Datasmurf Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Frister det nå egentlig med 12 år gammel bær? Klart det gjør. 15 år gamle bær også. 1997 var en god årgang for multer i alle fall. Akkurat som 2001 var en god årgang for blåbær. Uansett plukker vi noen år så mye bær at det er kul umulig å spise opp alt på ett år. Spesielt multer, da familien vår tilbringer store deler av sensommeren med å fly rundt på forskjellige fjell og myrer i Trøndelag for å plukke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Er alle idiotene ferdige med å bytte navn med prikk bak og avatarer nå? Håper det. Innrømmer det var litt slitsomt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 JEG ER FERDIG PÅ SKOLEN HERREGUD På tide å selge kroppen sin for penger da vel? Fra og med denne dagen har jeg skjerpet meg. Jeg sverger. Skjerpet deg innen hva? Bare nysgjerrig. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Skjerpet deg innen hva? Bare nysgjerrig. Tankeløse uttalelser. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Er alle idiotene ferdige med å bytte navn med prikk bak og avatarer nå? Håper det. Innrømmer det var litt slitsomt. Du sier ikke det..mere annoying enn å ha halve vaage-familien spamme om hva de skal ha til middag her. Endret 13. juni 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 20åring, kvinne som heter Adrian??? og bor på tøsberg. Det er ett eller annet som skurrer her Det heter i Tønsbærr (eller Tøsnberg hvis man skriver feil) Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Jeg har ikke noe ønske om å dø. Jeg har ikke noe ønske om å påføre meg selv noe vondt. Jeg er ikke ute av kontroll. Jeg har mennesker som tar vare på meg. Jeg har en fantastisk familie som elsker meg. Ingen trenger å være bekymret for meg. På noe som helst plan. Jeg lover at jeg er ferdig med all form for spredning av tankeløse og alarmerende uttalelser. Oppmerksomhetstrangen har hatt grunnlag i et ganske desperat ønske om omsorg. Men jeg er ferdig. Jeg får omsorg fra folk rundt meg i virkeligheten, og trenger ikke mer enn det. Sånn. Herved etablerer jeg et lysere syn på livet, og begynner å ta ansvar for hva jeg proklamerer offentlig. Jeg beklager alt oppstyret, og er klar over at jeg har dratt ting altfor langt over kanten. Bevisst. Jeg er også klar over at dette er noe jeg selvfølgelig aldri skulle gjort. Så. Her setter jeg strek, en gang for alle: _____________________________________________________________ Ingen flere tankeløse uttalelser med rot utenfor virkeligheten. Jeg skal ha det bra med meg selv og menneskene rundt meg. Endret 18. juni 2012 av Vida 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg liker den nye signaturen din. Og den nye holdningen din forsåvidt. Keep up the good work. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg liker den nye signaturen din. Og den nye holdningen din forsåvidt. Keep up the good work. Hadde byttet brukernavnet tilbake også hvis det gikk an. Men ja, jeg mener det. Jeg får orden på ting. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Kong Alkohol er med! Sjølvsagt! Tok en liten stund før jeg innså at det var en sang av Plumbo, though.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Hadde byttet brukernavnet tilbake også hvis det gikk an. Send en PM til en av administratorene så kan det hende de hjelper med den biten. Men kan ikke love noe. Det er opp til de om de innvilger ønsket eller ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Hadde byttet brukernavnet tilbake også hvis det gikk an. Men ja, jeg mener det. Jeg får orden på ting. Om du sender en liten melding til Daskemann ellerno så får de nok ordnet på det. Litt vanskelig med tanke på at du ikke er søt... Tullingen svarte før meg... Endret 13. juni 2012 av Slimda Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Send en PM til en av administratorene så kan det hende de hjelper med den biten. Men kan ikke love noe. Det er opp til de om de innvilger ønsket eller ikke. Nei, det tør jeg ikke. Om du sender en liten melding til Daskemann ellerno så får de nok ordnet på det. Litt vanskelig med tanke på at du ikke er søt... Jeg er søt. Sånn helt egentlig er jeg veldig søt. Jeg mener det. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Nei, det tør jeg ikke. Psst, Administratorene biter ikke med mindre du spør... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Psst, Administratorene biter ikke med mindre du spør... Jeg vil bli bitt av en Administrator! Men nei, jeg tør ikke å ta opp at jeg har gjort en idiotisk feil jeg vil at de skal rette opp for meg. Det blir for dumt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Jeg vil bli bitt av en Administrator! Du ropte? 1 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Du ropte? Wow. Takk. Hvordan behandler dere Administratorer forespørsler om biting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg