Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eeeew. Jeg regner med det blei med EN date?

 

Ja. Etter en stund sa jeg at jeg måtte hjem, og han virke veldig overraska over at jeg ikke ville sove over. Han var så entusiastisk at jeg ikke klarte å si til ham rett ut at jeg aldri ville møte ham igjen, så jeg fant på noe teit grunn dagen etter til at vi ikke burde sees igjen.

Lenke til kommentar

Ja. Etter en stund sa jeg at jeg måtte hjem, og han virke veldig overraska over at jeg ikke ville sove over. Han var så entusiastisk at jeg ikke klarte å si til ham rett ut at jeg aldri ville møte ham igjen, så jeg fant på noe teit grunn dagen etter til at vi ikke burde sees igjen.

Det beste er egentlig å være helt ærlig.
Lenke til kommentar

Jeg er full, kan du kline med meg PLEASE? :(

 

Du er litt ung, vil ikke utnytte deg :hm: Men hvis du skulle være full i nærheten av meg en gang lover jeg å holde håret ditt tilbake hvis du må spy, og steke litt bacon til deg.

 

Hadde du ikke smash-kongen til å passe på deg? Da foreslår jeg at du tar en shot mindre neste gang :ninja:

 

Han SA han skulle passe på, men da jeg begynte å shotte sa han bare at jeg er "ei voksen jente og kan kontrollere slikt selv"!! HØRT PÅ MAKAN!

 

Det beste er egentlig å være helt ærlig.

 

Har heldigvis ikke hørt fra ham siden, det er vel litt over et år sida nå. Phew.

Lenke til kommentar

Du er litt ung, vil ikke utnytte deg :hm: Men hvis du skulle være full i nærheten av meg en gang lover jeg å holde håret ditt tilbake hvis du må spy, og steke litt bacon til deg.

 

Om to måneder er jeg over seksuell lavalder. Da må det jo gå an. Bare litt. Vær så snill. :(

Lenke til kommentar

Jeg er eldre enn Vida! Er jeg gammel nok?

 

Om to måneder er jeg over seksuell lavalder. Da må det jo gå an. Bare litt. Vær så snill. :(

 

Jeg er jo muligens DRITDÅRLIG til å kysse. Ikke vet jeg, jeg har aldri klint med meg selv. Men vil ikke ta sjansen, da blir jo ryktet mitt helt ødelagt!!

Lenke til kommentar

Han SA han skulle passe på, men da jeg begynte å shotte sa han bare at jeg er "ei voksen jente og kan kontrollere slikt selv"!! HØRT PÅ MAKAN!

 

Fysj! Nå mista jeg totalt respekten for han (helt til neste gang han tilbyr smash). Hvordan kan han kalle deg voksen jente? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg er jo muligens DRITDÅRLIG til å kysse. Ikke vet jeg, jeg har aldri klint med meg selv. Men vil ikke ta sjansen, da blir jo ryktet mitt helt ødelagt!!

 

Min erfaring er at så lenge man ikke er alt for full, så klarer man å kysse sånn nogenlunde greit uansett.

Lenke til kommentar

Fysj! Nå mista jeg totalt respekten for han (helt til neste gang han tilbyr smash). Hvordan kan han kalle deg voksen jente? :hmm:

 

I KNOW!

 

Du vil ikke adoptere meg, og du vil ikke kline. :(

 

Tenk hvis jeg hadde gjort begge da. Det hadde vært fucka det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...