grill Kan jeg foreslå fritert hamburger? Hehehe, sammen med de sjeldne friterte potetene? Du har forstått det Synd med introtråden din, forresten Det ser ikke ut som de vil "la tråden leve"... Endret 16. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Og du bærer den også med deg overalt? Just in case? Selvfølgelig. Hadde en forferdelig opplevelse der jeg virkelig trengte en grill og ikke hadde en. Etter det tar jeg ingen sjanser. :nei2: Kan jeg foreslå fritert hamburger? Hehehe, sammen med de sjeldne friterte potetene? og blandings (ketsjup og sennep) Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Og du bærer den også med deg overalt? Just in case? Selvfølgelig. Hadde en forferdelig opplevelse der jeg virkelig trengte en grill og ikke hadde en. Etter det tar jeg ingen sjanser. :nei2: Kan jeg foreslå fritert hamburger? Hehehe, sammen med de sjeldne friterte potetene? og blandings (ketsjup og sennep) Du kan da ikke fritere ketsjup og sennep, eller kan du? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det skal jeg huske på. Ser jeg ei blondine bærende på en grill i Oslo så skal jeg si hei. Den er grønn. Da vet du det. Jeg drar til Oslo utelukkende for å se det. Jeg har den med på ferier også selvfølgelig. Ble litt kaos i fjor på Gardermoen da jeg ville ha den som håndbagasje(det er plass til å ha litt i den også, som pølser f.eks), men det ordnet seg til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg