Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Han skulle vel fjerne alle muligheter for en Lars jr.

Aww :(

Så ille er det ikke. Jeg er ikke gal heller da.

Eller mer spennende.

Godt poeng. Men la oss være realistiske, hun kommer til å være høylytt.

Gaffa. Alt løses med gaffa.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig svar er frenum-piercing. Gått og tenkt på det lenge, men måtte manne meg litt opp for å gjøre det. Det er tross alt manndommen min det er snakk om. Ikke bare bare.

Jeg tror vi trenger bildebevis :)

Gjorde det vondt?

Lenke til kommentar

Og mange mener det er en fin måte å treffe nye folk på. Selv om de er wannabe-bohemer. Uansett, økonomien er nok hovedkriteriet ja. Reise og bo billig > sitte hjemme og spille dota.

Jeg har ikke behov for nye venner innenfor den kategorien i allefall.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi trenger bildebevis :)

Gjorde det vondt?

Jeg kan ta bilde seinere og legge ut i tråden for kroppsmodifikasjoner.

Gjorde litt vondt, men gjorde ikke vondt så lenge. Alt i alt ikke så ille.

så sterilisering med nål neste?

Ikke før jeg har putta en bolle i ovnen på Anfall. Etter det tenker jeg at jeg kutter tilførselen. Ikke at jeg har planer om å gjøre det med det første.
Lenke til kommentar

Forumbaby! Gjør det nå :D

Forumbaby v3.0 om ingen andre er raskere ute. Men som sagt; ingen planer om å befrukte henne på noen år enda. Jeg tror forresten hu hadde blitt en kjempepen graviddame. Du har to typer gravide damer. De som blir enorme udefinerbare klumper og de som bare blir pene og søte med mage. Jeg tror Anfall vil havne i sistnevnte kategori.

det hadde vært kult, mange onkler og tanter får den ungen da.

En ekte tante og en ekte onkel på min side. To onkler og en tante på Anfall sin side. I tillegg kommer alle filleonkler og filletanter.
Lenke til kommentar

hva klasifiserer du oss i DNFK som da? barnehagen som sturla kalte oss?

Det var en god definisjon egentlig. Blandig av barnehage og ungdomskole. Av og til barnehageoppførsel her inne og tidvis fjortisoppførsel.

Megmegmegmeg! Se på meg! Jeg hopper opp og ned her med hånda i været.

Per min definisjon må jeg kjenne dem IRL også. Mulig jeg underdrev i stad forresten.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...