Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker vi hadde mye "egentrening" i gymmen. Dvs. læreren sjekker hvem som har møtt opp, for så å overlate alle til seg selv. Men vi måtte jo levere inn skriftlige rapporter på hva vi hadde gjort og fremgangen vår, og det er klart at hvis man skriver noe på et papir så er det sant.

Lenke til kommentar

Jeg husker vi hadde mye "egentrening" i gymmen. Dvs. læreren sjekker hvem som har møtt opp, for så å overlate alle til seg selv. Men vi måtte jo levere inn skriftlige rapporter på hva vi hadde gjort og fremgangen vår, og det er klart at hvis man skriver noe på et papir så er det sant.

Egentrening var chill. Jeg tok situps og pushups på asfalt, og så gikk jeg tur i nabolaget og preika med en gammel kar som alltid var ute og stelte hagen sin. :p

Lenke til kommentar

Jepp, man skulle tro de bare fantes i Borettslaget på NRK. Men neida. Denne karen gikk rundt og ringte på alle dørene bortover gangen min for å finne ut hvem det var som dusjet kl 05:30, fordi det bråkte sånn i rørene at han fikk ikke sove. Og dette er lederen i borettslaget.

 

Forundrer meg ikke det spøtt om han låser seg inn hos folk og stjeler middag fordi det "lukter for mye i gangen" også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lol, for min del var det at det hang ei dyne til lufting i vinduet mitt, og sånt kunne ikke henge der. Nei, det så ikke bra ut fra utsiden.

Tok en spansk en og sendte en melding hvor jeg sa jeg ikke kunne ringe opp igjen akkurat nå og spurte hva det gjaldt. Fikk til svar at han ringer igjen på søndag. Da kan det ikke være så viktig.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...