Kakeshoma Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Av nysgjerrighet, se hvordan det ser ut. Men siden jeg ikke kan ordne så det vokser ut dagen etter igjen så lar jeg nok være. Du får få noen til å photoshoppe bort håret ditt... Så kan du se om det ser bra ut Ninja'd Endret 16. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Absolutt. Traff i går på Ukraina - Frankrike i en trippel-kombo. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 http://virtualheadsh...haveGallery.htm Du får få noen til å photoshoppe bort håret ditt... Så kan du se om det ser bra ut Haha Joooa, men da kommer jo ikke den virkelige hodeformen min frem Så det får bli med tanken! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Som om en hodeform plutselig gjør deg til en sexy skallet kvinne... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Som om en hodeform plutselig gjør deg til en sexy skallet kvinne... Var vel ikke helt det jeg sa, men. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg misunner deg. Jeg kan ikke skinne meg uten å se ut som en kreftpasient. Det holder med 9mm på sidene, blir saks på toppen. Det er slik jeg pleide å rocke det de siste årene, men håret mitt vokser så fort at jeg da må til frisøren 2 ganger i måneden. Det blir fort dyrt, for ikke å glemme kjedelig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Kan ikke noen komme og piske meg ut døra og opp på fjellet? Skal egentlig gå tur, men null motivasjon. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Kan ikke noen komme og piske meg ut døra og opp på fjellet? Skal egentlig gå tur, men null motivasjon. Jeg misunner muligheten din til å gå på fjellet. Tenk på utsikten når du er oppe på fjellet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har sett den før da... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det regner, jeg må på butikken. Sitter å ser ut av vinduet som en apatisk jævel og håper at mitt tomme blikk får regnet til å slutte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har sett den før da... Det blir som å si at "jeg har hatt sex før, trenger ikke å ha det igjen." 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har sett den før da... Det blir som å si at "jeg har hatt sex før, trenger ikke å ha det igjen." Nå hadde jeg tenkt å si at jeg ikke trenger å gå opp på et fjell for å få meg sex, men siden jeg er overvektig ville det indirekte være å lyve. Faen ta deg, Slimda! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg har sett den før da... Det blir som å si at "jeg har hatt sex før, trenger ikke å ha det igjen." Nja, hvis du skal vri det sånn kan man si at man ville ikke giddet å ha sex i samme stillingen hele tiden, altså blir samme fjelltoppen kjedelig etter å ha gått der nok ganger og. Man må finne en ny fjelltopp Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det regner, jeg må på butikken. Sitter å ser ut av vinduet som en apatisk jævel og håper at mitt tomme blikk får regnet til å slutte. Det hjalp. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det hjalp. Kan du få det til å tordne her? Det blir som å si at "jeg har hatt sex før, trenger ikke å ha det igjen." Jeg trodde det var sånn det fungerte jeg.. :/ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Skaffet meg Spotify Premium igjen. Kan gå på tur nå! Lenke til kommentar
2ore Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Dobbel sjurburger og urge til frokost! Nå står Battlefield 3 på menyen. God helg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Halloen godtfolk. Det hadde vært litt kult å raka bort alt håret mitt, hvis det ikke hadde tatt lang tid å vokse ut igjen. Ta en Britney http://wrestlechat.net/wp-content/uploads/2012/04/Undertakerbald.jpg BritneyTaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg