Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noen bok i postkassa i dag heller. Også må jeg på familiegrilling i steden for å se EM-kamp og det er ikke sol ute engang. FML!

Se lyst på det. Livet er fremdeles et fantastisk fenomen.

Du har blitt for optemistisk, det får meg til å se negativ ut.

Lenke til kommentar

Så bra. Hva fikk deg på de tanker? (Er du bipolar?)

Runar! «[...] jeg håper du i løpet av sommeren blir mer positiv [...]». Så. jeg er herved et nytt menneske. :love:

(Kan ha tendenser til å være bipolar, ja, men har ingen diagnose.)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva faen dere sliter sånn med. Om Vida er bipolar og velger å ta det ut på dere, så får dere enten suck it up eller shut it up. Å rakke ned på alt som kommer fra de søte små fingrene hennes på den måten dere holder på med er i HVERT FALL like annoying som at hun har svingninger. Om jeg tenker "herrejesus, hva skjedde med fake it till you make it?" i blant når hun poster? Ja. Men jeg bare skriver det ikke HVER JÆVLA GANG HUN SIER NOE. Fucks sake.

Edit: Diagnose eller ingen diagnose, hun har i hvert fall en grunn til å føle at alt er kjipt og ta det ut på noen, dere tar deres egen irritasjon ut på et irritasjonsmoment og blir dermed et irritasjonsmoment for andre selv.

Endret av Eplefe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Se lyst på det. Livet er fremdeles et fantastisk fenomen.

Not this shit again

LOL Gi faen da. Det er jo bedre at hun er glad og viser det, i stedet for at hun poster selvmordstanker. I

Nå bare hakker du for å hakke, sikkert fordi du kjeder deg eller noe. Ta en runk. Pleier å hjelpe.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Rapid cycling er forøvrig sykt slitsomt. Går fra å nesten gråte fordi kunder ikke sier "takk" når jeg servere dem til å ta stor glede i å kaste folk ut etter stengetid og så bruke en halvtime på å skrubbe alle søppelspannene rene for støv og skitt. Funtimes på jobb i går, i dag har jeg bare vondt i hendene.

Digg med fri etter dager som det der, altså.

Lenke til kommentar

er det kun jeg som reagerer på at folk legger ut karakterene sine på facebook? idag la jeg til og med merke til foreldre som "skryter" av karakterene ungene kommer hjem med. Er dette normal oppførsel?

Ja, det er ganske normalt å ville skryte av gode prestasjoner. Folk har gjort dette siden lenge før Facebook.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...