Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Nam nam, ingenting som metter som en yoghurt til lunch. :| Bæh, smash metter bedre Kan ikke tygge, og smash smaker ikke godt uansett. Kunne tenkt meg pasta ... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Hva er det du sier?! Det er ikke mulig å ha flere måter å reise i tid på.. Selv om begge disse innebærer veeeldig høy fart Har du ikke sett når de kaster Will Smith utenfor skyskraperen for å redde K fra å dø? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Kan ikke tygge, og smash smaker ikke godt uansett. Kunne tenkt meg pasta ... Fortsatt valiumifisert? Har du ikke sett når de kaster Will Smith utenfor skyskraperen for å redde K fra å dø? Så det gratis, jeg. Jeg var der og så det i real-time Endret 13. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Skulle jeg gått til krig mot Norge ville jeg gjort det kl. 12. Ingen ville jo trodd det var reelt. Klokken 12 på julaften eller 17. mai! Gå for 17. mai, det er slik en grøsselig kjip dag i utgangspunktet. Så det gratis, jeg. Jeg var der og så det i real-time :O Så ikke si at det ikke er en metode for å reise i tid da. :---( Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Takker vår kjære Runar for å gjennopprette ro og orden, ved å endre tilbake mitt visningsnavn. Hail Runar! 2 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Så det gratis, jeg. Jeg var der og så det i real-time :O Så ikke si at det ikke er en metode for å reise i tid da. :---( Hvorfor ikke? Uansett, den eneste gode måten å reise i tid er med en engelsk, blå, politiboks Endret 13. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Det er et maktovergrep mot meg at jeg ikke får lov til å kommentere disse oppdiktede påstandene fra Asbjørnsen og Moe! FOR FAEN! Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 nå utvikler ting seg til det bedre her, vida juger i avataren igjen, alle har skikkelige navn igjen (bortsett fra Lars da, men den kan jeg godta) Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 nettopp, du juger i avataren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Kan ikke tygge, og smash smaker ikke godt uansett. Kunne tenkt meg pasta ... Fortsatt valiumifisert? Nope, nå er det bare det at jeg har nye fyllinger på den ene siden av kjeften (og noen sår der de satte sprøytene med bedøvelsen) og hull på den andre siden. Om jeg ikke kan svelge det rett ned, bør det i alle fall være mykt til at jeg kan mose det med tunga opp i ganen. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg er søt. Hrmf.. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Nope, nå er det bare det at jeg har nye fyllinger på den ene siden av kjeften (og noen sår der de satte sprøytene med bedøvelsen) og hull på den andre siden. Om jeg ikke kan svelge det rett ned, bør det i alle fall være mykt til at jeg kan mose det med tunga opp i ganen. Da skjønner jeg pasta Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Nå skal jeg spise noe. Som normale mennesker. Fordi jeg, i likhet med alle andre, fortjener det. Jeg skal spise. Jeg skal spise. Jeg skal spise. 3 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Nå skal jeg spise noe. Som normale mennesker. Fordi jeg, i likhet med alle andre, fortjener det. Jeg skal spise. Jeg skal spise. Jeg skal spise. Bit en administrator Lenke til kommentar
settings Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 ikke gjør meg sulten... For sent, da får jeg ete jeg også. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Bit en administrator Åh, mer enn gjerne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Nope, nå er det bare det at jeg har nye fyllinger på den ene siden av kjeften (og noen sår der de satte sprøytene med bedøvelsen) og hull på den andre siden. Om jeg ikke kan svelge det rett ned, bør det i alle fall være mykt til at jeg kan mose det med tunga opp i ganen. Da skjønner jeg pasta Yeah, så jeg har planlagt pasta alfredo til middag i dag. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2012 Åh, mer enn gjerne. Jeg så en her inne i sta. Mulig du finner noen luskende rundt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg