Bytex Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fordi brukere skal ikke ha egne skravletråder når de like greit kan bruke denne. Hvis alle hadde hver sin kafe blir det jo bare 20 ekstra tråder å holde følge med. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fordi brukere skal ikke ha egne skravletråder når de like greit kan bruke denne. Hvis alle hadde hver sin kafe blir det jo bare 20 ekstra tråder å holde følge med. Syntes det hadde vært hyggelig jeg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Du bruker da vel ikke vodka i karsk? o_O Jeg drikker aldri karsk, så jeg bruker ikke noe som helst, men jo, de aller, aller fleste jeg kjenner bruker Vodka. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fordi brukere skal ikke ha egne skravletråder når de like greit kan bruke denne. Hvis alle hadde hver sin kafe blir det jo bare 20 ekstra tråder å holde følge med. Syntes det hadde vært hyggelig jeg. Hei igjen ja. Regnet med at vi fortsatte her. Var arbeidsdagen din interessant i dag? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fordi brukere skal ikke ha egne skravletråder når de like greit kan bruke denne. Hvis alle hadde hver sin kafe blir det jo bare 20 ekstra tråder å holde følge med. Syntes det hadde vært hyggelig jeg. Å holde en "diskusjon" i denne tråden er ganske trasigt om man ikke refresher hvert min Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei igjen ja. Regnet med at vi fortsatte her. Var arbeidsdagen din interessant i dag? Det er alltid interessant å jobbe med mennesker. Hva med deg? Å holde en "diskusjon" i denne tråden er ganske trasigt om man ikke refresher hvert min Amen. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei igjen ja. Regnet med at vi fortsatte her. Var arbeidsdagen din interessant i dag? Det er alltid interessant å jobbe med mennesker. Hva med deg? Det gikk veldig fint egentlig. Sjefen spanderte mat på oss i dag også! Fra det ene til det andre... Dette er jo internett så det er jo lov å spørre om alt... Hvor høy er du egentlig? Hvis det er deg på bildet ditt så virker du bitteliten... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Nei uff..etter å ha ragequitta Max Payne 3 ikke mindre enn 3 ganger på EASY, er det på tide å pelle seg utendørs og få litt luft. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Fra det ene til det andre... Dette er jo internett så det er jo lov å spørre om alt... Hvor høy er du egentlig? Hvis det er deg på bildet ditt så virker du bitteliten... Awwww <333 Så søtt at du spør. Jeg er ca. 1.83 :*** (PS: ryktes at jeg er en ganske god kysser. Sier ikke mer!) 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hei igjen ja. Regnet med at vi fortsatte her. Var arbeidsdagen din interessant i dag? Det er alltid interessant å jobbe med mennesker. Hva med deg? Det gikk veldig fint egentlig. Sjefen spanderte mat på oss i dag også! Fra det ene til det andre... Dette er jo internett så det er jo lov å spørre om alt... Hvor høy er du egentlig? Hvis det er deg på bildet ditt så virker du bitteliten... Siden dette er internett og det er lov å spørre om alt. Er du barbert og hvor store pupper har du? Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det gikk veldig fint egentlig. Sjefen spanderte mat på oss i dag også! Fra det ene til det andre... Dette er jo internett så det er jo lov å spørre om alt... Hvor høy er du egentlig? Hvis det er deg på bildet ditt så virker du bitteliten... Vi hadde felles grillmat idag Jeg er 1.66 eller noe sånn. Har ikke målt meg på ett par år, men jeg har heller ikke vokst på ett par år Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Siden dette er internett og det er lov å spørre om alt. Er du barbert og hvor store pupper har du? Legger ved et bilde som forklarer Lenke til kommentar
Virke Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Siden dette er internett og det er lov å spørre om alt. Er du barbert og hvor store pupper har du? Hvis du tenker på trynet så er jeg ikke barbert. Puppene mine ville jeg anse som relativt små, og takk for det. Vi hadde felles grillmat idag Jeg er 1.66 eller noe sånn. Har ikke målt meg på ett par år, men jeg har heller ikke vokst på ett par år Grillmat er konge! I hvert fall når grillsjefen spanderer et par gode sauser og hvitløksdressing. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Siden dette er internett og det er lov å spørre om alt. Er du barbert og hvor store pupper har du? Legger ved et bilde som forklarer Han er så hunky. Liker spesiellt guitar hero gitaren han har stilt opp. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg lurer veldig på hvem det bildet var ment for... Lenke til kommentar
theajos Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Grillmat er konge! I hvert fall når grillsjefen spanderer et par gode sauser og hvitløksdressing. Det var strengt tatt jeg som var grillsjef så skal ikke påstå at det var noen gode sauser. Men hvitløksdressing (fra idun elns) stod på bordet Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 redd meg Drukner du? ikke langt unna. jeg er på en fest der de slo av highwayman for å sette på lonely island Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg