Slimda Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Etter hva jeg har sett på høyst sensitive dokumenter, er det førsteprioritet hos administrator-stabben. Hver gang en jente sender inn en henvendelse, uansett hva det gjelder, er administratorene der dagen før. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nam nam, ingenting som metter som en yoghurt til lunch. :| Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Etter hva jeg har sett på høyst sensitive dokumenter, er det førsteprioritet hos administrator-stabben. Hver gang en jente sender inn en henvendelse, uansett hva det gjelder, er administratorene der dagen før. Jeg liker dette. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nam nam, ingenting som metter som en yoghurt til lunch. :| Bæh, smash metter bedre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Etter hva jeg har sett på høyst sensitive dokumenter, er det førsteprioritet hos administrator-stabben. Hver gang en jente sender inn en henvendelse, uansett hva det gjelder, er administratorene der dagen før. Jeg liker hvordan du indirekte avslørte at vi har en tidsmaskin. Se på lyset, er du snill! 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Se på lyset, er du snill! Åssen funker denna der? Endret 13. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det var skumle lyder her i sted. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Åssen funker denna der? Har du ikke sett men in black? :O Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Åssen funker denna der? Du stiller inn tid og sted, også kaster du deg utenfor en skyskraper. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Her og. Skremmende. Jeg hadde sovna på sofaen og bråvåkna av det helt sikker på at jeg skulle dø Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Åssen funker denna der? Har du ikke sett men in black? :O Jo, men jeg lurer på hvordan den egentlig funker. Kortslutter den hjernen, eller noe? Åssen funker denna der? Du stiller inn tid og sted, også kaster du deg utenfor en skyskraper. Feil, ting Her og. Skremmende. Jeg hadde sovna på sofaen og bråvåkna av det helt sikker på at jeg skulle dø Ramla du av sofoaen og våkna på vei ned mot gulvet? Endret 13. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Våknet selv av noe som hørtes ut som bombealarm elns i Oslo. Noen som veit hva det var, kanskje test siden det var kl. 12? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Skulle jeg gått til krig mot Norge ville jeg gjort det kl. 12. Ingen ville jo trodd det var reelt. 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Det var flyalarmen, og den går av likt over hele landet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Feil, ting Ja, greit. Men tidsmaskinen fungerer sånn. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Våknet selv av noe som hørtes ut som bombealarm elns i Oslo. Noen som veit hva det var, kanskje test siden det var kl. 12? En venn av meg mente det var sivilforsvaret som tuta. Jeg lurer på om det er mulig å bestille vekking til mandag, kl 7? Det hadde vært konge. Mobiltelefjongen er ikke så god lenger.. Den har en snooze-knapp :/ Feil, ting Ja, greit. Men tidsmaskinen fungerer sånn. Nei, tidsmaskinen fungerer ved at du setter en DeLorean foran et tog og kjører det over en ødelagt bru Endret 13. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nei, tidsmaskinen fungerer ved at du setter en DeLorean foran et tog og kjører det over en ødelagt bru DU LYVER! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Skulle jeg gått til krig mot Norge ville jeg gjort det kl. 12. Ingen ville jo trodd det var reelt. Klokken 12 på julaften eller 17. mai! 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 DU LYVER! Hva er det du sier?! Det er ikke mulig å ha flere måter å reise i tid på.. Selv om begge disse innebærer veeeldig høy fart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg