Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eeeew. Jeg regner med det blei med EN date?

Ja. Etter en stund sa jeg at jeg måtte hjem, og han virke veldig overraska over at jeg ikke ville sove over. Han var så entusiastisk at jeg ikke klarte å si til ham rett ut at jeg aldri ville møte ham igjen, så jeg fant på noe teit grunn dagen etter til at vi ikke burde sees igjen.

Ja. Etter en stund sa jeg at jeg måtte hjem, og han virke veldig overraska over at jeg ikke ville sove over. Han var så entusiastisk at jeg ikke klarte å si til ham rett ut at jeg aldri ville møte ham igjen, så jeg fant på noe teit grunn dagen etter til at vi ikke burde sees igjen.

Det beste er egentlig å være helt ærlig.

Jeg er full, kan du kline med meg PLEASE? :(

Du er litt ung, vil ikke utnytte deg :hm: Men hvis du skulle være full i nærheten av meg en gang lover jeg å holde håret ditt tilbake hvis du må spy, og steke litt bacon til deg.

Hadde du ikke smash-kongen til å passe på deg? Da foreslår jeg at du tar en shot mindre neste gang :ninja:

Han SA han skulle passe på, men da jeg begynte å shotte sa han bare at jeg er "ei voksen jente og kan kontrollere slikt selv"!! HØRT PÅ MAKAN!

Det beste er egentlig å være helt ærlig.

Har heldigvis ikke hørt fra ham siden, det er vel litt over et år sida nå. Phew.

OMG, Maj-Britt Andersen var mitt IDOL i barndommen! Rippel rappel, rippel rappel... Brukte timesvis på å se filmene og høre på CD-ene.

Jeg fikk signert CD av henne, det var den lykkeligste dagen i mitt liv (på den tida).

Endret av HedvigR
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...