L4r5 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det du bør ha, er innendørs ildsted og ei sånn gedigen heksegryte. Hadde selvsagt vært kult. Og lagd sånn gryte de gjorde før. Ha konstant ild under gryta og hive oppi nytt hver eneste dag for å erstatte det av gryta man har spist. Ukesuppe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Akkurat nå har jeg så søtsug at jeg virkelig lider. Fy fader som jeg gleder meg til lørdag nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Spis en ananas? Eller en annen frukt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det du bør ha, er innendørs ildsted og ei sånn gedigen heksegryte. Hadde selvsagt vært kult. Og lagd sånn gryte de gjorde før. Ha konstant ild under gryta og hive oppi nytt hver eneste dag for å erstatte det av gryta man har spist. Ukesuppe. Og neste uke kan du ta bort gryta og steke en hel liten griseunge over glørne. Mmmm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Og neste uke kan du ta bort gryta og steke en hel liten griseunge over glørne. Mmmm. Helst pattegris. Alltid hatt lyst til å prøve det. Skal visst være så mørt og godt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Og neste uke kan du ta bort gryta og steke en hel liten griseunge over glørne. Mmmm. Helst pattegris. Alltid hatt lyst til å prøve det. Skal visst være så mørt og godt. Jeg har og hatt lyst til å prøve det. Mer spesifikt her: http://old.aftenposten.no/reise/article2382138.ece Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Du får donuts i tide og utide, husk det. Vet du liker det, Vetle. Nei, det gjør jeg ikke. De blir satt inn på kjølerommet, og ut i butikk neste dag. Skaff en da vel. Hva er galt med den gamle? Driver med saken. Men er ikke all verdens man kan velge imellom når man er 19 og har kun VGS som utdanning. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Spis en ananas? Eller en annen frukt. Usj, ananas. Og vi hadde ikke frukt Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Driver med saken. Men er ikke all verdens man kan velge imellom når man er 19 og har kun VGS som utdanning. Om du har sertefikat er det litt lettere. Hvor jobber du nå? Usj, ananas. Jeg vil ha en negativ tilbakemeldingsknapp... 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Om du har sertefikat er det litt lettere. Hvor jobber du nå? Har førerkort klasse B, ja. Har søkt på en del nå, men ønsker å møte opp personlig med CV og søknad. Er somregel 10 ganger bedre enn å søke per email/post. For tiden jobber jeg som låseansvarlig på RIMI. Kjipe skiftordninger og lange vakter. Lavt bemannet er vi også, og da blir det mye ekstravakter. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 hva klasifiserer du oss i DNFK som da? barnehagen som sturla kalte oss? Iblant så men jeg er så vant med barnehage at jeg ble overasket over hva vi måtte gjøre på skolen når jeg kom dit. Er ikke vant med slikt jeg. Liker meg best i barnehagen Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Bare meg som er lei av 20 artikler om frieriet til Aksel til Tone? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Det er din egen skyld som leser sladreblader. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Jeg antar det, men blant alle sakene som omhandler sirkuset med ABB og Aksel sitt frieri finnes det faktisk aktuelle nyheter. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Bare meg som er lei av 20 artikler om frieriet til Aksel til Tone? Nei! Det var faen meg toppsak på VG, herregud. Og FIRE artikler om det. Er det muuuulig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Denne tråden er ikke til for leksehjelp eller support. Ett innlegg slettet. Kommentarer på moderering skjer som vanlig per PM og tas ikke i tråden. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Skal det være så skal det være. Jeg tygger jo ikke noe særlig, så de andre hadde biff, baguettene, potetene og saus, mens jeg åt lasagne, og så tok jeg baguetter, poteter og saus etterpå, siden jeg ikke ble mett av kun lasagne. det er mat en som vil legge på seg helst eter da. Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Denne tråden er ikke til for leksehjelp eller support. Ett innlegg slettet. Kommentarer på moderering skjer som vanlig per PM og tas ikke i tråden. trodde vi hadde frie tøyler i Runars fravær, men der tok jeg feil gitt. Bare meg som er lei av 20 artikler om frieriet til Aksel til Tone? Nei! Det var faen meg toppsak på VG, herregud. Og FIRE artikler om det. Er det muuuulig? som sakt i alle sladreblader hva klasifiserer du oss i DNFK som da? barnehagen som sturla kalte oss? Iblant så men jeg er så vant med barnehage at jeg ble overasket over hva vi måtte gjøre på skolen når jeg kom dit. Er ikke vant med slikt jeg. Liker meg best i barnehagen så fint du liker deg her.Velkommen til Den nye barnehagen. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Nå er jeg ferdig med trafikalt grunnkurs, snart er veiene farlige Endret 14. juni 2012 av Wizzlee Lenke til kommentar
settings Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Nå er jeg ferdig med trafikalt grunnkurs, snart med veiene farlige *erslapp av, jeg kjører over deg på kjøreskolens slagskip(varadero) av en lettsykkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg