Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke tygge, og smash smaker ikke godt uansett.

Kunne tenkt meg pasta ...

Fortsatt valiumifisert?

Har du ikke sett når de kaster Will Smith utenfor skyskraperen for å redde K fra å dø?

Så det gratis, jeg. Jeg var der og så det i real-time :whistle:

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Skulle jeg gått til krig mot Norge ville jeg gjort det kl. 12. Ingen ville jo trodd det var reelt.

Klokken 12 på julaften eller 17. mai!

Gå for 17. mai, det er slik en grøsselig kjip dag i utgangspunktet.

Så det gratis, jeg. Jeg var der og så det i real-time :O

Så ikke si at det ikke er en metode for å reise i tid da. :---(

Lenke til kommentar

Så det gratis, jeg. Jeg var der og så det i real-time :O

Så ikke si at det ikke er en metode for å reise i tid da. :---(

Hvorfor ikke? Uansett, den eneste gode måten å reise i tid er med en engelsk, blå, politiboks :D

Endret av hjahre
Lenke til kommentar

Kan ikke tygge, og smash smaker ikke godt uansett.

Kunne tenkt meg pasta ...

Fortsatt valiumifisert?

Nope, nå er det bare det at jeg har nye fyllinger på den ene siden av kjeften (og noen sår der de satte sprøytene med bedøvelsen) og hull på den andre siden. Om jeg ikke kan svelge det rett ned, bør det i alle fall være mykt til at jeg kan mose det med tunga opp i ganen.

Lenke til kommentar

Nope, nå er det bare det at jeg har nye fyllinger på den ene siden av kjeften (og noen sår der de satte sprøytene med bedøvelsen) og hull på den andre siden. Om jeg ikke kan svelge det rett ned, bør det i alle fall være mykt til at jeg kan mose det med tunga opp i ganen.

Da skjønner jeg pasta

Lenke til kommentar

Da skjønner jeg pasta

Yeah, så jeg har planlagt pasta alfredo til middag i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...