Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ølet der man kommer fra er alltid best. Det er bare sånn vi er. Lokalpatrioter. Selv om Mack er i Tromsø er mack-øl best i sør-troms også.

Nja, i disse dager liker jeg Hansas utvalg bedre enn Lervigs, men jeg synes nå tsjekkisk øl er det beste. :)

 

Jeg liker å drikke White Russian på byen jeg, også ser jeg hvor mange som kommer med The Dude-referanser, og når kvelden er over så knivstikker jeg de i et lite smug ;)

 

Neida, men serr. White Russian er dritgodt. Blir litt mye etter den andre da...

Blir aldri for mye White Russian! :D Selv med laktoseintoleransen min, blir det ikke for mye for min del. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde et sånt fancy svindyrt norsk mikrobryggeri øl som het The Dark Force. 11%. Det smakte værre enn harsk motorolje. Og likevel fikk det terningkast 6 i en øltest. Fatter det ikke.

Noe av det styggeste jeg har tvunget i kroppen. Men jeg måtte jo drikke opp flaska siden den kosta 120kr. Brukte 2 timer på den halvlitersflaska. Heldigvis var det på en spiseplass så vi spiste imens.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg prøvde et sånt fancy svindyrt norsk mikrobryggeri øl som het The Dark Force. 11%. Det smakte værre enn harsk motorolje. Og likevel fikk det terningkast 6 i en øltest. Fatter det ikke.

Noe av det styggeste jeg har tvunget i kroppen. Men jeg måtte jo drikke opp flaska siden den kosta 120kr. Brukte 2 timer på den halvlitersflaska. Heldigvis var det på en spiseplass så vi spiste imens.

Dark Force er Haandbryggeriet i Drammen sin. Finfin stout, selv om den mangler litt oppmot de beste som også er tilgjengelige.
Lenke til kommentar

Laktoseintolerante folk er jo de verste folka.

Ja, jeg er ille. :/

 

White Russian

Vodka, kaffelikør og krem?

 

Vodka, kahlua (som er en kaffelikør) og fløte skal det være.

 

Veldig godt.

Absolutt. Så lenge leve laktosefri fløte, gjør at jeg kan drikke flere av de. Bare synd man sjelden finner det på utesteder.

 

Så vodka går sammen med kaffe uten at det blir helt jævlig?

 

Karsk :D

(som jeg hater..)

Du bruker da vel ikke vodka i karsk? o_O

 

Vodka er jo bare egnet til å bli full! Skjønner meg ikke på folk som kan sitte seg å chille/nyte en drink :p

Smaker godt.

Kommer veldig an på vodkaen også. Jeg liker den polske bøffelpissgreia. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...