Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Pleier ta ca 3 timer tror jeg. Plussminus. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det skal dampes. Amatører. Såpass vet jeg da. Har laget det "et par ganger før". Bare lurte på om det var noe regel på hvor lenge det skulle dampe annet enn til det løsner. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Såpass vet jeg da. Har laget det "et par ganger før". Bare lurte på om det var noe regel på hvor lenge det skulle dampe annet enn til det løsner. Nei. Det er som alt annet kjøtt. Det er ferdig når det er ferdig. Men det pleier ta ca 3 timer, altså. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg ville beregnet 3,5-4 timer. Men er ingen regel på det. Kommer ann på kjøttet og stykkene. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 rottehale Nei. Definer akademisk intelligens. Intelligens tilknyttet det faglige element. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Om du har tykke kjøttstykker tar det jo naturligvis mer enn 3 timer ja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Intelligens tilknyttet det faglige element. Akademisk kunnskap kommer ikke akkurat av seg selv. Alt må læres. Karakterer viser i stor grad arbeidsinnsats, ikke intelligens. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Har heldigvis ikke noe hast. Det skal ikke brukes til noe annet enn suppekjøtt i morra. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Akademisk kunnskap kommer ikke akkurat av seg selv. Alt må læres. Karakterer viser i stor grad arbeidsinnsats, ikke intelligens. Noen mener dette, andre mener noe annet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Suppe av pinnekjøtt? det var eksklusive greier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Suppe av pinnekjøtt? det var eksklusive greier. Det har liggi i fryseren siden jula. Kan like gjerne bruke det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Akademisk kunnskap kommer ikke akkurat av seg selv. Alt må læres. Karakterer viser i stor grad arbeidsinnsats, ikke intelligens. Alt må læres, ja, men ikke alle lærer like raskt/enkelt som andre: Noen har ganske enkelt ikke anlegg for å lære, mens andre trenger ikke en gang anstrenge seg for å lære noe nytt. Karakter viser derfor ikke alltid arbeidsinnsats. 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Alt må læres, ja, men ikke alle lærer like raskt/enkelt som andre: Noen har ganske enkelt ikke anlegg for å lære, mens andre trenger ikke en gang anstrenge seg for å lære noe nytt. Karakter viser derfor ikke alltid arbeidsinnsats. My point exactly. Takk, Runar. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Intelligens tilknyttet det faglige element. Akademisk kunnskap kommer ikke akkurat av seg selv. Alt må læres. Karakterer viser i stor grad arbeidsinnsats, ikke intelligens. Jeg er i utgangspunktet enig. Men alle som er flinke i f.eks. matematikk jobber jo ikke så veldig mye med det? Jeg jobbet f.eks. aldri mye i det i faget sammenlignet med venner av meg som brukte mye tid på å jobbe med det. Fikk bedre karakterer enn dem likevel. Det finnes områder i livet som noen rett og slett virker å bare forstå bedre enn andre. Edit: FU Runar, for å svare bedre og raskere enn meg. Endret 13. juni 2012 av Sexylubb1 1 Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 En venn av neg skulker skolen hele tiden, spiller og hører på musikk i timene. Gjør aldri lekser osv. Han får ALLTID TOPPKARAKTERER. Plager meg skikkelig. Jeg anstrenger meg skikkelig og prøver å få gode karakterer, men får bare fire... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 FU Runar, for å svare bedre og raskere enn meg. Runar er generelt bedre og raskere enn oss andre dødelige. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Noen mener dette, andre mener noe annet. Vel, det jeg sier er fakta. Du får ikke plutselig kunnskap om historiske hendelser uten videre. Du lærer ikke et språk uten videre. Alt må jobbes med, og læres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Runar er generelt bedre og raskere enn oss andre dødelige. Han kommer tilogmed raskere enn de fleste andre. 2 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Vel, det jeg sier er fakta. Du får ikke plutselig kunnskap om historiske hendelser uten videre. Du lærer ikke et språk uten videre. Alt må jobbes med, og læres. Enkelte har anlegg for denne læringen, andre ikke. Jeg er akademisk flink, og trenger derfor ikke jobbe hardt for å innta kunnskap og prestere sterkt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg er i utgangspunktet enig. Men alle som er flinke i f.eks. matematikk jobber jo ikke så veldig mye med det? Jeg jobbet f.eks. aldri mye i det i faget sammenlignet med venner av meg som brukte mye tid på å jobbe med det. Fikk bedre karakterer enn dem likevel. Det finnes områder i livet som noen rett og slett virker å bare forstå bedre enn andre. Edit: FU Runar, for å svare bedre og raskere enn meg. Matte er kanskje et lite unntak, da det kreves en del logiske egenskaper. Du har kanskje også et bedre utgangspunkt enn vennene dine, og lærer deg kanskje ting lettere, har bedre hukommelse, eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg