Need44speed Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Har noen av dere prøvd D&D ? Endret 14. juni 2012 av Tsjuden Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Slemme menneske. Også mot fugler da Jeg digger fugler. Da jeg var lita gikk mange av dagene mine til å lage egne fuglebøker. Og var fast bestemt på på å bli ornitolog. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Fra DB: Universet kan kry av planeter som jorda Men vi har vel lenge hørt teorier om at det kan være uendelig med atomkobinasjoner i universet, som betyr at det er uendelig med alt... Altså uendelig antall jordkloder nøyaktig som vår, og uendelig med personer som er helt like oss osv. Hadde vært skummelt å se meg selv på en annen planet med et teleskop. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Fra DB: Universet kan kry av planeter som jorda Men vi har vel lenge hørt teorier om at det kan være uendelig med atomkobinasjoner i universet, som betyr at det er uendelig med alt... Altså uendelig antall jordkloder nøyaktig som vår, og uendelig med personer som er helt like oss osv. Hadde vært skummelt å se meg selv på en annen planet med et teleskop. Eller å bli kjent med noen som er helt like men har helt forskjellig personlighet. Det hadde sikkert ødelagt hele bildet jeg har av meg selv.Eller tenk å møte en som er identisk som deg men motsatt kjønn. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Fra DB: Universet kan kry av planeter som jorda Men vi har vel lenge hørt teorier om at det kan være uendelig med atomkobinasjoner i universet, som betyr at det er uendelig med alt... Altså uendelig antall jordkloder nøyaktig som vår, og uendelig med personer som er helt like oss osv. Hadde vært skummelt å se meg selv på en annen planet med et teleskop. Jepp, jeg har alltid hørt at det er uendelig med ting. Men så er det vel sånn at i det observerbare universet er det "bare" atomer. Så det er sannsynligvis ikke uendelig, så derfor "kan" det være mange "jordkloder" der ute.. bare vi finner én som er litt større og ikke så langt unna, er det greit for meg Endret 14. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Slemme menneske. I'm bad, and diskusjon.no know it! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tenk, det kan eksistere to Hedviger. Da skal vi bli bestevenner. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tenk, det kan eksistere to Hedviger. Da skal vi bli bestevenner. Når skal vi møtes? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Tenk, det kan eksistere to Hedviger. Da skal vi bli bestevenner. Da vil universet implodere.. Kan ikke finnes TO Hedviger, vel? Endret 14. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Da vil universet implodere.. Kan ikke finnes TO Hedviger, vel? Det ville nok skapt en dramatisk ubalanse ja... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det ville gjort universet perfekt Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det ville nok skapt en dramatisk ubalanse ja... Hvertfall hvis hu hadde hatt to brukere her.. Men det skjer vel ikke? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Hvertfall hvis hu hadde hatt to brukere her.. Men det skjer vel ikke? Alle her i tråden har MINIMUM 2 personeligheter. Endret 14. juni 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Hvertfall hvis hu hadde hatt to brukere her.. Men det skjer vel ikke? To identiske profiler på atomnivå, da tror jeg serverne til diskusjon hadde takket for seg. Kanskje det var sånn big bang skjedde... At det var to Hedviger som skapte krøll, også skjer det hver gang, men det går milliarder av år før Hedvig blir født igjen. Da nærmer vi oss slutten da jo :S Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 To identiske profiler på atomnivå, da tror jeg serverne til diskusjon hadde takket for seg. Kanskje det var sånn big bang skjedde... At det var to Hedviger som skapte krøll, også skjer det hver gang, men det går milliarder av år før Hedvig blir født igjen. Da nærmer vi oss slutten da jo :S Jaja, jeg er hvertfall død lenge før det skjer Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Tror jeg skal bli filosof. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kanskje det var sånn big bang skjedde... At det var to Hedviger som skapte krøll, også skjer det hver gang, men det går milliarder av år før Hedvig blir født igjen. Da nærmer vi oss slutten da jo :S :O Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kanskje det var sånn big bang skjedde... At det var to Hedviger som skapte krøll, også skjer det hver gang, men det går milliarder av år før Hedvig blir født igjen. Da nærmer vi oss slutten da jo :S :O Bare hvis du møter din tvilling Hvis du har en tvilling av anti-materie er du (og kanskje vi) fucked... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Slår aldri feil. Akkurat i det jeg har sovna, ringer noen - vanligvis en av søstrene mine - og vekker meg. En filleting har skjedd / noen er fulle og skal ha tak i mamma eller pappa. Og så får jeg ikke sove igjen etterpå. Lenke til kommentar
theajos Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Alltid hyggelig. Du får sette deg ned å lese en god bok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg