felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg er full, kan du kline med meg PLEASE? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 1: Jeg var faktisk på date med en som slikka meg på nesa. Det var rart. 2: Drikk mer. Eeeew. Jeg regner med det blei med EN date? Det ble to, faktisk! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Eeeew. Jeg regner med det blei med EN date? Ja. Etter en stund sa jeg at jeg måtte hjem, og han virke veldig overraska over at jeg ikke ville sove over. Han var så entusiastisk at jeg ikke klarte å si til ham rett ut at jeg aldri ville møte ham igjen, så jeg fant på noe teit grunn dagen etter til at vi ikke burde sees igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Ja. Etter en stund sa jeg at jeg måtte hjem, og han virke veldig overraska over at jeg ikke ville sove over. Han var så entusiastisk at jeg ikke klarte å si til ham rett ut at jeg aldri ville møte ham igjen, så jeg fant på noe teit grunn dagen etter til at vi ikke burde sees igjen. Det beste er egentlig å være helt ærlig. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg tok en shot for mye på forrige, og hadde fæl hodepine dagen etter Da må jeg i så fall ha noen til å passe på meg neste gang. Hadde du ikke smash-kongen til å passe på deg? Da foreslår jeg at du tar en shot mindre neste gang Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg er full, kan du kline med meg PLEASE? Du er litt ung, vil ikke utnytte deg Men hvis du skulle være full i nærheten av meg en gang lover jeg å holde håret ditt tilbake hvis du må spy, og steke litt bacon til deg. Hadde du ikke smash-kongen til å passe på deg? Da foreslår jeg at du tar en shot mindre neste gang Han SA han skulle passe på, men da jeg begynte å shotte sa han bare at jeg er "ei voksen jente og kan kontrollere slikt selv"!! HØRT PÅ MAKAN! Det beste er egentlig å være helt ærlig. Har heldigvis ikke hørt fra ham siden, det er vel litt over et år sida nå. Phew. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg er full, kan du kline med meg PLEASE? Du er litt ung, vil ikke utnytte deg Men hvis du skulle være full i nærheten av meg en gang lover jeg å holde håret ditt tilbake hvis du må spy, og steke litt bacon til deg. Jeg er eldre enn Vida! Er jeg gammel nok? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Du er litt ung, vil ikke utnytte deg Men hvis du skulle være full i nærheten av meg en gang lover jeg å holde håret ditt tilbake hvis du må spy, og steke litt bacon til deg. Om to måneder er jeg over seksuell lavalder. Da må det jo gå an. Bare litt. Vær så snill. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg er eldre enn Vida! Er jeg gammel nok? Om to måneder er jeg over seksuell lavalder. Da må det jo gå an. Bare litt. Vær så snill. Jeg er jo muligens DRITDÅRLIG til å kysse. Ikke vet jeg, jeg har aldri klint med meg selv. Men vil ikke ta sjansen, da blir jo ryktet mitt helt ødelagt!! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Han SA han skulle passe på, men da jeg begynte å shotte sa han bare at jeg er "ei voksen jente og kan kontrollere slikt selv"!! HØRT PÅ MAKAN! Fysj! Nå mista jeg totalt respekten for han (helt til neste gang han tilbyr smash). Hvordan kan han kalle deg voksen jente? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 http://www.youtube.com/watch?v=oVecVr0reVo Det er kusina (eller var det tanta?) til pappa. Maj Britt er koselig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=oVecVr0reVo OMG, Maj-Britt Andersen var mitt IDOL i barndommen! Rippel rappel, rippel rappel... Brukte timesvis på å se filmene og høre på CD-ene. Jeg fikk signert CD av henne, det var den lykkeligste dagen i mitt liv (på den tida). Endret 12. juni 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Rare folk er rare. Cool runnings man, bobsleigh! Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Rare folk er rare. Rare people are rare Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Jeg er jo muligens DRITDÅRLIG til å kysse. Ikke vet jeg, jeg har aldri klint med meg selv. Men vil ikke ta sjansen, da blir jo ryktet mitt helt ødelagt!! Min erfaring er at så lenge man ikke er alt for full, så klarer man å kysse sånn nogenlunde greit uansett. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Rare folk er rare. Jeg liker å være rar Lenke til kommentar
felicity Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Men vil ikke ta sjansen, da blir jo ryktet mitt helt ødelagt!! Du vil ikke adoptere meg, og du vil ikke kline. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Fysj! Nå mista jeg totalt respekten for han (helt til neste gang han tilbyr smash). Hvordan kan han kalle deg voksen jente? I KNOW! Du vil ikke adoptere meg, og du vil ikke kline. Tenk hvis jeg hadde gjort begge da. Det hadde vært fucka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg