Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå drikker ikke jeg på forumtreff heller. I hvert fall ikke på resturant.Bare en unnskyldning, det. Klart man kjøper pils på resturant. Gjort det en gang. Da var jeg seksten. Men altså. Har du sett Gotzone? Han ser ikke ut som om han får kjøpt ting som inneholder koffein en gang :-| han burde ikke få lov til det heller. Jeg har sett han med koffein i kroppen før Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Den ble dritstygg, men takk likevel Hvordan fester man den til lua? Vil tro man binder den fast.. Ble den stygg så kast den og prøv en gang til. Du har vel ikke noe bedre å finne på? Endret 9. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gjort det en gang. Da var jeg seksten. Men altså. Har du sett Gotzone? Han ser ikke ut som om han får kjøpt ting som inneholder koffein en gang :-|Poenget mitt er ikke Gotzone ser ung og dum ut, men heller det at dere er ikke under den såklarte "myndighetsgrensen". Det vil da si at hverken du eller Gotzone skal få kjøpt alkohol hverken i butikk, ei heller har dere lov til å drikke det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil på forumkafetreff. Tror det er den typen forsamlinger jeg går i en ekstra store bue rundt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 han burde ikke få lov til det heller. Jeg har sett han med koffein i kroppen før Så du kjenner ham IRL, altså.. *a plan forms* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, jeg kan da være uærlig oså? ....sier vi Ssssure. @NgZ: treiging. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Voldsomt så mange som har det inntrykket, da. Oo Ja, burde de ikke ha det da? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil på forumkafetreff. Tror det er den typen forsamlinger jeg går i en ekstra store bue rundt. Du, ja. Jeg vil bare vite om alle er som meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 @NgZ: treiging. Pfft, hastverk er lastverk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, burde de ikke ha det da? Jeg fatter bare ikke hvor de har det fra. >.< Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, vent da, L4r5! Jeg har et forslag. Kan ikke du og Aalton gå sammen så ditcher vi Sirslask? Bare gjør det dere bare glem meg... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Pfft, hastverk er lastverk. Ikke i DNFK. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg vil bare vite om alle er som meg. Det er vel et mindretall som har innovertiss. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Gjort det en gang. Da var jeg seksten. Men altså. Har du sett Gotzone? Han ser ikke ut som om han får kjøpt ting som inneholder koffein en gang :-|Poenget mitt er ikke Gotzone ser ung og dum ut, men heller det at dere er ikke under den såklarte "myndighetsgrensen". Det vil da si at hverken du eller Gotzone skal få kjøpt alkohol hverken i butikk, ei heller har dere lov til å drikke det. Jeg ble servert Zon elns i Kreta på resturant, fordi de trodde jeg var over 18. Jeg tok selvsagt og fylte hele shot-glasset og tok hele. Følte ingen forandring, bare at det smakte ekkelt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, burde de ikke ha det da? Jeg fatter bare ikke hvor de har det fra. >.< Our dreams baby Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg fatter bare ikke hvor de har det fra. >.< Det er fakta. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ble servert Zon elns i Kreta på resturant, fordi de trodde jeg var over 18. Jeg tok selvsagt og fylte hele shot-glasset og tok hele. Følte ingen forandring, bare at det smakte ekkelt. Drakk du smertestillende? Eller Ozou? Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Nå drikker ikke jeg på forumtreff heller. I hvert fall ikke på resturant.Bare en unnskyldning, det. Klart man kjøper pils på resturant. Gjort det en gang. Da var jeg seksten. Men altså. Har du sett Gotzone? Han ser ikke ut som om han får kjøpt ting som inneholder koffein en gang :-| Du kan ikke mene det da? Hvem vet hva jeg får kjøpt, hva jeg går på, hva jeg gjør? Ö Chris, det er ikke koffein, det er energi (: Endret 9. januar 2008 av Vietse Lenke til kommentar
hylo Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ble servert Zon elns i Kreta på resturant, fordi de trodde jeg var over 18.Og poenget var? Selvom de tror du er atten, er du nemlig ikke det, gutten min. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 han burde ikke få lov til det heller. Jeg har sett han med koffein i kroppen før Så du kjenner ham IRL, altså.. *a plan forms* Vi går i samme klasse og har sett hverandre og pratet sammen i snart 3 år, så man kan si at jeg kjenner han ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg