Kammizez Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ida, hvordan gikk dyreoppskjæringen? Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Den gikk fint den, sensor mente jeg var flink med retorikk og hadde en veldig gjennomført presentasjon. Utspørringen etterpå var jeg mindre heldig med. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Var du mindre heldig, eller mindre dyktig? 1 Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 "Hva er det?" spør sensor. "Gjellefragmenter" "DET LATINSKE NAVNET???" Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 "Hva er det?" spør sensor. "Gjellefragmenter" "DET LATINSKE NAVNET???" Hahaha, ouch. Jeg fikk ingen spørsmål etter min. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 "Hva er det?" spør sensor. "Gjellefragmenter" "DET LATINSKE NAVNET???" Du skulle gitt ham navnet på tysk, så hadde han blitt ennå mer imponert. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg svarte automastisk spleen når han ville at jeg skulle sette navn på milten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Latinske navn er så tåpelige. Medisinen burde lære av astrofysikere. En stor flekk på solen som er kaldere enn resten rundt. Hva kaller man det? En solflekk... Et stort hull i universet som suger til seg alt, selv lys? Et sort hull... 2 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Bra sagt slimda, latinske navn er på trynet Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Liker latinske navn på ting jeg. Greit å ha fagtermer på ting som brukes omtrent uavhengig av språk. Men så er jeg over gjennomsnittet interesset i språk og har tenkt å ta latin til høsten da. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Enig med Kristine. Har alltid drømt om å lære meg mer latin enn det lille jeg kan fra sitater og medisin. For ikke å snakke om gresk og russisk ... Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Gresk og står høyt opp på lista. Og også hebraisk. Norrønt har jeg tatt det som er mulig av fag om på NTNU til nå. Gamle spåk er gøy Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Latinske navn er så tåpelige. Medisinen burde lære av astrofysikere. En stor flekk på solen som er kaldere enn resten rundt. Hva kaller man det? En solflekk... Et stort hull i universet som suger til seg alt, selv lys? Et sort hull... latinske navn fungerer jo på samme måten en bakterie som er termofil termo - varme fil- elsker bakterien er varmeelskende, den trives i varme miljøer latinske navn på planter beskriver gjerne utseende om jeg ikke tar feil Endret 13. juni 2012 av Tsjuden 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Om jeg noen sinne blir student igjen, blir det språk. Har lyst til å ta nordisk ved et eller annet universitet. Fuck it, jeg vil ta en doktorgrad i norrønt. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Om du skal ta norrønt som fag på NTNU bør det gjøres fort ihvertfall. Høsten som kommer er siste semesteret det er garantert at emnet blir gjennomført Vi var bare tre studenter som tok det i høst... Holder på med en bachelor i nordisk nå, med fordypning i eldre nordiske språk(altså norrønt og runologi) i tillegg har jeg religionsvitenskap som støttefag. Endret 13. juni 2012 av KristineS Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Tviler på at det blir på NTNU, satser på at de fortsatt har det på UiS når lysten til å bli student kommer over meg igjen. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hadde veldig lyst til å ta norrønt i Oslo jeg. Misliker byen, men Arne Torp underviser der. + Gro Steinsland, Lars Vikør og omtrent alle de andre som har skrevet lærebøkene mine. Endret 13. juni 2012 av KristineS Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Norrønt og lignende dør ut som studier ja.. Ikke overraskende for å være kynisk Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Om du fortsatt vurderer biblotekar e.l. har de det også i Tromsø Mulig det blir til at jeg og typen drar dit etterhvert om han bestemmer seg for å søke der. I såfall blir det til at jeg tar ped. der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg