Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig med det gitt. Går stort sett i jobbing, og vasking av bil. Drittvær. ^^

Jau, samme her også med unntak av bil da...trenger ingen kebabtralle (:p) for å ta meg rundt om kring. Da tar en heller føttene til bruk. Har blitt flink til det i det siste og gå til og fra gjøremål, er nesten stolt :wee:

Der fikk jeg endelig hun til å legge seg ned...holdt på å bli gal av den alarmen..gikk av sånn hvert 5 sek..

Lenke til kommentar
Dårlig med det gitt. Går stort sett i jobbing, og vasking av bil. Drittvær. ^^

Jau, samme her også med unntak av bil da...trenger ingen kebabtralle (:p) for å ta meg rundt om kring. Da tar en heller føttene til bruk. Har blitt flink til det i det siste og gå til og fra gjøremål, er nesten stolt :wee:

Der fikk jeg endelig hun til å legge seg ned...holdt på å bli gal av den alarmen..gikk av sånn hvert 5 sek..

Du kan jo bare bruke hundespannet eller scooteren. Ha ha, humor som spinner på det at du er nordlending. Det går man aldri lei av.

Nei men altså, det jeg mente å si var at du kunne hoppe i havet. BMW er ålreit det. Beste bilene å kjøre i hvert fall. Jeg må bare få meg noen nye felger, og bygge anlegg. Det tar vi utover våren.

Lenke til kommentar
Du sløser tiden din bort på forumet og klarer ikke slå av dataen.

Ja. :(

W sier: (01.41.22)

gjør på?

Ida sier: (01.41.55)

Ligger i senga.

Du da? <3

W sier: (01.42.06)

vil du virkelig vite?:p

Ida sier: (01.42.12)

Ja. :D

Ida sier: (01.42.16)

Hvertfall når du sier sånn..

W sier: (01.42.27)

runker, og tar nakenbilder av meg :p

Jeg må skaffe meg normale venner.

Lenke til kommentar
Hvorfor sover jeg ikke nå? :dontgetit:
Fordi det er kjedelig å legge seg..
Du kan jo bare bruke hundespannet eller scooteren. Ha ha, humor som spinner på det at du er nordlending. Det går man aldri lei av.

Nei men altså, det jeg mente å si var at du kunne hoppe i havet. BMW er ålreit det. Beste bilene å kjøre i hvert fall. Jeg må bare få meg noen nye felger, og bygge anlegg. Det tar vi utover våren.

Pfff..da er du nok litt lengre nord en Vesterålen mann :p

Joda, bmw er grei bil det dog ikke noe jeg kunne ha tenkt meg.

penisida: få se bildene da..

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...