Need44speed Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Fant ut at vi har geografiprøve i morgen. I'm a dead man. Læreren våres gir oss alltid prøver, innleveringer og framføringer i perioder. Så siste to ukene er det noe hver eneste dag. Noen ganger flere om dagen! hva har du prøve i? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Fant ut at vi har geografiprøve i morgen. I'm a dead man. Læreren våres gir oss alltid prøver, innleveringer og framføringer i perioder. Så siste to ukene er det noe hver eneste dag. Noen ganger flere om dagen! hva har du prøve i? Akkurat nå er det om lufta og vær, men en haug med ting vi har de neste dagene. Ekle faen! http://ipad.dagbladet.no/2012/06/13/nyheter/skjult_kamera/innenriks/oslo/spionasje/22049661 Skjønner meg ikke på folk som spinoerer på andre mens de gjør sine behov på toalettet. Hvorfor ikke bare spionere på seg selv eller noe? I hvertfall bedre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ååååh, har sølt bleking på ørekanten min. Kløøøør. Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Holdt meg uten pc i nesten 3 måneder nå. Min er helt ødelagt og jeg får ikke ny selv om jeg har penger til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 @sturla, tenkte jeg kunne sende deg notatark, men jeg har ikke lagd noen notatark om vind og vær Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ønsk meg lykke til i morgen Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 @sturla, tenkte jeg kunne sende deg notatark, men jeg har ikke lagd noen notatark om vind og vær :O hadde du gitt meg det hadde jeg elsket deg. Det er også om temperaturer ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Merkelig spørsmål, men noen som vet hvor man får kjøpt brukte småfly? Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Ønsk meg lykke til i morgen Om du ønsker meg lykke til så.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 @sturla, tenkte jeg kunne sende deg notatark, men jeg har ikke lagd noen notatark om vind og vær :O hadde du gitt meg det hadde jeg elsket deg. Det er også om temperaturer ^^ sorry, har ikke no om det heller Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det er det vel heller ingen som påstår. Men det er ikke et krav for å få gode karakterer heller. Vel, om man ser på historiefaget, så går jo det blant annet ut på å kunne hendelsesforløp, tider, steder, generelt ting som må pugges og læres. Ikke noe man bare forstår. Det er mulig jeg er farget av at jeg studerer historie på et noe høyere nivå enn ungdomsskolen, men nei, det er ikke det historie går ut på. 1 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Får klare meg uten da.. "sukk" har lest i noen timer nå. Har troa på at det "kan" gå greit. Er bare en liten prøve så det er jo bra Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Om du ønsker meg lykke til så.. La oss gjøre det samtidig. Vi teller fra 3. 3 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Om du ønsker meg lykke til så.. La oss gjøre det samtidig. Vi teller fra 3. 3 2 Edit: tell da! Endret 13. juni 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Lykke til i morgen, Zombie Takker. Endret 13. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Takk for det, kaken Edit: aner ikke hvorfor jeg kalte meg zombie..eller kanskje jeg er en?..man vet aldri.. Endret 13. juni 2012 av SturlaTheZombie Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er jo sannsynligvis det.. Ellers hadde du vel ikke skrevet det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Som om det ikke er et fenomen knyttet til akademisk intelligens. Det er ikke noe som heter akademisk intelligens. Jeg ville også egentlig trodd at press i skolesammenheng kom på andre områder enn karakterer. Press på å få gode karakterer er jo i utgangspunktet en positiv ting. Du har skjønt det. Det er press utenfor skolesammenhenger også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg