Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Frister det nå egentlig med 12 år gammel bær?

Klart det gjør. 15 år gamle bær også. 1997 var en god årgang for multer i alle fall. Akkurat som 2001 var en god årgang for blåbær.

 

Uansett plukker vi noen år så mye bær at det er kul umulig å spise opp alt på ett år. Spesielt multer, da familien vår tilbringer store deler av sensommeren med å fly rundt på forskjellige fjell og myrer i Trøndelag for å plukke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er alle idiotene ferdige med å bytte navn med prikk bak og avatarer nå?

Håper det. Innrømmer det var litt slitsomt.

 

Du sier ikke det..mere annoying enn å ha halve vaage-familien spamme om hva de skal ha til middag her.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe ønske om å dø. Jeg har ikke noe ønske om å påføre meg selv noe vondt. Jeg er ikke ute av kontroll. Jeg har mennesker som tar vare på meg. Jeg har en fantastisk familie som elsker meg. Ingen trenger å være bekymret for meg. På noe som helst plan.

 

Jeg lover at jeg er ferdig med all form for spredning av tankeløse og alarmerende uttalelser. Oppmerksomhetstrangen har hatt grunnlag i et ganske desperat ønske om omsorg. Men jeg er ferdig. Jeg får omsorg fra folk rundt meg i virkeligheten, og trenger ikke mer enn det.

 

Sånn. Herved etablerer jeg et lysere syn på livet, og begynner å ta ansvar for hva jeg proklamerer offentlig. Jeg beklager alt oppstyret, og er klar over at jeg har dratt ting altfor langt over kanten. Bevisst. Jeg er også klar over at dette er noe jeg selvfølgelig aldri skulle gjort.

 

Så. Her setter jeg strek, en gang for alle:

 

_____________________________________________________________

 

Ingen flere tankeløse uttalelser med rot utenfor virkeligheten. Jeg skal ha det bra med meg selv og menneskene rundt meg.

Endret av Vida
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde byttet brukernavnet tilbake også hvis det gikk an. :( Men ja, jeg mener det. Jeg får orden på ting.

Om du sender en liten melding til Daskemann ellerno så får de nok ordnet på det. Litt vanskelig med tanke på at du ikke er søt... ;)

 

Tullingen svarte før meg...

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Send en PM til en av administratorene så kan det hende de hjelper med den biten. Men kan ikke love noe. Det er opp til de om de innvilger ønsket eller ikke.

Nei, det tør jeg ikke.

 

Om du sender en liten melding til Daskemann ellerno så får de nok ordnet på det. Litt vanskelig med tanke på at du ikke er søt... ;)

Jeg er søt. Sånn helt egentlig er jeg veldig søt. Jeg mener det. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...