Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Urutinert, du. Du kunne bare ha dratt og sagt at utsalget stengte når du fikk beskjeden, så får du bomme øllen du drikker.

Haha, ja :p Problemet er at vi bare blir en 5-6 stykker på en hytte langt inni gok. Så da er det ikke SÅ mange å bomme av.

Alltid kjekt å bli invitert til fest 20 minutter før ølsalget stenger. Men jeg rakk det da, må vel snart ture...

Hyggelig at du tar deg tid til å stikke innom her da iallfall:)

EDIT:

Kjekt med sitat... :p

Temmelig hyggelig, ja. Ikke at jeg har noe bedre å gjøre mens jeg venter på Go-signal... :p

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Urutinert, du. Du kunne bare ha dratt og sagt at utsalget stengte når du fikk beskjeden, så får du bomme øllen du drikker.

Haha, ja :p Problemet er at vi bare blir en 5-6 stykker på en hytte langt inni gok. Så da er det ikke SÅ mange å bomme av.

Alltid kjekt å bli invitert til fest 20 minutter før ølsalget stenger. Men jeg rakk det da, må vel snart ture...

Hyggelig at du tar deg tid til å stikke innom her da iallfall:)

EDIT:

Kjekt med sitat... :p

Temmelig hyggelig, ja. Ikke at jeg har noe bedre å gjøre mens jeg venter på Go-signal... :p

Jooooda, det er alltid noen som kjøper alt for mange øl ift det de greier å drikke selv.

Som meg. "Kjøpe en 12-pack! være kul!"..*drikke 4 pils og holde på å spy*

Lenke til kommentar

Haha, pødden, Vida? :p Neida, men skjønner hva du mener.

Jeg har nok kanskje kjøpt litt i overkant selv, særlig med tanke på at jeg omtrent ikke har penger, ikke får lønn før i månedsskiftet og har en festival jeg skal på før den tid.

Lenke til kommentar

12 pils er da gjørbart så lenge pilsen er god. Tolv Aass går ned på høykant.

Ikke for meg, da blir jeg om til flytende væske som må tømmes over i en kopp.

My god! Aas smakte langt ifra jomfrurompe... Holder meg til Hansa her i Bergen!

Lenke til kommentar

Ifjor hadde Aass bryggeri i drammen en liten ølfestival på sommeren, der de fylte opp et basseng med 50000 liter øl (utgått på dato, da) og holdt svømmekonkurranse. Under åpningsseremonien, sa bryggerimesteren at siden øllen var gått ut på dato var det lurt å unngå å svelge for mye, men for å gjøre det HELT udrikkelig, tømte han en boks Ringnes oppi bassenget :D

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ifjor hadde Aass bryggeri i drammen en liten ølfestival på sommeren, der de fylte opp et basseng med 50000 liter øl (utgått på dato, da) og holdt svømmekonkurranse. Under åpningsseremonien, sa bryggerimesteren at siden øllen var gått ut på dato var det lurt å unngå å svelge for mye, men for å gjøre det HELT udrikkelig, tømte han en boks Ringnes oppi bassenget :D

Hadde nok klart å tatt meg noen super i basenget, ment etter en ringnes!? Neitakk!

Dress? So what?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det sier alle. Det skal smake oppkast enda en stund til, men man lærer seg å like det. Kjipt å sippe rusbrs og cider fordi man ikke takler øl.

Rusbrus og Cider kan barneskolen gjerne få ha for seg selv. Vin, Champagne og Vodka er tingen.

Lenke til kommentar

Norskprodusert kommersielt øl er det ikke så himmla stor forskjell på som noen skal ha det til. Har levd på Mack det siste året og nordlendingene skryter hemningsløst av det, men jeg nekter å tro at selv de synes de er så godt som de gir utrykk for. Mack, Ringnes, Hansa eller hva det skal være smaker tilnærmet likt om du kjøper det fra kran på byen og noe særlig godt smaker det sjeldent. Jeg foretrekker Aass fatøl, men skal jeg drikke øl fordi det er godt så kjøper jeg importert øl eller fra mikrobryggerier som Nøgne Ø.

Rusbrus og Cider kan barneskolen gjerne få ha for seg selv. Vin, Champagne og Vodka er tingen.

Vin holder i massevis.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...