Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarte det mest utrolige i dag. Skulle klippe meg med maskin. Stilte den inn på 13mm og kjørte over. Telefonen ringte og endte opp med å ta en liten pause. Da jeg skulle fortsette merket jeg ikke at maskinen stod på 3mm og jeg kjørte den over hele hodet. Nå ser det ut som jeg kommer rett fra en kimo-behandling...

Lenke til kommentar

Jeg klarte det mest utrolige i dag. Skulle klippe meg med maskin. Stilte den inn på 13mm og kjørte over. Telefonen ringte og endte opp med å ta en liten pause. Da jeg skulle fortsette merket jeg ikke at maskinen stod på 3mm og jeg kjørte den over hele hodet. Nå ser det ut som jeg kommer rett fra en kimo-behandling...

epic fail? :grin2:

Lenke til kommentar

Utseendet på dama hans tatt i betraktning så vil jeg våge å påstå at det er rett å kalle det en suksess. Han slipper jo tydeligvis unna med det.

Hun er nok ikke sammen med fyren pågrunn av hans enestående utseende. Det er ikke noe tvil om at det hadde tatt seg bedre ut å gå uten lue på sommeren, enn med en lue på sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg prøvde noe nytt i dag. Ringnes pils. Skuffet.

Det er ingen overraskelse. At Ringnes fortsatt ikke er konkurs er et tydelig tegn på at 1) alkiser bryr seg ikke om smak 2) folk ellers eier ikke smak.

 

Benny : "Prisen på øl har gått opp med en hel krone !" (sitat Olsenbanden) :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jeg tviler på at homofile menn går rundt på gata og tenker på å voldta deg hardt i rompehullet når de ser på deg..akkurat som at man ikke tenker det når man ser en dame.

 

Pass deg ellers kommer Jan Thomas og tar deg.....muhahahaha :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Jepp, man skulle tro de bare fantes i Borettslaget på NRK. Men neida. Denne karen gikk rundt og ringte på alle dørene bortover gangen min for å finne ut hvem det var som dusjet kl 05:30, fordi det bråkte sånn i rørene at han fikk ikke sove. Og dette er lederen i borettslaget.

 

Forundrer meg ikke det spøtt om han låser seg inn hos folk og stjeler middag fordi det "lukter for mye i gangen" også.

 

Narvestad sez : Og det sier jeg deg Bytex : ser jeg sykkern din trone som et kaddaver her ute på gårdsplassen så blir den konnfiskert !

 

(ler meg i hjel) :D

 

Tror nok det er mange som har en liten Narvestad inni seg....ho ho :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Tips: Ikke dra til Wien på interrail, jeg satt på toget fra Berlin forbi Praha siden jeg tenkte Wien var like kult + at jeg hadde en heftig hangover, så syntes det var like greit å sitte på toget.

Kom i går natt, kjørte halve byen rundt for å finne et hostel som hadde skrevet feil adresse på nettet, og endte opp på et firestjerners hotell for det var det eneste som var å finne.

Nå ser jeg at det er 11-12 hostels, kun 3 av dem har plass til meg, men må fortsatt bytte romtype hver dag, og prisen var ikke akkurat pen, heldigvis tidlig på dagen, hvis jeg finner et brukbart hostel i Budapest tror jeg bare jeg drar videre, utrolig synd, for byen så fin ut det bitte lille jeg fikk se.

Da tror jeg du var maks uheldig. Vi var innom Wien når vi var på interrail i fjor og var storfornøyd med hostelet vi var på. Ikke noe problem å finne ledige rom heller. Men så booka vi via hostelworld kvelden før vi dro dit da. Selve byen i Wien var helt utrolig fin. Dessverre var det bare jeg som syntes gammel arkitektur og slikt er spennende av de jeg reiste med, så ingen av de andre var nedom gamlebyen/sentrum. Gikk rundt der alene i 5-6 timer og bare sugde til meg alle de flotte inntrykkene.

 

Så du politihunden Rex ?

 

*gjeiper*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvorfor skal det være så vanskelig å få sove?

 

Sovnet i 22-tiden, våknet rett for 02. Drømte at jeg ble jaget av en aggressiv grevling bortover en skogsvei.

 

Vakke grevling.......det var Bjarte Fagerlid som skaut rundt seg med maskingevær :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Noen har fordommer mot hostels , fant topp standard hostels i Geneve og Venezia (jævla mygg fra kanalene dog.....men det tror jeg de kunne ordna med noe slags myggspiral) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skal hjernevaske dere med Kiss : du du du du du du du , du du du du du du du du.....I was made for loving you baby , you were made for loving me :D

 

"My son you must lov me not to end up in a grillbar in the middle of nowhere cooking pomm fritter for best of all it is to be a snikker !"

 

"Kan man tillate seg å tisse i en julekalender ?"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...