Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi brukere skal ikke ha egne skravletråder når de like greit kan bruke denne. Hvis alle hadde hver sin kafe blir det jo bare 20 ekstra tråder å holde følge med.

Syntes det hadde vært hyggelig jeg. :yes:

Hei igjen ja. Regnet med at vi fortsatte her. Var arbeidsdagen din interessant i dag?

Lenke til kommentar

Fordi brukere skal ikke ha egne skravletråder når de like greit kan bruke denne. Hvis alle hadde hver sin kafe blir det jo bare 20 ekstra tråder å holde følge med.

Syntes det hadde vært hyggelig jeg. :yes:

Å holde en "diskusjon" i denne tråden er ganske trasigt om man ikke refresher hvert min :p

Lenke til kommentar

Hei igjen ja. Regnet med at vi fortsatte her. Var arbeidsdagen din interessant i dag?

Det er alltid interessant å jobbe med mennesker. :yes: Hva med deg?

Å holde en "diskusjon" i denne tråden er ganske trasigt om man ikke refresher hvert min :p

Amen.
Lenke til kommentar

Det gikk veldig fint egentlig. Sjefen spanderte mat på oss i dag også!

Fra det ene til det andre... Dette er jo internett så det er jo lov å spørre om alt... Hvor høy er du egentlig? Hvis det er deg på bildet ditt så virker du bitteliten...

Lenke til kommentar

Fra det ene til det andre... Dette er jo internett så det er jo lov å spørre om alt... Hvor høy er du egentlig? Hvis det er deg på bildet ditt så virker du bitteliten...

Awwww <333 Så søtt at du spør. Jeg er ca. 1.83 :***

(PS: ryktes at jeg er en ganske god kysser. Sier ikke mer!)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Siden dette er internett og det er lov å spørre om alt. Er du barbert og hvor store pupper har du?

Lenke til kommentar

Vi hadde felles grillmat idag :D

Jeg er 1.66 eller noe sånn. Har ikke målt meg på ett par år, men jeg har heller ikke vokst på ett par år :p

Lenke til kommentar

Siden dette er internett og det er lov å spørre om alt. Er du barbert og hvor store pupper har du?

Hvis du tenker på trynet så er jeg ikke barbert. Puppene mine ville jeg anse som relativt små, og takk for det.

Vi hadde felles grillmat idag :D

Jeg er 1.66 eller noe sånn. Har ikke målt meg på ett par år, men jeg har heller ikke vokst på ett par år :p

Grillmat er konge! I hvert fall når grillsjefen spanderer et par gode sauser og hvitløksdressing.

Lenke til kommentar

Grillmat er konge! I hvert fall når grillsjefen spanderer et par gode sauser og hvitløksdressing.

Det var strengt tatt jeg som var grillsjef så skal ikke påstå at det var noen gode sauser. Men hvitløksdressing (fra idun elns) stod på bordet :D
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...