Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, I see.

 

Jeg hadde vikartime i en åttende klasse for en stund siden der en elev spytta en annen elev i ansiktet. TO GANGER!

 

Jeg vet ikke med dere, men som sagt skal jeg drikke meg sanseløst dritings, danse på et utested med alle de beste pusejentevennene mine til føttene mine blør fordi jeg har på 12 cm høye hæler og sovne på et nachspiel.

 

Ta bilder.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke med dere, men som sagt skal jeg drikke meg sanseløst dritings, danse på et utested med alle de beste pusejentevennene mine til føttene mine blør fordi jeg har på 12 cm høye hæler og sovne på et nachspiel.

Jeg skal toppe deg. Jeg skal ta et shot med heroin, og der ligger jeg vel resten av natta...

Litt brus og en vaffel, så en god natts søvn. Kanskje to vafler, du kan jo slå deg litt løs nå.

Da dropper jeg isåfall brunosten. Kan drikke fun-saft, brus ødelegger figuren min.

Lenke til kommentar

Kjempe. En annen prøvde å gjemme en mobil bak en bok for å filme meg gjennom timen.

 

 

Men ellers har jeg bare gode erfaringer.

Jeg husker vi la en telefon i taket, ringte telefonen, og gjorde læreren gal over å finne ut hvor det ringer fra. Vi hadde også en kar i klassen som slåss med en vikar midt i en engelsktime.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...