L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Gøy er godt. Det er det vi stapper de gærne gamlingene full av på sykehjemmet. Gøy og 542? NOT THIS SHIT AGAIN Why not? Så dere bare sover med en død edderkopp i senga, da? Basicly. Det vil si det var på gjeste-/data-/roterommet. Brukte det når jeg ikke fikk sove for ikke å vekke dama.Meh, jeg er for glad i gutter.Du vet anfall står klar til å eksperimentere og lære deg opp i ting og tang? Er det noe alternativ og ikke drikke i det hele tatt, da? Ikke spør så dumt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Og jeg som trodde jenter eksperimenterer med hverandre og har putekrig i undertøyet... Du vet anfall står klar til å eksperimentere og lære deg opp i ting og tang? Ja, jo, hvis jeg skulle befinne meg i Bergen har jeg faktisk putekrigdate med Anfall, så det er unntaket. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Why not? Hvem er du. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Og jeg som trodde jenter eksperimenterer med hverandre og har putekrig i undertøyet... Du vet anfall står klar til å eksperimentere og lære deg opp i ting og tang? Ja, jo, hvis jeg skulle befinne meg i Bergen har jeg faktisk putekrigdate med Anfall, så det er unntaket. PICS! (når det eventuelt skjer) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja, jo, hvis jeg skulle befinne meg i Bergen har jeg faktisk putekrigdate med Anfall, så det er unntaket. Goodie. Det gjør vel ikke noe om det står et kamera i hjørnet? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Why not? Hvem er du. Folk som ikke bruker spørsmålstegn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvem er du. Han som puler mora di bak ryggen på far din. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hvem er du. For øyeblikket kan du ikke stole på at noen er dem de utgir seg for å være. Det er total mindfuck all over the place! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Folk som ikke bruker spørsmålstegn. Kid, be submissive. Tilbake på plass! Hei, Lars Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Folk som ikke bruker spørsmålstegn. Kid, be submissive. Tilbake på plass! *Krabbe tilbake til buret* Jeg har lastet ned alle sendingene av Radioresepsjonen. Nå trenger jeg ikke gå ut av huset på lenge! Natta dnfk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Hei, Lars Hey, sexy. Wanna cam2cam? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg føler meg SUPERHYPER og skulle ønske det var fredag nå! Lurer på om det kan være noe jeg har spist. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Damn you! Jeg har begynt å kalle vaskemannen på jobb for daskemann (ok, èn gang, da) etter at du fikk tittelen under nicket. Og hva har skjedd i kafeen? Folk har skiftet nick, avatar om hverandre. Jeg blir forvirret. : Endret 12. juni 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg føler meg SUPERHYPER og skulle ønske det var fredag nå! Lurer på om det kan være noe jeg har spist. Kom her så skal vi feste som om det var 1999. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg føler meg SUPERHYPER og skulle ønske det var fredag nå! Lurer på om det kan være noe jeg har spist. Har du smakt på ballongen din? Den er gul og har et smil på seg.. Jeg tipper det er fordi du liker Maj Britt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Damn you! Jeg har begynt å kalle vaskemannen på jobb for daskemann (ok, èn gang, da) etter at du fikk tittelen under nicket. Det er ikke min skyld. Jeg har ikke anledning til å endre min egen medlemstittel. Bare andres. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Og hva har skjedd i kafeen? Folk har skiftet nick, avatar om hverandre. Jeg blir forvirret. :< Var jo det jeg sa!! Kom her så skal vi feste som om det var 1999. Hehey, Prince Den går inn på partylista på Spotify. Jeg tipper det er fordi du liker Maj Britt Antagelig Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det er ikke min skyld. Jeg har ikke anledning til å endre min egen medlemstittel. Bare andres. Da kan jeg uskyldig hinte frem at jeg ønsker en overraskelse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Og hva har skjedd i kafeen? Folk har skiftet nick, avatar om hverandre. Jeg blir forvirret. :< Jeg blei lei og byttet nick. Vida blei lei sitt og byttet ca. samtidig. Disse hendelsene var ikke relatert.Nopros benyttet sjansen til å leve ut sin transvesitt-selv og Wheelman benyttet sjansen til å leve ut sin fantasi om å være like kul som meg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Da kan jeg uskyldig hinte frem at jeg ønsker en overraskelse. Han kan også kødde meg signaturer. Jeg fikk brått advarsel om at jeg hadde for lang signatur. Det var ikke min feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg