Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå drikker ikke jeg på forumtreff heller. I hvert fall ikke på resturant.
Bare en unnskyldning, det. :)

Klart man kjøper pils på resturant.

Gjort det en gang. Da var jeg seksten. Men altså. Har du sett Gotzone? Han ser ikke ut som om han får kjøpt ting som inneholder koffein en gang :-|

han burde ikke få lov til det heller. Jeg har sett han med koffein i kroppen før :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjort det en gang. Da var jeg seksten. Men altså. Har du sett Gotzone? Han ser ikke ut som om han får kjøpt ting som inneholder koffein en gang :-|
Poenget mitt er ikke Gotzone ser ung og dum ut, men heller det at dere er ikke under den såklarte "myndighetsgrensen". :)

Det vil da si at hverken du eller Gotzone skal få kjøpt alkohol hverken i butikk, ei heller har dere lov til å drikke det.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er ikke Gotzone ser ung og dum ut, men heller det at dere er ikke under den såklarte "myndighetsgrensen". :)

Det vil da si at hverken du eller Gotzone skal få kjøpt alkohol hverken i butikk, ei heller har dere lov til å drikke det.

Jeg ble servert Zon elns i Kreta på resturant, fordi de trodde jeg var over 18. Jeg tok selvsagt og fylte hele shot-glasset og tok hele. Følte ingen forandring, bare at det smakte ekkelt.

Lenke til kommentar
Nå drikker ikke jeg på forumtreff heller. I hvert fall ikke på resturant.
Bare en unnskyldning, det. :)

Klart man kjøper pils på resturant.

Du kan ikke mene det da? Hvem vet hva jeg får kjøpt, hva jeg går på, hva jeg gjør? Ö

Chris, det er ikke koffein, det er energi (:

Endret av Vietse
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...